Om Vores Rivaler IX

1 måned 4 dage siden #9217 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev:

Fondo_Sur skrev: @DeLaRed

Enig langt hen ad vejen.

Jeg betragter bare ikke salgene af Theo, Reguilon, Llorente og Morata som fejl. De ville få minimal spilletid, og derfor er det en bedre løsning, at lade dem spille et andet sted og få en god transfersum for det.

Llorente er den eneste, jeg er bitter over fordi han er så professionel, men han ville nok selv væk med udsigten til at være reserve for Real Madrid suværene midtbane.

Og Reguilon kan jo bare hentes hjem igen, som man gjorde det med Carvajal.

Hvorfor popper Morata pludselig op i denne her?

Kunne det ikke tænkes at et salg havde været undgået af Theo, hvis man havde brugt lidt længere tid på tænke om han havde været et fornuftigt køb først og fremmest.

Nu gider jeg faktisk ikke at gå ned i alle sagerne, men i bund og grund handler det jo om at Real Madrid ikke har et holdbart projekt længere.

Jo men vi maa jo saa samtidig kunne blive enige om at havde Theo blevet i klubben, havde Reguilon ALDRIG faaet chancen (for Marcelo var jo ikke taget nogen steder) og derved havde vi aldrig set den Reguilon vi snakker om idag, og vi havde samtidigt med stor sansynlighed faaet et betydeligt mindre beloeb for ham end hvad tottenham betalte (maaske 2mill for en Castilla spiller), saa hvis vi kigger paa det fra et financielt synspunkt, saa var det maaske ikke helt en daarlig beslutning. Og saa maa vi jo ogsaa sande at Theo ikke viste det niveau i Madrid som han nu goer i Milan.

Nu har du jo selv vaeret hurtig til at afskrive Vini med ovenstaaende kommentar, men saa maa vi jo ogsaa acceptere at han maaske for success anden steds hvis Madrid saelger ham....

Vi kna godt blive enige om det med den roede traad, men synes nu vi skal vente med at afskrive alle de unge spillere der stadig er ejet af Madrid, indtil de faktisk er blevet solgt til en anden klub

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #9218 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Så blev Ødegaard lejet ud til Arsenal. Mon han også ender der på permanent basis..

1 måned 3 dage siden #9219 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Farvel med ham. Zizou entrenador

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

4 uger 2 dage siden #9220 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Messi banker et frispark mere ind. Så er vi sgu lige med Barcelona.

Good stuff.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 uger 2 dage siden #9221 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Messi banker et frispark mere ind. Så er vi sgu lige med Barcelona.

Good stuff.

Godt tip - lad vær med at koncentrere dig om vores rivaler, du vil få det meget bedre.
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved Kiwes.

4 uger 2 dage siden #9222 af Ramos4

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev: Messi banker et frispark mere ind. Så er vi sgu lige med Barcelona.

Good stuff.

Godt tip - lad vær med at koncentrere dig om vores rivaler, du vil få det meget bedre.

Jeg så vitterligt kun 2 minutter. Men de scorer altid når jeg zapper hen, så det er min egen skyld.

Men vi er kun 1 point foran Sevilla og Barca er på omgangshøjde. Så nu skal vi kæmpe for top 4 kraftstejleme. Vi kan ikke engang bare sige "sæsonen er afskrevet" desværre.

4 uger 2 dage siden #9223 af Kiwes

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Good stuff.

Jeg så vitterligt kun 2 minutter. Men de scorer altid når jeg zapper hen, så det er min egen skyld.

Men vi er kun 1 point foran Sevilla og Barca er på omgangshøjde. Så nu skal vi kæmpe for top 4 kraftstejleme. Vi kan ikke engang bare sige "sæsonen er afskrevet" desværre.

Vi skal trods alt "kun" ende over Villarreal - og det skal vi nok.

4 uger 2 dage siden #9224 af Ramos4

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Good stuff.

Det vil fandme bare være pinligt at blive nummer 4. Nummer 3 er vi efterhånden så vant til.

4 uger 2 dage siden #9225 af Kiwes

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

Good stuff.

Det vil fandme bare være pinligt at blive nummer 4. Nummer 3 er vi efterhånden så vant til.

Vi er sku til grin anyway haha. Who cares at this point. Jo værre det går jo større chance er der vel for at der sker ændringer.
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved Kiwes.

1 måned 1 dag siden #9226 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Trænerfyringer, præsidenten går af, Messi vil væk fra klubben, Suarez sendes væk, holdet spiller elendigt, Fati og Pique skadet. Stadig over Real Madrid i tabellen. Man bliver lidt træt, ikke.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo

1 måned 1 dag siden #9227 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Trænerfyringer, præsidenten går af, Messi vil væk fra klubben, Suarez sendes væk, holdet spiller elendigt, Fati og Pique skadet. Stadig over Real Madrid i tabellen. Man bliver lidt træt, ikke.

Dette er med afstand det der pisser mig mest af. Barca hænger ud over afgrunden, tæt på komplet kollaps, på alle fronter, og alligevel formår vi ikke at udnytte situationen. Fucking hell
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 1 dag siden #9228 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX
Vi ligger stadig nummer 2, eftersom vi er bedre end Barca indbyrdes.

Zirkus Zidane

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.