Om Vores Rivaler IX

5 år 1 måned siden #9877 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Endnu en kamp, hvor Spanien kunne have spillet fra nu til Juleaften uden at score. Gab, hvor uinspirerende spil mod et svensk hold, der ligner de spiller i træskostøvler...endnu mere gab. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #9878 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​er folk sikre på vi ikke kan bruge Ronaldo...!!??

Ægte legende!
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 1 måned siden #9879 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Forventningerne til Ronaldo bliver så høje at han selv med 60 mål er en skuffelse, og jeg vil ikke se en af mine helte afslutte sin tid i RM som en Marcelo, Isco og hvem der nu er på listen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar

5 år 1 måned siden #9880 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
At se Frankrigs Line Up, er som at se en 11 årig gå amok med FM Manager , kæft et hold hahahaha

5 år 4 uger siden #9881 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Til dem der var i tvivl burde aftenens kamp mod Tyskland slå en stor tyk fed streg under hvorfor Pogba ALDRIG skal være Madrid spiller. Han er endnu engang (som han har været i 2 seasoner) piv ringe og kæmper med Griezman om hvem der har ødelagt flest franske angreb imens han blir komplet udspillet rent defensivt at Adrien Rabiot. Pogba er en omvandrende reklame søjle, men på banen er han sindsygt overvurderet og har på ingen måde niveauet til Madrid, medmindre vi lige står og mangler en høj udgave af Isco!

Donde está la biblioteca?

5 år 4 uger siden #9882 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Sjovt, jeg synes han så god ud! :D Frankrig var overlegende generelt.. tænk at vinde 1-0 i en kamp hvor man får annuleret to mål og bliver snydt for et straffespark og et manglende rødt kort til Rudiger for at bide.. og spiller på udebane.
Sidste redigering: 5 år 4 uger siden ved Lars1991.

5 år 4 uger siden #9883 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Du er en hård mand DeLaRed, men spiller han ikke på 3 forskellige positioner, laver mange bolderobringer, ja og så smager han bare fantastisk...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 uger siden #9884 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Pogba spillede efter min mening en flot første halvleg og en okay anden halvleg, hvor der dog blevet leget for meget i visse situationer. Jeg kan slet ikke se hvordan han er overvurderet. Der er ingen som snakker om ham når klubfodbolden kører, men under slutrunder bliver han med rette talt op fordi han spiller godt. Hans rolle ved målet siger en del om de ting han ser på banen og den teknik han har. Ligeså var det umuligt at få bolden fra ham i det tyske genpres. Enten dribler han 3 mand og får frispark eller også får han lagt bolden videre uden problemer. 

Generelt tror jeg ikke at Deschamps peger nogen ud som om de har været dårlige i dag, for det var en virkelig sikker fransk sejr igen. Med dommeren og VAR mod dem gennem kampen, ser det alligevel overbevisende ud, og de giver stort set intet væk. Hvis ikke de skal vinde EM, så er der i den grad nogen der skal steppe op.

Benzema og Mbappes connection er virkelig nasty. Føj hvor kunne det være sjovt at se dem sammen i næste sæson!

5 år 4 uger siden #9885 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=138891 skrev: ​Sjovt, jeg synes han så god ud! :D Frankrig var overlegende generelt.. tænk at vinde 1-0 i en kamp hvor man får annuleret to mål og bliver snydt for et straffespark og et manglende rødt kort til Rudiger for at bide.. og spiller på udebane.

​Enig i at Frankrig var klart bedst (det havde man vel ogsaa forventet med det hold de stiller med) men det kraever baade alle fingre og taer at taelle hvor mange gange Pogba og Griezman smider en aaben mulighed for et hurtigt angreb vaek. Rent defensivt goer Frankrig en rigtig god figur, men det er ogsaa godt hjulpet paa vej af en stor spillende Varane og Knate, samt Kimpembe og Pavard (synes hernandez vaklede en smule i visse situationer), og saa skal man ogsaa give Griezman kredit for at lave et stor loebe arbejde, men det ville vaere utrolig synd for stort set resten af truppen af sige at Pogba havde noget at goere med det positive udtryk de spiller kampen med. Frankrig slutter af med kun 5 afslutninger (ikke medregnet de 2 annulerede maal), det kunne have vaeret blevet til meget mere hvis der havde vaeret en sammenhaeng imellem Benz/MBappe og forsvaret, men der var derimod kun et kaempe stort sort hul hvor boldenen blev vaek fra Frankirig og pludselig dukkede op i Tyske foedder.

Ifoelge sofascore (en side som jeg ikke har meget til overs for, saa tag det med et gran salt) har Pogba en afleverings procent paa 77%, og han mister possession hele 22 gange, det kan man da paa ingen maade vaere tilfreds med, slet ikke naar man kigger paa de situationer han mister bolden i. Dette er den samme Pogba der har spillet de seneste 2 seasoner, der er visse kampe hvor han rammer dagen, men set over flere kampe er han aldeles middelmaadig, og hans eneste reelle force er hans hovedspil, resten er der mange midtbane spillere i Europa der kan goere bedre.

Donde está la biblioteca?

5 år 4 uger siden #9886 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=138894 skrev:

Lars1991 post=138891 skrev: ​Sjovt, jeg synes han så god ud! :D Frankrig var overlegende generelt.. tænk at vinde 1-0 i en kamp hvor man får annuleret to mål og bliver snydt for et straffespark og et manglende rødt kort til Rudiger for at bide.. og spiller på udebane.

​Enig i at Frankrig var klart bedst (det havde man vel ogsaa forventet med det hold de stiller med) men det kraever baade alle fingre og taer at taelle hvor mange gange Pogba og Griezman smider en aaben mulighed for et hurtigt angreb vaek. Rent defensivt goer Frankrig en rigtig god figur, men det er ogsaa godt hjulpet paa vej af en stor spillende Varane og Knate, samt Kimpembe og Pavard (synes hernandez vaklede en smule i visse situationer), og saa skal man ogsaa give Griezman kredit for at lave et stor loebe arbejde, men det ville vaere utrolig synd for stort set resten af truppen af sige at Pogba havde noget at goere med det positive udtryk de spiller kampen med. Frankrig slutter af med kun 5 afslutninger (ikke medregnet de 2 annulerede maal), det kunne have vaeret blevet til meget mere hvis der havde vaeret en sammenhaeng imellem Benz/MBappe og forsvaret, men der var derimod kun et kaempe stort sort hul hvor boldenen blev vaek fra Frankirig og pludselig dukkede op i Tyske foedder.

Ifoelge sofascore (en side som jeg ikke har meget til overs for, saa tag det med et gran salt) har Pogba en afleverings procent paa 77%, og han mister possession hele 22 gange, det kan man da paa ingen maade vaere tilfreds med, slet ikke naar man kigger paa de situationer han mister bolden i. Dette er den samme Pogba der har spillet de seneste 2 seasoner, der er visse kampe hvor han rammer dagen, men set over flere kampe er han aldeles middelmaadig, og hans eneste reelle force er hans hovedspil, resten er der mange midtbane spillere i Europa der kan goere bedre.

I hurtige tal lavede han 12 fejlafleveringer, 3 bolde løb fra ham og 4 gange blev han plukket af en tysker. Så tallene er nok ikke heeeelt forkert. Han fik så også fire frispark, vandt fire luftdueller og lavede 3 driblinger. Han er ikke nogen Toni Kroos.

5 år 4 uger siden #9887 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=138890 skrev: Til dem der var i tvivl burde aftenens kamp mod Tyskland slå en stor tyk fed streg under hvorfor Pogba ALDRIG skal være Madrid spiller. Han er endnu engang (som han har været i 2 seasoner) piv ringe og kæmper med Griezman om hvem der har ødelagt flest franske angreb imens han blir komplet udspillet rent defensivt at Adrien Rabiot. Pogba er en omvandrende reklame søjle, men på banen er han sindsygt overvurderet og har på ingen måde niveauet til Madrid, medmindre vi lige står og mangler en høj udgave af Isco!

​Jeg er enig i, at Real Madrid ikke bør hente Pogba, og jeg tror heller ikke, at det kommer til at ske nu, hvor Zidane er smuttet, men han blev altså kåret til kampens spiller, så at påstå, at han spillede skidt, er måske lige i overkanten.

5 år 4 uger siden #9888 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg synes, man efter hver kamp med Dechamps Frankrig sidder tilbage med følelsen, at de kun spillede på 80-90% af det offensive topniveau. Man ville gerne se, de virkelig løftede foden fra bremsen og blæste derudaf. Dechamps har nok en endnu mere defensiv tilgang end Zidane, der trods alt gerne vil styre kampen på modstandernes banehalvdel. Jeg husker kun momenter i kampen under VM 2018 mod Argentina, hvor de var tvunget til for alvor at spille fremad og selv i den kamp, var de slet ikke det mest boldbesiddende hold.

De er fremragende til at kontrollere og styre en kamp ud fra deres defensive koncept og angrebet er skræmmende - især grundet Kylian. Jeg kunne bare godt tænke mig at se dem styre en kamp med en offensiv taktik også mod andre store nationer - og ikke bare mod Danmark og Ungarn etc. De burde have spillerne til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Kimbo

Leveret af Kunena Forum