Om Vores Rivaler IX

1 uge 20 timer siden #8389 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: City har vunder 3/4 seneste kampe med 5-0. De har lavet over 100 mål i ligaen. Tror næppe vi har den store chance anyway.

Og så lige den ene kamp af de 4, som var af betydning. Der tabte de 2-0 til Arsenal. Jeg siger ikke vi er favoritter, men RM i CHL er ikke det samme, som hold i PL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 20 timer siden #8390 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: City har vunder 3/4 seneste kampe med 5-0. De har lavet over 100 mål i ligaen. Tror næppe vi har den store chance anyway.

Real Madrid er ubesejret i de seneste 11 kampe, hvoraf 10 er vundet og 1 blev til en uafgjort - vi er spanske mestre, de er intet.

Det er selvfølgelig en svær opgave, og der skal spilles en perfekt kamp af samtlige spillere i begge ender før det kan lade sig gøre, men det er jo netop i disse kampe dette skal ske. Jeg tror endnu ikke vi har set dette hold stå overfor en lignende problemstilling i denne sæson - så det bliver da spændende at se hvordan de løser det. At Real Madrid så samtidigt er underdogs tror jeg også passer spillerne fint.

Jeg ser ikke umiddelbart et 2-0 eller 3-1 til Real Madrid som værende helt umulig.

Ramos ud.
Sidste redigering: 1 uge 20 timer siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 uge 19 timer siden #8391 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skal "bare" vinde 2-1 i ordinær tid. Derefter er alt jo så helt åbent.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

1 uge 19 timer siden #8392 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Så i øvrigt Pogba spille i dag, og det var endnu engang yderst tvivlsomt. Han laver alt for mange fejl efter min smag. Vil personligt slet ikke tilbage til tiden, hvor Barcas midtbane styrede El Clasicos fordi Real Madrid ganske enkelt ikke havde spillerne, der kunne kontrollere kampene.

Håber at Zidane er enig.

1 uge 18 timer siden #8393 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Juventus har vundet 9 mesterskaber på stribe.

Det er noget som Milan, Inter, Roma, Lazio, Napoli og de andre italienske hold burde skamme sig over.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 uge 13 timer siden #8394 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

9eren skrev: Hvor mange havde egentlig spottet at Marcos Llorente skulle omskoles til angriber efter Liverpool kampen ?

Han har virkelig sprudlet og det gjorde han også inden Zidane kom til. Vi har tabt en ny Guti vil jeg påstå her !

Du har delvist ret. I bundniveau er de ret ens, men Llorente bliver i den grad sat til vægs, når det kommer til topniveau.

Hånden på hjertet; ingen har vel savnet Llorente?

Jeg tror ikke at Marcos Llorente ville have nået Gutis top niveau. Men stadig er han så dygtig en spiller og har nogle af de samme egenskaber på banen som Guti havde. Kan bruges på flere positioner, er målsøgende, laver assist, har vilje og vinder mentalitet. Det man faktisk har puttet i ham i la cantera. Det har man lagt i en skraldepose og givet det til en skraldespand. Jeg mener bare ikke at Marcos Llorente burde ha fået den tur. Men der var nok ingen der havde spottet at Llorente skulle bruges som angriber, ligesom man heller ikke gjorde det med Guti dengang udover trænerne.

Tag lige denne her i betragtning,

Vinder Atletico Madrid CL, så har vi så dygtig en talent afdeling at den nu også vinder Cl titler for ungdomsafdelingen i andre klubber udover at give os 30-40 millioner hist og her, så vi kan købe ORIOZOLEAZALVABAL fra Sociedad.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 uge 13 timer siden ved 9eren.

1 uge 11 timer siden #8395 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev:

Elto92 skrev: Det mbappe :(

Tak, havde godt læst om den hårde tackling på ham men det havde jeg glemt.

Jeg tror i øvrigt godt på at Mbappe kan blive en af de spillere som aldrig sætter sine føder på Bernabeu i den hvide trøje, selvom han er wanted af klubben. Han har haft rigeligt med chancer for at komme til Madrid, men har hver gang fejet tilbuddet til side. På et tidspunkt kommer der en kontrakt forlængelse eller en engelsk klub der betaler det fulde beløb for ham.

Det er vel rigtigt nok at han havde chancen tilbage i 2017, da man angiveligt lagde det samme beløb som PSG, men set fra hans synspunkt så blev han tilbudt en fast plads, en meget højere løn, samt at spille i "vante" rammer og udvikle sit spil. I Madrid ville han skulle kæmpe mod BBC i en alder af 18 år - udviklingen ville have gået noget langsommere.
Efter det har det vel ikke været op til ham om han ville skifte, da PSG har stået i vejen og nok ikke lige har stået og manglet pengene, og hvorfor/hvordan skulle vi give +300M euro for ham.

Han er blot 21 år, og henter vi ham i 2021, eller 2022, er han jo kun 22-23 år, yngre end da vi hentede Ronaldo, og så er det måske til vores fordel at han har spillet fast liga og champions league for en topklub i 4-5 år. Samtidig skal nok komme til en relativt fornuftig pris når nu hans kontrakt udløber.

Tror han er klog nok til at vide at han opnår meget mere individuelt i en klub som Real Madrid kontra PSG, eller en eller anden engelsk klub for den sags skyld. Både Mbappe og Florentino Perez har noget i ærmet de kommende år - jeg håber i hvert fald ikke du har ret :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 uge 10 timer siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

1 uge 10 timer siden #8396 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Det her er bare stupidt. Bare fordi du ikke fatter et sprog, er det jo ikke morsomt at gøre grin med stavemåden.

9eren:

Vinder Atletico Madrid CL, så har vi så dygtig en talent afdeling at den nu også vinder Cl titler for ungdomsafdelingen i andre klubber udover at give os 30-40 millioner hist og her, så vi kan købe ORIOZOLEAZALVABAL fra Sociedad.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 1 uge 10 timer siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 7 timer siden #8397 af 9eren

Zyconith skrev: Det her er bare stupidt. Bare fordi du ikke fatter et sprog, er det jo ikke morsomt at gøre grin med stavemåden.

9eren:

Jeg har boet i Spanien, og kender til flere dialekter og sprog. Jeg forstår noget catalansk og galicisk plus baskisk er noget af det sværeste at forstå.

Navnet ORIOZOLEAZALVABAL er et opfundet navn for samtlige baskiske spillere vi har været interesseret i eller har haft under vores vinger.

Jeg går i øvrigt også ind for “Fri for mobberi”

Sidste redigering: 1 uge 7 timer siden ved 9eren.

6 dage 23 timer siden #8398 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil høre:

Ramos er ude mod olie-sheik-klubben. Hvordan tror I Zidane stiller op?

Mendy som midterforsvar, så Marcelo overtager venstrebacken?

Casemiro som midterforsvar, så Fede overtager defensiv midtbane?

...Eller Militao i midterforsvar?

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

6 dage 22 timer siden #8399 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Det er virkelig imponerende, hvis du lige har lært dig selv baskisk.

Jeg kender flere fra Pamplona, hvor jeg tilfældigvis har en del medarbejdere og kollegaer, hvis ægtefæller taler baskisk (mere eller mindre), men hvor de selv har opgivet at lære det, fordi det er så pissesvært et sprog at lære.

Ikke mindst fordi det ikke har nogen forbindelse til noget som helst andet sprog i verden.

Så hvis du lige har klaret den, så er du virkelig, virkelig dygtig.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 6 dage 22 timer siden ved DarioGomez.

6 dage 20 timer siden #8400 af 9eren
Jeg kan ikke et ord baskisk, er det ikke det jeg skriver ?

Jeg kan til gengæld have lettere ved portugisisk og italiensk end ved Galicisk og baskisk. Jeg har endnu ikke sat mig ind i de to sidste.

Sidste redigering: 6 dage 20 timer siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.