Om Vores Rivaler IX

6 år 7 måneder siden #7633 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Messi til undsætning... som altid... FFS! Går han ikke snart på pension?!

red.: OFFSIDE!! Phew.. Tak Griezmann :)
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #7634 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
VAR er genialt! :D Underkender korrekt en Barca scoring.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 7 måneder siden #7635 af Ramos4

Bismo skrev: Messi til undsætning... som altid... FFS! Går han ikke snart på pension?!

Det absolut eneste positive er, at de falder fuldstændig fra hinanden når han stopper. Hvis man troede vi gik op i sømmene da Ronaldo stoppede, så bare vent til Messi stopper. Det bliver voldsomt tror jeg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 7 måneder siden #7636 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

Bismo skrev: Messi til undsætning... som altid... FFS! Går han ikke snart på pension?!

Det absolut eneste positive er, at de falder fuldstændig fra hinanden når han stopper. Hvis man troede vi gik op i sømmene da Ronaldo stoppede, så bare vent til Messi stopper. Det bliver voldsomt tror jeg.

Kender man Barcelona ret tager Ansu Fati vel bare over.

DC19

6 år 7 måneder siden #7637 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Det var surt at Messi tog over fra Ronaldinho ja, men der er absolut ingen der kan tage over fra Messi.

6 år 7 måneder siden #7638 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Der er ingen tvivl om Fati er et stort talent, men jeg tør godt spå allerede nu at han aldrig kommer op på Messi niveau.

6 år 7 måneder siden #7639 af Ramos4

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Jeg var helt vild da han lige kom frem, men pt. ligner han mest Vinicius.

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

6 år 7 måneder siden #7640 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Der er ingen tvivl om Fati er et stort talent, men jeg tør godt spå allerede nu at han aldrig kommer op på Messi niveau.

Det tror jeg nu heller ikke, det var egentlig også mest en joke. Messi er selvfølgelig komplet uerstattelig, det er helt sikkert.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

6 år 7 måneder siden #7641 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
En spiller som Messi kommer én gang hvert århundrede.
Enig i, at Barca bliver et komplet anderledes hold når han stopper.

Mon ik vi til den tid har spillere som Kubo, Rodrygo og Ødegaard (nævner ikke Vinicius da jeg simpelthen ikke tror på ham) der kan overstråle Barca, så det igen bliver sjovt at være Real Madrid tilhænger i Spanien (La Liga og Cuppen) i dette årtusind.

6 år 7 måneder siden #7642 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: En spiller som Messi kommer én gang hvert århundrede.
Enig i, at Barca bliver et komplet anderledes hold når han stopper.

Mon ik vi til den tid har spillere som Kubo, Rodrygo og Ødegaard (nævner ikke Vinicius da jeg simpelthen ikke tror på ham) der kan overstråle Barca, så det igen bliver sjovt at være Real Madrid tilhænger i Spanien (La Liga og Cuppen) i dette årtusind.

Jeg synes man er nødt til at nævne Vinicius i den sammenhæng også, han har et højere loft end de andre, måske undtaget Ødegaard. Grunden til at jeg siger det, er fordi han er så ivrig for at prøve ting af, og han er ikke bange for at fejle. Selvom han tæmmer bolden med skinnebenet og skyder bolden til indkast i stedet for i mål, så er han hele tiden inde omkring de farlige situationer, og tit er det ham selv der skaber dem. Hvis han fortsat bliver ved med den iver, og hvis han lærer af sine fejl, så kan han blive vanvittig. Men der er jo nok ikke plads til at han klovner rundt i Madrid, så jeg er fortaler for at han skal udlejes 2-3 sæsoner, og så må vi se om han udvikler sin evne til at tage de rette beslutninger, og sin sparketeknik.

Mht Rodrygo, så er han jo, som alle på det her forum siger, lang mere moden i sin spillestil end Vinicius. Men jeg kan godt blive bange for at det kan blive en sovepude for ham, at han kan begå sig på holdet med sin nuværende stil. Synes han er lidt for bange for at prøve ting af, og sætte sin direkte modstander, om end det nok er alt for tidligt at dømme ham på det, efter så få kampe.

Synes klubbens strategi med alle disse unge spillere på leje er rigtig fornuftigt, synes tit man ser at unge spillere ikke udvikler sig i store klubber pga. Manglende spilletid, men også pga. De ikke udvikler den ansvarsfølelse de får, når de spiller i mindre klubber og det er dem der er stjernen på holdet. Jeg tror virkelig klubben snart kan høste frugterne af det strategi de har kørt de seneste 4-5 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

6 år 7 måneder siden #7643 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Vadim Vasilyev, som var vicepræsident for Monaco for et par år siden, har været ude at sige, at Real Madrid var klar til at betale mere for Mbappe end PSG ville, og at det var Mbappe selv som afviste Real Madrid, da han følte, at det var alt for tidligt i hans karriere.

Så behøver Perez ikke længere at få kritik for at vælge Bale over Mbappe. Forhåbentligt bliver Mbappe snart træt af tilstedeværelsen i Paris. Mon ikke han vil væk i 2020, eller i hvert fald 2021. Hans kontrakt udløber i 2022, så hvis han ikke forlænger, og PSG vil presse en køber så meget som muligt, så skal han sælges til sommer. De købte ham for 180 millioner euro, så mon ikke det vil kræve, at beløbet nærmer sig 300 millioner euro, uanset hvor sindssygt det lyder. En stor pose penge og Vinicius ville ikke være dårligt, for Real Madrid.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

6 år 7 måneder siden #7644 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Vadim Vasilyev, som var vicepræsident for Monaco for et par år siden, har været ude at sige, at Real Madrid var klar til at betale mere for Mbappe end PSG ville, og at det var Mbappe selv som afviste Real Madrid, da han følte, at det var alt for tidligt i hans karriere.

Så behøver Perez ikke længere at få kritik for at vælge Bale over Mbappe. Forhåbentligt bliver Mbappe snart træt af tilstedeværelsen i Paris. Mon ikke han vil væk i 2020, eller i hvert fald 2021. Hans kontrakt udløber i 2022, så hvis han ikke forlænger, og PSG vil presse en køber så meget som muligt, så skal han sælges til sommer. De købte ham for 180 millioner euro, så mon ikke det vil kræve, at beløbet nærmer sig 300 millioner euro, uanset hvor sindssygt det lyder. En stor pose penge og Vinicius ville ikke være dårligt, for Real Madrid.

Neymar ryger næste sæson, ikke Mbappe, det 100. Måske hvis vi er heldige, kan vi hente ham i 2021. Problemet er, at vi skal bruge ham... ja faktisk nu. Vi må finde en midlertidig løsning på vores problemer med at score mål - Hazard og Benzema er bare ikke nok. Vi kan ikke sætte vores lid til en skadet Bale eller unge Rodrygo/Vinicius. Vi skal tænke smart og finde en højre kant, der ikke er for dyr, men som samtidig har massere af erfaring og mål på CV'et - og så håbe på at Mbappe stadig vil til klubben i fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum