Om Vores Rivaler IX

6 måneder 3 uger siden #9925 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tager chancen og kalder den :D

Mbappe, fuld spilletid i alle 4 kampe, 0 mål, brænder det afgørende straffespark. 

Han VIL/SKAL væk fra Frankrig nu. Frankrig vil være kritisk overfor ham nu og derfor vil han “rejse” ud og bevise sig i konge klubben. 

Jeg tror på Mbappe i Madrid nu. Tak Schweiz. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #9926 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan sige at Mbappe er bedst når der er plads at løbe i. Det er korrekt. Det samme kunne man vel sige om brasilianske Ronaldo. Men derfor var det nu et meget godt køb alligevel.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

6 måneder 3 uger siden #9927 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=139140 skrev: Jeg tager chancen og kalder den :D

Mbappe, fuld spilletid i alle 4 kampe, 0 mål, brænder det afgørende straffespark. 

Han VIL/SKAL væk fra Frankrig nu. Frankrig vil være kritisk overfor ham nu og derfor vil han “rejse” ud og bevise sig i konge klubben. 

Jeg tror på Mbappe i Madrid nu. Tak Schweiz. 

​Helt enig. EN anden ting er også at han har været vant til en liga uden nogensomhelst modstand. I Laliga vil han kunne udvikle sig pga væsentlig mere modstand og langt større pres fra kongeklubben.

desuden har vi også Benzema (og  Mendy og Varane -endnu) og Benzema virker han til at se op til! 
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved mohbar.

6 måneder 3 uger siden #9928 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg var ved at falde ned af stolen, da jeg så, hvad der blev skrevet om Mbappe under kampen herinde. Jeg læser endda en sammenligning med Bale, hvor forskellen er at Bale bare skyder bedre og er bedre i luften? Come on...

Mbappe er en fantastisk fodboldspiller. Hans driblinger, vendinger og hurtige antrit er i en klasse for sig. Hans mål i boksen mod Barcelona i denne sæson er en af de første ting jeg tænker på, når jeg tænker på Mbappe. Han er så hurtigopfattende og stærk på de små rum. Han sparker fantastisk med begge ben og han er snu når han afslutter. Jeg håber, at PSG tænker det samme som jer, for så kan vi måske lande ham til en okay pris, og så står vi med en spiller der kommer til at vinde Balon d'Or flere gange.

Mbappe har uden tvivl været EMs største skuffelse, men det ændrer ikke på at han muligvis er verdens bedste spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991, andreashn, Kimbo, doven, Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 3 uger siden #9929 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=139139 skrev:

PMO post=139137 skrev:

henrikcomn post=139136 skrev:

PMO post=139134 skrev:

Sahinovic post=139132 skrev: Hvor er det vildt at Benzema får noget ud af den elendige aflevering Mbappé servere for ham - ej hvor er hurtigløberen overvurderet.

Det er i hvert fald “komisk” at den spiller som de fleste RM fans forventer skal “redde” klubben og dens målscoringsproblemer, endnu ikke har scoret under dette EM. 

​Ja det er virkelig komisk. Nu bør Real i hvertfald ikke hente ham... Eller hvad mener du?

Jeg mener det er hul i hovedet at smide alle æg i Mbappé kurven, for han er jo hverken en Messi eller Ronaldo (endnu). Truppen har brug for mange forstærkninger og ikke kun én angriber. 

​Nej vi har vitterlig kun behov for folk til angrebet. Mbappe har voldtaget samtlige hold i CL og et dårligt EM ændrer ikke på noget som helst. Smid alt hvad vi har ind på ham.

Der er vi bare uenige og det er også helt fair. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 3 uger siden #9930 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=139141 skrev: Man kan sige at Mbappe er bedst når der er plads at løbe i. Det er korrekt. Det samme kunne man vel sige om brasilianske Ronaldo. Men derfor var det nu et meget godt køb alligevel.

​Argh... selvom det er rigtigt, at hurtighed var en af Ronaldo Fenomeno's store styrker, så kunne han om nogen drible gennem et forsvar - selvfølgelig i væsentligt større grad inden hans knæskader.

Iøvrigt mindes jeg ikke, at Ronaldo Fenomeno nogensinde spillede en slutrunde, uden at score... selv ikke som svært overvægtig i 2006. Mbappe er ikke i nærheden af af have hans talent.
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Dragam.

6 måneder 3 uger siden #9931 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Drenge... Skal vi ikke lige kommentér på Benzemas slutrunde.

Sikke en mand. Jeg vil være ærlig og sige, at jeg har været en af Benzemas største kritikere, men han har lukket munden på mig. Manden arbejder benhårdt, og score et af rundeste mest elegante mål hvor han tager bolden videre bag om støttebenet og lopper den over målmanden. Klasse!

Jeg tror samtidig også, at han har lukket munden på enhver kritiker hjemme i Frankrig. 4 mål ender det med.

Han ku sagtens havde blevet topscorer ved denne slutrunde
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

6 måneder 3 uger siden #9932 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe er et unikt talent og det er ærlig talt ekstremt usagligt at påstå andet. Hverken Messi eller Ronaldo kunne prale af hans stats i samme alder og så har han tilmed også vundet et verdensmesterskab hvor han var helt forrygende.

Hans eneste udfordring er hans attitude, hvor et par år under Zidane, Ramos eller Cristiano ville have gjort underværker. Han er i nogen grad blevet korrumperet af PSGs arrogance, overlegenhed i den hjemlige liga og ikke mindst den pokerspillende festabe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 3 uger siden #9933 af Estadio Santiago Bernabéu
​Mbappe said France were "incredibly sad" after exiting the tournament and that his miss would keep him awake at night.

"I'm sorry about this penalty. I wanted to help the team but I failed," Mbappe wrote on Instagram after the game."

"It's going to be hard to sleep after this, but unfortunately these are the ups and downs of this sport that I love so much. The most important (thing) will be to get back up again even stronger for future commitments. Congratulations and good luck to the Swiss team."

www.skysports.com/football/news/12025/12...ed-to-euro-2020-exit

6 måneder 3 uger siden #9934 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

nono post=139149 skrev: Mbappe er et unikt talent og det er ærlig talt ekstremt usagligt at påstå andet. Hverken Messi eller Ronaldo kunne prale af hans stats i samme alder og så har han tilmed også vundet et verdensmesterskab hvor han var helt forrygende.

Hans eneste udfordring er hans attitude, hvor et par år under Zidane, Ramos eller Cristiano ville have gjort underværker. Han er i nogen grad blevet korrumperet af PSGs arrogance, overlegenhed i den hjemlige liga og ikke mindst den pokerspillende festabe.

Mbappe spiller som angriber, Messi og Cristiano spillede som kantspillere, og mere traditionelle i af slagsen i starten af deres karriere, så det kan du slet ikke sammenligne.

Ronaldo Fenomeno spillede tilgengæld angriber, og i væsentligt stærkere liga'er end den franske, og havde langt bedre stats end Mbappe, da han var 22 (inden hans skader). Og han var afgørende ved slutrunder.

Mbappe er et unikt talent, hvis du regner hurtighed for et talent. Jeg ser ham som en dårlig udgave af Thierry Henry.

6 måneder 3 uger siden #9935 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

nono post=139149 skrev: Mbappe er et unikt talent og det er ærlig talt ekstremt usagligt at påstå andet. Hverken Messi eller Ronaldo kunne prale af hans stats i samme alder og så har han tilmed også vundet et verdensmesterskab hvor han var helt forrygende.

​Skal vi ikke snart stoppe med at sætte Mbappé i samme sætning med Messi og Cristiano? Alle der har fulgt de to bedste nogensinde, og ikke lider af hukommelsestab, ved at han aldrig nogensinde når deres niveau. Det har ikke noget med stats at gøre, men når man ser dem spille en hel kamp. Der florere til og med også videoer rundt på nettet hvor niveauforskellen er så tydelig, at det gøre helt ondt at se på. 

Messi og Cristiano stiller snart støvlerne, og hvad står vi tilbage med - Mbappé :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 3 uger siden #9936 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er enig i at han nok ikke når Ronaldo eller Messi's niveau.. men det siger jo mere om hvor gode de var og hvor absurd det egentlig var at vi havde dem begge på samme tid og i rivaliserende klubber, end det siger noget om Mbappe's niveau. Han er en af verdens bedste spillere og det ville selvfølgelig være virkelig, virkelig stort hvis vi kunne få ham til Real Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.