Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Betis vinder ikke kampen med den defensiv de har - er du gal de er elendige. Fekir er deres eneste våben - og hvilken et af slagtens, kæft han er god!
Et såkaldt omvendt-jinx. Genialt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Kiwes skrev: Betis vinder ikke kampen med den defensiv de har - er du gal de er elendige. Fekir er deres eneste våben - og hvilken et af slagtens, kæft han er god!
Et såkaldt omvendt-jinx. Genialt.
Næ..... sådan set ik. Er du så færdig det var et andet Betis hold vi mødte. Det her hold fatter jo ikke hvordan man forsvare sig, og særlig ikke på dødbolde mod dværgklubben - ta jer nu sammen forhelvede.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
20 mål i 20 Serie A kampe. Alene i 2020 er han oppe på 12 mål og 1 assist i 8 kampe, og når ja så har han scoret i samtlige kampe i 2020, so far... kan godt savne hans latterlige antal af mål i Madrid...
Vi fører godt nok ligaen, men 1.9 mål på kamp, er for ringe. Vi ender vel på omkring 70-73 La Liga mål i år, utroligt hvis det er nok til at vinde Ligaen. Det har det været for Atl. Madrid og for Capello førhen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Florentino Pérez
Men mon ikke snarere det betyder at Guardiola kunne fristes af et ny omgang i Barcelona når de taber mesterskabet...
Men det kan simpelthen kun betyde spillerflugt i City. Jeg håber for alt i verden, at man henter Gabriel Jesus. Han er så undervurderet, og passer perfekt på profilen som man har i forvejen i Benzema.
Og så render der også en gut rundt, som jeg virkelig håbede man hentede i sin tid - Laporte! Fremragende forsvarspiller.
Men hold nu op en vild straf.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
nono skrev: Vildt nok.
Men mon ikke snarere det betyder at Guardiola kunne fristes af et ny omgang i Barcelona når de taber mesterskabet...
Mener da at Guardiola i flere omgange har afvist at han vende tilbage til Barca som træner. Det er et overstået kapitel. Jeg tror han tager til Juve. Men man ved selfølgelig aldrig hvad der sker.