Om Vores Rivaler IX

7 år 3 måneder siden #6661 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Cristiano har lige aflyst Club Atletico de Madrid. Og indirekte også Real Madrid. Men helt klart mest Atletico.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6662 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Siiuuuuuu!!!!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 3 måneder siden #6663 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt at se den sejrsvilje, iver og engagement, lederskab inden 2. Halvleg.

Det var virkelig savnet da vi i halvlegen mod Ajax så hvordan vores lignede en flok på vej til en begravelse..
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #6664 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig morsomt at læse på fcb.dk's forum. De har mere travlt med at fremhæve at Messi stadig er bedre end Ronaldo i deres CL tråde.

De er søde, på en vildt sølle og patetisk måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

7 år 3 måneder siden #6665 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn skrev: Virkelig morsomt at læse på fcb.dk's forum. De har mere travlt med at fremhæve at Messi stadig er bedre end Ronaldo i deres CL tråde.

De er søde, på en vildt sølle og patetisk måde.

Selvom jeg er enig med dem, så er det virkelig patetisk at de bliver ved med at argumentere hvorfor Messi er bedre end Ronaldo. Nyd dog for helvede kampen og påskøn at de lever i en æra hvor både Ronaldo og Messi spiller fodbold!
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

7 år 3 måneder siden #6666 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Årh hold op Ronaldo har været den bedste alle dage, har altid haft dommerne imod ham og Ballon d or stemmere imod ham. Iniesta havde fortjent ballon d or og det havde Modric ikke! Han har altid spillet i dårligere hold end Messi har. Hvem vandt noget med landsholdet, Ja ikke Messi for han brænder jo altid de vigtige staffespark, så Suuut!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

7 år 3 måneder siden #6667 af Hugonaldo
Besvaret af Hugonaldo på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldos udtryk og motivation i spiller tunellen inden 2.halvleg.. Wow, hold kæft jeg har savnet det på Real's hold længe
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #6668 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Hugonaldo skrev: Ronaldos udtryk og motivation i spiller tunellen inden 2.halvleg.. Wow, hold kæft jeg har savnet det på Real's hold længe

Han ville også se dum ud, hvis han røg ud af turneringen. Det er der motivationen er forankret: hvordan han ser ud. Han er fløjtende (som man siger) ligeglad med Juventus.

En helt utrolig præstation igen af ham i aftes. Det var hans mentalitet alene, der fik Atletico ud af turneringen efter at de var klart foran. Det er vildt nok at tænke over.

7 år 3 måneder siden #6669 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Er det ikke meget simpelt: Messi er bedst målt på individuel kvalitet. Ronaldo er bedst målt på meritter.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 3 måneder siden #6670 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Det er sgu lidt sjovt med ham Jan Oblak. Han er en fabelagtig målmand til stort set alt, men de gange jeg har set ham stå overfor en straffesparksskytte... ja, jeg har aldrig set en dårligere målmand til det. Nogensinde. Jeg husker især CHL-finalen i ‘16, hvor alle 5 af Real Madrids skytter i straffesparkskonkurrencen sparkede det præcis samme sted, men Oblak gik aldrig den vej. Ikke en eneste gang. Måske bør Atlético hente Tim Krul og så lave samme trick som Holland ved VM i ‘14 ;)

7 år 3 måneder siden #6671 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann er en sjov størrelse. Insisterer på at blive i Atletico. Dukker sjældent op på den store scene. Jeg kan ikke beslutte mig for om han bare er overvurderet, eller om han spilder sit talent i Atletico.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #6672 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Griezmann er en sjov størrelse. Insisterer på at blive i Atletico. Dukker sjældent op på den store scene. Jeg kan ikke beslutte mig for om han bare er overvurderet, eller om han spilder sit talent i Atletico.

Så du den første kamp?

Leveret af Kunena Forum