Om Vores Rivaler IX

3 uger 4 dage siden #7693 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Så meget som han flyttede Tottenham og skabte flotte resultater, så formåede han ikke at vinde et eneste trofæ. Det går trods alt ikke i RM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #7694 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Efter det lykkedes Wales at kvalificere sig til EM 2020, poserede Bale og resten af holdet med følgende banner:

imgur.com/gallery/DnWctzx

Er du gal en rygsæk... Jeg begræder, at man ikke kan få ramt på ham.
Håber hans fodboldkarriere snart er slut, så jeg aldrig skal se på eller høre om manden igen. Han er en skændsel på og uden for banen og uden sammenligning den mest forhadte spiller i min tid, som Real Madrid fan.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

3 uger 4 dage siden #7695 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Tegning.

Jeg har ikke set videoen endnu, men den eneste undskyldning er, hvis nogle af de andre landsholdsspillere har hentet flaget fra fansene, men selv i den situation er det dumt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

3 uger 4 dage siden #7696 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Herligt, Mourinho er ny Tottenham manager. Så kan alle rygter om ham til Real Madrid stoppe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

3 uger 4 dage siden #7697 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Herligt, Mourinho er ny Tottenham manager. Så kan alle rygter om ham til Real Madrid stoppe.

Jeg forstår godt, at Levy har kigget den vej (de andre alternativer er dyre/skal købes fri), men spillerne må gyse lidt ved situationen. Mourinho må også være lunken ved jobbet, når han ikke kan gå ud og bruge 100 mio. i næste transfervindue.

3 uger 4 dage siden #7698 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Real HWL skrev: Herligt, Mourinho er ny Tottenham manager. Så kan alle rygter om ham til Real Madrid stoppe.

Jeg forstår godt, at Levy har kigget den vej (de andre alternativer er dyre/skal købes fri), men spillerne må gyse lidt ved situationen. Mourinho må også være lunken ved jobbet, når han ikke kan gå ud og bruge 100 mio. i næste transfervindue.

Jeg forstår ikke valget. Man kunne sagtens have fundet en træner profil der kunne føre Poch projekt videre. Her tænker jeg Ten Hag fra Ajax. Men det må de selv om. Men mon ikke ansættelsen af Mourinho kan åbne døren for at Bale ryger tilbage til Tottenham?

3 uger 4 dage siden #7699 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Efter det lykkedes Wales at kvalificere sig til EM 2020, poserede Bale og resten af holdet med følgende banner:

Håber hans fodboldkarriere snart er slut, så jeg aldrig skal se på eller høre om manden igen. Han er en skændsel på og uden for banen og uden sammenligning den mest forhadte spiller i min tid, som Real Madrid fan.

Du må være sjov til fester. Der er blevet kørt på Bale igennem så lang tid og i sommers var han næsten sparket ud af klubben, at jeg godt forstår han ikke gider Madrid. Madrid ligger som de har redt.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

3 uger 4 dage siden #7700 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke man kunne have fået skippet Bale afsted hvis han ikke selv krævede sådan en stor hyre? Han er da selv skyld i alt det her, forstår ikke folk der har nogen som helst sympati for ham.

3 uger 4 dage siden #7701 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

JimmyBroe skrev: Efter det lykkedes Wales at kvalificere sig til EM 2020, poserede Bale og resten af holdet med følgende banner:

Du må være sjov til fester. Der er blevet kørt på Bale igennem så lang tid og i sommers var han næsten sparket ud af klubben, at jeg godt forstår han ikke gider Madrid. Madrid ligger som de har redt.

Præcis, og derfor håber jeg selvfølgelig også på, at Perez er kold nok til, at lade resten af hans ligegyldige karriere smuldre uden spilletid i Real Madrid helt frem til 2022.

Om han griner til banken eller ej, så bliver det 2 et halvt lange år uden spilletid med en masse træning 8 timer om dagen alene, eller med Castilla.

Perez har ikke gjort andet end at behage hans enorme ego, som ligesom med Messi's er bag lukkede døre. Lad Bale rådne op! Men først skal Bale selvfølgelig udtages til de 2 næste hjemme kampe, så fansene kan tage godt imod ham uden spilletid vel og mærke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Siempre fiel

3 uger 3 dage siden #7702 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Ender det nu med at Pochettino, mod al forventning, får et job i Barcelona og ikke Real Madrid?

3 uger 3 dage siden #7703 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Ender det nu med at Pochettino, mod al forventning, får et job i Barcelona og ikke Real Madrid?

Jeg ser Manchester United som et mere plausibelt bud på en ny arbejdsgiver for Poch. Hvad er situationen egentlig i Bayern München, efter tyskerne fyrede Kovac? Flick er vel ikke tiltænkt en permanent rolle i klubben (som cheftræner)?

Der er mange spændende muligheder, jeg tror bare ikke, at Barcelona er en af dem. Messi har det ganske fint med Valverde, og så længe der ikke er ugler i mosen mellem de to, så sidder han trygt i trænersædet på Camp Nou.

Men skulle det ende med Barca, så fred være med det. Det går sgu meget godt i vores klub med Zidane ved roret ;-)

3 uger 3 dage siden #7704 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har ikke lige søgt på det igen, men mener at Pochettino har udtalt at Barca er én af de klubber han aldrig vil træne, pga. sin fortid i Espanyol. Så tvivler på at han ender der. Manchester kunne være et godt bud på en ny klub til ham

Redigeret:
www.marca.com/en/football/barcelona/2018...2704eb2708b45c8.html

Han siger at han hellere vil tilbage til sin farm i Argentina end at træne Barcelona, så jeg tvivler på at vi ser ham der :P Men man ved selvfølgelig aldrig
Sidste redigering: 3 uger 3 dage siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.