Om Vores Rivaler IX

1 uge 5 dage siden #7741 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke Casemiro lige får tilsniget sig en karantæne til d. 18.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #7742 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Se det fra den positive side. Messi er 32 år, og han holder ikke mere en 2-3 år. Nu er Ronaldo også snart væk, så er der heller ikke noget, der holder ham motiveret.

1 uge 5 dage siden #7743 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Se det fra den positive side. Messi er 32 år, og han holder ikke mere en 2-3 år. Nu er Ronaldo også snart væk, så er der heller ikke noget, der holder ham motiveret.

Måske det bare er mig, men modsat Ronaldo synes jeg bare ikke Messi ligner en der er på enden af sin karriere. Han er stadig sindsyg eksplosiv i sin måde at køre forbi modstanderen, hvor Ronaldo er helt færdig. Han er dog også 34.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Ramos4

1 uge 5 dage siden #7744 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Det jeg så helt uenig i. Messi har flere og flere dårlige kampe på en sæson, men han er stadig ligeså god til at dukke op i de afgørende situationer

1 uge 5 dage siden #7745 af Ramos4
Messi har mistet nogle procent, men prøv at se Ronaldo spille - han er helt væk i fem-seks-syv kampe i træk. Han scorer endda heller ikke i nærheden af hvad han plejede.

Edit: Ronaldo er på 6 i ligaen denne sæson. Det er jo intet. Immobile er 11 kasser foran. Lukaku er foran. Ronaldo er endda straffeskytte.

Han er god i meget få kampe og gerne i vigtige kampe. Men i det store hele over en hel sæson er han altså færdig. Sorry to say. I loved the man.

Sue me.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

1 uge 5 dage siden #7746 af madrid2000

Kiwes skrev:

madrid2000 skrev: Se det fra den positive side. Messi er 32 år, og han holder ikke mere en 2-3 år. Nu er Ronaldo også snart væk, så er der heller ikke noget, der holder ham motiveret.

Måske det bare er mig, men modsat Ronaldo synes jeg bare ikke Messi ligner en der er på enden af sin karriere. Han er stadig sindsyg eksplosiv i sin måde at køre forbi modstanderen, hvor Ronaldo er helt færdig. Han er dog også 34.

Ronaldo bliver 35 om et par måneder.
Han var da ret vild, da han var 32. Jeg mener, at han vandt Balon D'Or i den alder. Det går bare stærkt fra den ene sæson til den anden i den alder.

Messi er stadigvæk god(verdens bedste), men man frygter ham slet ikke på samme måde. Før i tiden kunne man bare give ham bolden, og så løb han igennem et forsvar. Det kan han trods alt ikke mere.

1 uge 5 dage siden #7747 af madrid2000

Ramos4 skrev: Messi har mistet nogle procent, men prøv at se Ronaldo spille - han er helt væk i fem-seks-syv kampe i træk. Han scorer endda heller ikke i nærheden af hvad han plejede.

Edit: Ronaldo er på 6 i ligaen denne sæson. Det er jo intet. Immobile er 11 kasser foran. Lukaku er foran. Ronaldo er endda straffeskytte.

Han er god i meget få kampe og gerne i vigtige kampe. Men i det store hele over en hel sæson er han altså færdig. Sorry to say. I loved the man.

Han har også presset sit krop til det yderste. Nogen gang sidder man tilbage med nogle ekstra ordinær talenter, og følger, at de ikke retfærdiggjorde det talent de havde. F.eks. gamle Ronaldo, men Ronaldo han har fået alt ud af sit krop og lidt mere.

1 uge 5 dage siden #7748 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Er det bare mig, eller ligner Griezmann også et kommende flop i FC Barcelona? Synes han har set meget svag ud, og i aften var ingen undtagelse.

Coutinho - €145 millioner
Dembélé - €125 millioner (igen skadet)
Griezmann - €120 millioner

Det er i alt €390 millioner på umiddelbare flops, og vi gav kun €100 millioner for Hazard :-D

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo

1 uge 5 dage siden #7749 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Kiwes skrev:

Ronaldo bliver 35 om et par måneder.
Han var da ret vild, da han var 32. Jeg mener, at han vandt Balon D'Or i den alder. Det går bare stærkt fra den ene sæson til den anden i den alder.

Messi er stadigvæk god(verdens bedste), men man frygter ham slet ikke på samme måde. Før i tiden kunne man bare give ham bolden, og så løb han igennem et forsvar. Det kan han trods alt ikke mere.

Han stopper nok ikke før han har slået rekorden for den der har scoret flest landskampsmål

1 uge 5 dage siden #7750 af Ramos4
@Sahinovic

Og 50 for Vinicius og hvad 80 for Jovic, men ja ;)

Jeg har aldrig fattet hypen omkring Griezmann. Han er da god, men altså der kan gå måneder mellem at han scorer og han har ingen vindermentalitet og han gemmer sig væk hvis det bliver hårdt.

Han er en luksusspiller, der lige dukker op en gang imellem, men verdensklasse er han ikke.

Sue me.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 uge 5 dage siden #7751 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: @Sahinovic

Jeg har aldrig fattet hypen omkring Griezmann. Han er da god, men altså der kan gå måneder mellem at han scorer og han har ingen vindermentalitet og han gemmer sig væk hvis det bliver hårdt.

Han er en luksusspiller, der lige dukker op en gang imellem, men verdensklasse er han ikke.

€60 millioner for Jović (-;

Men altså, vi har da slet ikke ramt så meget ved siden af som FC Barcelona har gjort hvad angår investeringerne, og når de køber Neymar næste sommer til lidt over €200 millioner, så går det jo helt galt for dem, for manden er jo nærmest kronisk skadet og er efter min mening også færdig. (færdig som i han ikke er de penge værd, og når ikke det niveau man reelt forventer af ham pga alle skaderne).

Så er der Frenkie De Jong som der blev talt SÅ meget om i sommers men heller ikke rigtigt har imponeret mig, og lige nu ville jeg aldrig bytte ham med eksempelvis Valverde.

Lige nu, ser det ihverfald ikke lyst ud for dem.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 uge 5 dage siden #7752 af madrid2000

Ramos4 skrev: @Sahinovic

Som der blever skrevet ovenover, så er Jovic købt til 60. Han har ikke fået en reel chance, så der kan ikke være tale om et flop.

Vinicious tog jo alle med storm sidste sæson. Denne sæson er han ikke brugt, men han har potentiale til at blive rigtig god. Han er vurderet til 70 mio euro på transfermarkt, så der vil nok være en klub eller 3, der vil lægge minimum 60 mio euro for ham. Så han er ikke et flop... endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.