Om Vores Rivaler IX

1 uge 3 dage siden #8989 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
X
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #8990 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: ViLD panna og mål og Carrasco

Og Ronaldo bliver bare ved og ved...

Det altid dejligt når Barca taber...men er usikker på om det er hvad der er bedst for os lige nu. Men mon ikke ATM nok skal løbe ind i en periode med nedgang.

1 uge 3 dage siden #8991 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Måske er det bedre at går efter Håland end Mbappe. Kan købes for 75 mill euro og er en monster foran målet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar

1 uge 3 dage siden #8992 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes skrev:

Det altid dejligt når Barca taber...men er usikker på om det er hvad der er bedst for os lige nu. Men mon ikke ATM nok skal løbe ind i en periode med nedgang.

Foretrækker til enhver tid lillesøster fremfor den ulækre klub i Catalonien :D

1 uge 3 dage siden #8993 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Kiwes skrev:

Fortsætter Florentino i Real Madrid, så står vi desværre overfor et klart magtskifte i Madrid. Økonomisk er Atleti snart på samme niveau og deres evne til at hente spillere er bedre end vores ud fra de forudsætninger de har.

Vi skal virkelig i gang med et kæmpe skifte i klubben allerede i morgen

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 3 dage siden #8994 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev:

mohbar skrev:

Kiwes skrev:

Fortsætter Florentino i Real Madrid, så står vi desværre overfor et klart magtskifte i Madrid. Økonomisk er Atleti snart på samme niveau og deres evne til at hente spillere er bedre end vores ud fra de forudsætninger de har.

Haha

En sjov og vittig signaturtekst
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Bismo, El Siete, Kimbo

1 uge 3 dage siden #8995 af 9eren

-#7- skrev:

9eren skrev:

mohbar skrev:

Kiwes skrev:

Haha

Du må gerne grine men jeg mener det helt alvorligt.

1 uge 3 dage siden #8996 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Måske er det bedre at går efter Håland end Mbappe. Kan købes for 75 mill euro og er en monster foran målet.

vi har brug for begge
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Macon.

1 uge 3 dage siden #8997 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Det kan godt være at de vinder ATM, men jeg sidder heller ikke og tænker..nøj hvor spiller de godt. Kunne snildt have været et x.

1 uge 3 dage siden #8998 af -#7-

9eren skrev:

-#7- skrev:

9eren skrev:

mohbar skrev:

Kiwes skrev:

Haha

Du må gerne grine men jeg mener det helt alvorligt.

Jeg vil gerne give dig at du får skrevet nogle interessante ting herinde ind imellem, hvis man nu skulle sige det lidt diplomatisk, men du kan jo ikke seriøst mene at Atletico er ved at overhale Real Madrid på nogle parametre overhovedet?

Atletico Madrid er ikke andet end en Simeone opsigelse, og en efterfølgende skidt træneransættelse fra at glide ud i periferien af europæiske storklubber igen, ligesom vi kendte dem før i tiden.

Mens Real Madrid kunne ansætte Kent Nielsen som den næste træner, og stadigvæk have samme tiltrækningskraft. Det er hvad 100 års mere eller mindre konstant fodbolddominans gør ved en klub.

Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, ElMadrid

1 uge 3 dage siden #8999 af 9eren
Du glemmer en ret stor ting. Mange andre klubber kan tilbyde det samme som Real Madrid flere steder i Europa. Og den nuværende strategi om at hente unge spillere har jo fejlet fuldstændig. Vinicius, Kubo, Reinier, Ødegaard og Rodrygo. Ingen af dem slår igennem !

Tiltrækningskraften vil altid være der.

Atleti har nu et stadion der kan måle sig med Real Madrids, og så er jeg ligeglad med om vi pakker vores ind i en dåse og der kommer flere detaljer på. Atleti har en sportslig sektion der henter spillere ind langt bedre end vi gør.

Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved 9eren.

1 uge 3 dage siden #9000 af -#7-

9eren skrev: Du glemmer en ret stor ting. Mange andre klubber kan tilbyde det samme som Real Madrid flere steder i Europa. Og den nuværende strategi om at hente unge spillere har jo fejlet fuldstændig. Vinicius, Kubo, Reinier, Ødegaard og Rodrygo. Ingen af dem slår igennem !

Tiltrækningskraften vil altid være der.

Atleti har nu et stadion der kan måle sig med Real Madrids, og så er jeg ligeglad med om vi pakker vores ind i en dåse og der kommer flere detaljer på. Atleti har en sportslig sektion der henter spillere ind langt bedre end vi gør.

Jamen tag et kig på Deloitte, og se hvor de rangerer Real Madrid i forhold til Atletico. Jeg kan afsløre at Atletico ikke engang er i top 10. Og det er vel at mærke før det nye stadion bliver taget i brug, et stadion som iøvrigt bliver nævnt alle steder som en overordentlig god investering. Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved hvad Atleticos nye stadion indbringer, men jeg vil blive decideret chokeret hvis Bernabeu ikke har indbragt flere penge om 10 år.

Og det er da muligt at Atletico henter fine spillere, men det er jo ikke ligefrem Haaland og Mbappe de bliver sat i forbindelse med. Til gengæld måtte de derimod se deres klart største stjerne smutte en tur over til aftenens modstander, for lidt over et år siden.

Og så har vi ikke engang snakket om trofæer endnu, hvor jeg vil tro at Atletico skulle bruge de næste 100 år på at nå bare en brøkdel af hvad Real Madrid har af pokaler.

Et magtskifte? Hold nu, jeg nægter simpelthen at tro på at du selv er overbevist om det. Vi kan snakke magtskifte hvis Atletico en dag bliver overtaget af Qatar, ellers sker det bare ikke, og det vil jeg gerne vædde en lunken Estrella Galicia med dig om.

Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved -#7-.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.