Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ægte legende!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Generelt tror jeg ikke at Deschamps peger nogen ud som om de har været dårlige i dag, for det var en virkelig sikker fransk sejr igen. Med dommeren og VAR mod dem gennem kampen, ser det alligevel overbevisende ud, og de giver stort set intet væk. Hvis ikke de skal vinde EM, så er der i den grad nogen der skal steppe op.
Benzema og Mbappes connection er virkelig nasty. Føj hvor kunne det være sjovt at se dem sammen i næste sæson!
Enig i at Frankrig var klart bedst (det havde man vel ogsaa forventet med det hold de stiller med) men det kraever baade alle fingre og taer at taelle hvor mange gange Pogba og Griezman smider en aaben mulighed for et hurtigt angreb vaek. Rent defensivt goer Frankrig en rigtig god figur, men det er ogsaa godt hjulpet paa vej af en stor spillende Varane og Knate, samt Kimpembe og Pavard (synes hernandez vaklede en smule i visse situationer), og saa skal man ogsaa give Griezman kredit for at lave et stor loebe arbejde, men det ville vaere utrolig synd for stort set resten af truppen af sige at Pogba havde noget at goere med det positive udtryk de spiller kampen med. Frankrig slutter af med kun 5 afslutninger (ikke medregnet de 2 annulerede maal), det kunne have vaeret blevet til meget mere hvis der havde vaeret en sammenhaeng imellem Benz/MBappe og forsvaret, men der var derimod kun et kaempe stort sort hul hvor boldenen blev vaek fra Frankirig og pludselig dukkede op i Tyske foedder.Lars1991 post=138891 skrev: Sjovt, jeg synes han så god ud! :D Frankrig var overlegende generelt.. tænk at vinde 1-0 i en kamp hvor man får annuleret to mål og bliver snydt for et straffespark og et manglende rødt kort til Rudiger for at bide.. og spiller på udebane.
Ifoelge sofascore (en side som jeg ikke har meget til overs for, saa tag det med et gran salt) har Pogba en afleverings procent paa 77%, og han mister possession hele 22 gange, det kan man da paa ingen maade vaere tilfreds med, slet ikke naar man kigger paa de situationer han mister bolden i. Dette er den samme Pogba der har spillet de seneste 2 seasoner, der er visse kampe hvor han rammer dagen, men set over flere kampe er han aldeles middelmaadig, og hans eneste reelle force er hans hovedspil, resten er der mange midtbane spillere i Europa der kan goere bedre.
Donde está la biblioteca?
DeLaRed post=138894 skrev:
Enig i at Frankrig var klart bedst (det havde man vel ogsaa forventet med det hold de stiller med) men det kraever baade alle fingre og taer at taelle hvor mange gange Pogba og Griezman smider en aaben mulighed for et hurtigt angreb vaek. Rent defensivt goer Frankrig en rigtig god figur, men det er ogsaa godt hjulpet paa vej af en stor spillende Varane og Knate, samt Kimpembe og Pavard (synes hernandez vaklede en smule i visse situationer), og saa skal man ogsaa give Griezman kredit for at lave et stor loebe arbejde, men det ville vaere utrolig synd for stort set resten af truppen af sige at Pogba havde noget at goere med det positive udtryk de spiller kampen med. Frankrig slutter af med kun 5 afslutninger (ikke medregnet de 2 annulerede maal), det kunne have vaeret blevet til meget mere hvis der havde vaeret en sammenhaeng imellem Benz/MBappe og forsvaret, men der var derimod kun et kaempe stort sort hul hvor boldenen blev vaek fra Frankirig og pludselig dukkede op i Tyske foedder.Lars1991 post=138891 skrev: Sjovt, jeg synes han så god ud! :D Frankrig var overlegende generelt.. tænk at vinde 1-0 i en kamp hvor man får annuleret to mål og bliver snydt for et straffespark og et manglende rødt kort til Rudiger for at bide.. og spiller på udebane.
Ifoelge sofascore (en side som jeg ikke har meget til overs for, saa tag det med et gran salt) har Pogba en afleverings procent paa 77%, og han mister possession hele 22 gange, det kan man da paa ingen maade vaere tilfreds med, slet ikke naar man kigger paa de situationer han mister bolden i. Dette er den samme Pogba der har spillet de seneste 2 seasoner, der er visse kampe hvor han rammer dagen, men set over flere kampe er han aldeles middelmaadig, og hans eneste reelle force er hans hovedspil, resten er der mange midtbane spillere i Europa der kan goere bedre.
I hurtige tal lavede han 12 fejlafleveringer, 3 bolde løb fra ham og 4 gange blev han plukket af en tysker. Så tallene er nok ikke heeeelt forkert. Han fik så også fire frispark, vandt fire luftdueller og lavede 3 driblinger. Han er ikke nogen Toni Kroos.
Jeg er enig i, at Real Madrid ikke bør hente Pogba, og jeg tror heller ikke, at det kommer til at ske nu, hvor Zidane er smuttet, men han blev altså kåret til kampens spiller, så at påstå, at han spillede skidt, er måske lige i overkanten.DeLaRed post=138890 skrev: Til dem der var i tvivl burde aftenens kamp mod Tyskland slå en stor tyk fed streg under hvorfor Pogba ALDRIG skal være Madrid spiller. Han er endnu engang (som han har været i 2 seasoner) piv ringe og kæmper med Griezman om hvem der har ødelagt flest franske angreb imens han blir komplet udspillet rent defensivt at Adrien Rabiot. Pogba er en omvandrende reklame søjle, men på banen er han sindsygt overvurderet og har på ingen måde niveauet til Madrid, medmindre vi lige står og mangler en høj udgave af Isco!
De er fremragende til at kontrollere og styre en kamp ud fra deres defensive koncept og angrebet er skræmmende - især grundet Kylian. Jeg kunne bare godt tænke mig at se dem styre en kamp med en offensiv taktik også mod andre store nationer - og ikke bare mod Danmark og Ungarn etc. De burde have spillerne til det.