Om Vores Rivaler IX

1 uge 5 dage siden #8377 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Sahinovic skrev: Han springer ned på Mbappés ben og kommer med stor nok force til at det gå kan galt, han behøves ikke at komme med knopperne forrest, og det er en så erfaren spiller udemærket klar over.

Jeg synes der er kæmpe forskel på den video du viser mig med Ramos, jeg følger ham hele vejen og det er tydeligt for mig, at han udelukkende går efter bolden, det samme kan jeg slet ikke sige om Saint-Étienne spilleren.

Ramos er en hård hund, men han er ikke et decideret svin, som det andet franske svin jeg refererede til, beklager udtrykket.

Alle taklinger kan gå galt. Der er bare kæmpe forskel på ondsindet eller ej! Hazard's skade kom efter et minimalt spark på foden, som vel nok sker omkring 30-40 gange i løbet af en kamp.

Hahaha årets joke :D Manden med flest røde kort kontra en mand efter en hurtig google søgning har fået 1 rødt kort og 38 gule kort fra perioden 09/10 og frem til nu, og som endda er verdenskendt for at være et kæmpe svin på en fodboldbane. Ramos ligger på 15 røde kort og 138 gule kort. Dog i flere kampe, men alligevel.

Hånden på hjertet. Har du set taklingen i "kontekst"? Vi må bare være ekstremt uenige, for din vogn kan jeg slet ikke hoppe med på :)

Synes hellere ikke at den virkede ondsindet. Kunne dog ikke finde ud af, om han var ked af det pga. Mbappé eller fordi det var hans sidste kamp. Det var i hvert fald tydeligt at se at han var påvirket af situationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #8378 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor mange havde egentlig spottet at Marcos Llorente skulle omskoles til angriber efter Liverpool kampen ?

Han har virkelig sprudlet og det gjorde han også inden Zidane kom til. Vi har tabt en ny Guti vil jeg påstå her !

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 5 dage siden #8379 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona øjner Bielsa nu - selvfølgelig. Manden er klart den træner jeg er mest fascineret af. Han er et vaskeægte, rendyrket geni. Gal, manisk, inspireret og virtuos. Det kommer virkelig til at være et los i løgsækken med en sommer hvor Real sparer på krudtet og Barcelona (Catalanere vil sige endelig) forener Messi og Bielsa.

Jeg er med på at Bielsa også er en krudttønde der kan springe taget af Nou Camp, men hvis han får sit eget råderum kunne jeg godt frygte et par hårde, Guardiola-agtige dominans år her i sensommeren af Messis karriere. Det orker jeg simpelthen ikke...

Der er lige nu så dårlige betingelser i Barcelona at kun en Bielsa kan hjælpe dem. Håber at den gamle galning bliver i Leeds og fortsætter det eventyr. Han er omvendt den eneste træner i verden der kunne finde på at foretrække Leeds fremfor Barcelona :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

1 uge 5 dage siden #8380 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Hvor mange havde egentlig spottet at Marcos Llorente skulle omskoles til angriber efter Liverpool kampen ?

Han har virkelig sprudlet og det gjorde han også inden Zidane kom til. Vi har tabt en ny Guti vil jeg påstå her !

Du har delvist ret. I bundniveau er de ret ens, men Llorente bliver i den grad sat til vægs, når det kommer til topniveau.

Hånden på hjertet; ingen har vel savnet Llorente?

1 uge 5 dage siden #8381 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

9eren skrev: Hvor mange havde egentlig spottet at Marcos Llorente skulle omskoles til angriber efter Liverpool kampen ?

Du har delvist ret. I bundniveau er de ret ens, men Llorente bliver i den grad sat til vægs, når det kommer til topniveau.

Hånden på hjertet; ingen har vel savnet Llorente?

Vi mangler stadig en erstatning for ham. Det med at Kroos skal trække ned som defensiv midt er ikke holdbart. William Carvalho.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

1 uge 4 dage siden #8382 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Den britiske regering har virkeligt klokket i hele deres Corona håndtering. Hold kæft det har været ringe.

Nu har de så indført, at turister, der kommer hjem fra Spanien skal i 14 dages karantæne.

Men undtagen Real Madrids trup, der skal spille returkampen mod City - Dem gælder reglen ikke. Hvis jeg var englænder vil jeg i den grad være pisset.

Det havde været lækkert for os, at kampen var flyttet til f.eks. Portugal, hvor temperaturen og luftfugtigheden vil være anderledes, og det ville have været endnu en fordel for os.

1 uge 4 dage siden #8383 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Den britiske regering har virkeligt klokket i hele deres Corona håndtering. Hold kæft det har været ringe.

Nu har de så indført, at turister, der kommer hjem fra Spanien skal i 14 dages karantæne.

Men undtagen Real Madrids trup, der skal spille returkampen mod City - Dem gælder reglen ikke. Hvis jeg var englænder vil jeg i den grad være pisset.

Det havde været lækkert for os, at kampen var flyttet til f.eks. Portugal, hvor temperaturen og luftfugtigheden vil være anderledes, og det ville have været endnu en fordel for os.

Hellere sende dem ud på deres egen bane ;-)

1 uge 4 dage siden #8384 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Den britiske regering har virkeligt klokket i hele deres Corona håndtering. Hold kæft det har været ringe.

Spillerne bliver testet inden kampen og sikkert også inden de flyver, så kan ikke se problemet?

Ramos ud.

1 uge 4 dage siden #8385 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Barcelona øjner Bielsa nu - selvfølgelig. Manden er klart den træner jeg er mest fascineret af. Han er et vaskeægte, rendyrket geni. Gal, manisk, inspireret og virtuos. Det kommer virkelig til at være et los i løgsækken med en sommer hvor Real sparer på krudtet og Barcelona (Catalanere vil sige endelig) forener Messi og Bielsa.

Jeg er med på at Bielsa også er en krudttønde der kan springe taget af Nou Camp, men hvis han får sit eget råderum kunne jeg godt frygte et par hårde, Guardiola-agtige dominans år her i sensommeren af Messis karriere. Det orker jeg simpelthen ikke...

Der er lige nu så dårlige betingelser i Barcelona at kun en Bielsa kan hjælpe dem. Håber at den gamle galning bliver i Leeds og fortsætter det eventyr. Han er omvendt den eneste træner i verden der kunne finde på at foretrække Leeds fremfor Barcelona :-)

Jeg synes du tegner det lidt voldsomt op. Bielsa er da bestemt spændende, men der er vel også en grund til at han har været så meget rundt omkring og ikke har fået topjobbet endnu.

Det er nu ikke noget jeg frygter overhovedet. Xavi skal nok få styr på tropperne, når han kommer en dag. Der kommer Barca DNA'en måske tilbage.

Sue me.

1 uge 4 dage siden #8386 af madrid2000

Sahinovic skrev:

Spillerne bliver testet inden kampen og sikkert også inden de flyver, så kan ikke se problemet?

Det er også mere fordi de har 2 forskellige sæt regler afhængige af, hvem du er. Tror næppe britterne gider høre på deres regering, hvis de ikke behandler folk lige.

1 uge 4 dage siden #8387 af madrid2000
City har vunder 3/4 seneste kampe med 5-0. De har lavet over 100 mål i ligaen. Tror næppe vi har den store chance anyway.
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved madrid2000.

1 uge 4 dage siden #8388 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: City har vunder 3/4 seneste kampe med 5-0. De har lavet over 100 mål i ligaen. Tror næppe vi har den store chance anyway.

De spiller altså også kun i Premier League ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.