Om Vores Rivaler IX
Zyconith skrev: Så ifølge Marca er økonomien nu så dårlig i Valencia, at de er nødsaget til at sælge rub og stub.
Jeg tænker umiddelbart at vi godt kunne bruge en Gaya eller Lato som erstatning for Marcelo.
Har altid været glad for Kondogbia og hvis han nu kunne fås for en slik ser jeg ingen grund til at han ikke ville kunne bidrage, evt. i rotation med Kroos/Casemiro. Evt. kunne en Carlos Soler også være en brugbar boldsikker midtbanespiller mange år frem.
Ligeledes kunne Gonsalo Guedes pynte i offensiven. Med sine 23 år og kæmpe talent er jeg ikke tvivl om at han ville en fuldgod erstatning for Bale/James.
Og sidst med ikke mindst, er der også et stort uforløst talent i Maxi Gomez der måske er lidt er en god blanding af Benzema og Jovic stilmæssigt.
Det var da en masse skrald spillere du kan finde plads til i klubben :D. Gaya skulle angiveligt være den eneste spiller der ikke er sat til salg - ham kunne jeg til gengæld godt se i klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det vil sige, at Ronaldo selv kunne være interesseret i sådan et skifte.
Petroleum skrev: kæft hvor jeg håber at vi bytter os til dybala! ødegaard ind, så er iscos afgang i hvert fald dækket. dybala på højrekant. bytte lidt med benz.
Ja, kunne man ikke lave lignende aftale som Barcelona og Juventus gjorde omkring Arthur og Pjanic. Isco plus en pose penge (eller endnu en spiller - Marcelo?) og ind med Dybala. Og så selvfølgelig afsted med Bale, James, Mariano osv, kan man ikke forsvare den overfor spillerne i truppen? Ingen køb, men byttehandler - mere eller mindre.
Han er ikke Mbappe, men han er en klassespiller med flere mål og assists end i en række af vores spillere tilsammen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ødegaard og Ceballos tilbage.
Hvad er planerne med Reinier egentlig? Nogen der ved det? Skal han fortsætte i Castilla?
Bismo skrev: Gaaaaab... Det ender nok i straffesparkskonkurrence.. En gang i midnat...
Nej
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Bismo skrev: Atleti er en skygge af sig selv. De kan intet offensivt.
Nej