Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elto92 skrev: Hvor er hååland bare en fryd at se på!!!!! Et vildt bæst. Tænk hvad kan ikke kunne udrette i det spanske
Jeg har set meget lidt til ham, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt mere om hvorfor folk mener han ville være så god i Real Madrid? For umiddelbart, ud fra hvad jeg har set, ville jeg måske ikke tro at han som type passer så godt ind hos Real Madrid. I hvert fald ikke det Real Madrid der er lige nu. Er han ikke meget en boksspiller, ala Jovic? Eller tager jeg helt fejl?
Jeg er oprigtigt interesseret i at høre folks mening om ham, da jeg som sagt ikke selv har set meget til ham :)
Jbner skrev:
Elto92 skrev: Hvor er hååland bare en fryd at se på!!!!! Et vildt bæst. Tænk hvad kan ikke kunne udrette i det spanske
Jeg har set meget lidt til ham, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt mere om hvorfor folk mener han ville være så god i Real Madrid? For umiddelbart, ud fra hvad jeg har set, ville jeg måske ikke tro at han som type passer så godt ind hos Real Madrid. I hvert fald ikke det Real Madrid der er lige nu. Er han ikke meget en boksspiller, ala Jovic? Eller tager jeg helt fejl?
Jeg er oprigtigt interesseret i at høre folks mening om ham, da jeg som sagt ikke selv har set meget til ham :)
Jeg kunne også være nervøs for at han ikke kom til sin ret i madrid, mest fordi at vi ved at Benzema får minimum 80, nok nærmere 95 % af spilletiden. Det har været lidt bedre denne sæson, men jovic har fortsat ikke grebet chancen.
Det er sandt at de begge er bokspillere, og de begge er/var giftige (Jovic kun i Frankfurt)
Men det er så der lighederne ender.
Jeg ser Haaland som marginalt stærkere, og en del hurtigere. Så bevæger han sig meget mere end jovic gør. En boksspiller behøver jo ikke stå stille på stedet, men skal tage nogle løb.
Dette kan Halland, og han kan cære i boksen.
Så ser jeg ham også som en del bedre på bolden. Så er han også en del mere aggressiv, hvor Jovic er mere passiv og bare står på banen.
Jeg tror ikke Haaland vil falde igennem på samme måde, men han er stadig en meget anderledes type end benzema. Dog synes jeg ikke han ligner Madrid-Jovic, andet end de begge kan kaldes boksspillere.
Jovic og Ødegaard spiller godt sammen på landsholdet, så at få de to op og køre ville ære giftigt.
Et andet godt eksempel på en boksspiller der er med I kampene, og ikke bare står i boksen er Zlatan i milan. Han er også fantastisk der..
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev: Men at sammenligne Jovic med Haaland, er jo vel det sammen som at samme ligne en pose lort med en angriber i Dortmund, synes sku det er synd for Nordmanden at blive sat i bås med en så uduelig fodboldspiller!
Jeg synes jo netop ikke Jovic lignede en pose lort da han, ligesom Håland nu, spillede i Bundesligaen. Og han er jo faldet helt igennem i Real Madrid.
Jbner skrev:
DeLaRed skrev: Men at sammenligne Jovic med Haaland, er jo vel det sammen som at samme ligne en pose lort med en angriber i Dortmund, synes sku det er synd for Nordmanden at blive sat i bås med en så uduelig fodboldspiller!
Jeg synes jo netop ikke Jovic lignede en pose lort da han, ligesom Håland nu, spillede i Bundesligaen. Og han er jo faldet helt igennem i Real Madrid.
Jamen du har da ret @Jbner, jeg er simpelhen bare så træt af Serberen, og det er på alle punkter, men mest af alt hans attitude, som jeg mener er helt igennem uacceptable. Han er alt det er Real Ladrid spiller ikke skal være.
Når det så er sagt, er det også vigtigt lige at overveje følgende:
1. Der er pt stor forskel på Bundesligaen vs La Liga, både kvalitets mæssigt men også ifht den type fodbold der bliver spillet.
2. Der er kæmpe forskel på Eintracht Frankfurt og Real Madrid.
3. Der er også stor forskel på den måde der bliver spillet fodbold i Eintracht (som i Jovic’ tid gennerelt var et omstillings hold, der levede på hurtig kontra bold) og så måden Dortmund spiller på
4. Der er endnu større forskel på taktikken mellem Frankfurt og Real
Selvom jeg ikke selv havde forudset at Jovic ville være så ubegribelig ringe i Real, så mener jeg stadig der allerede sidste sommer var tegn på et fejl køb, da Jovic kommer fra en helt anden type fodbold end der bliver spillet i Real.
Jeg ved ikke om Haaland kunne blive en succes i Real, jeg tror dog hans fysiske størrelse og højde gør at han sansynligvis ville udgøre en langt større trussel i feltet end den evigt usynlige Jovic, også mod meget defensive modstandere.
Ud over det synes jeg man kan se i gennemtrængende vinder mentalitet i Haaland, som slet ikke er at spore hos Jovic, og det ville som minimum gøre at haaland ville få meget længere snor fra både træner og fans hvis han viste den vilje og selvtillid i Real som man ser ham gøre i Dortmund.
Når det så er sagt, er jeg langt fra sikker på han ender i Real, og hvis han gør er det nok først om 2 seasoner. Det vigtigste er bare at Jovic ryger for porten hurtigst muligt og intet ville gøre mig gladere end at se Zidane vælge Mariano fremfor den Serbiske trænings kegle!
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Las Rozas har fyret Iván Helguera. De dumme svin. Der er ting, man bare ikke gør!
Administrationen skrev: Det gør os ondt på dine vegne, DeLaRed.
Las Rozas har fyret Iván Helguera. De dumme svin. Der er ting, man bare ikke gør!
Paa overfladen kan det maaske se lidt underligt ud at en klub som Las Rozas fyrer en absolut top traener som Ivan, men tror vist godt vi kan regne med at denne historie stikker lidt dybere.
Jeg er potentielt kommet i besiddelse af en fax, hvori det tydeligt fremgaar at dette er en del af Florentino's master-plan, hvis Zidane ikke holder seasonen ud...Saa der kan vaere lyse tider forude kaere Madridista's!
Maaske ser vi nemlig snart LEGENDEN OVER ALLE LEGENDER, Senor Ivan Helguera i traener saedet hos Los Blancos, og saa skal i sku bare se loejer, for ikke nok med at Ivan kommer til at tilraekke de helt store spillere, saa lugter hele fax'en ogsaa af at hans rolle bliver som spillende Traener.
Jeg haaber paa at kunne bekraefte historien over de kommende maaneder, har nemlig bedt om indsigt i Reals 20/21 budget, og her vil jeg specielt kigge efter unormalt store udgifter til stoevler med extra lang knupper og en betydelig stor bestilling af Tiger Balsam, for saa er det saa godt som sikker at vi faar den fortabte soen tilbage i folden :-)
Vores alle sammens IVAN vender maaske hjem ❤❤❤
- 9eren
- Gæst
-