Om Vores Rivaler IX
Chamartin post=139155 skrev: Ha ha. En eller anden blank journalist hos franske RTL postulerer, at Deschamps har fejlet ved at hente Benzema tilbage i landsholdstruppen, fordi det har ændret på det taktiske oplæg.
Som om det er Benzemas skyld, at Lenglet, Rabiot og Pavard kegler rundt i forsvaret og Deschamps oplæg i øvrigt går ud på at lade holdet spille med håndbremsen konstant trukket, med mindre de er bagud.
Altså også ekstremt mærkværdigt at “lave en pep” og ændre formation forud for en vigtig kamp, samtidig med at man ikke har spilleren (Rabiot) til at spille wingback. Generelt er jeg lidt træt af hold der spiller med 3 centerbacks.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg tror 3-1 bliver en kæmpe sovepude for hele det Franske hold. De tror allerede de har vundet, og at Schweiz er slået ud mentalt.
Et godt eksempel på, at man skal aldrig give op i Sport. Alt kan ske.
Jeg holdt faktisk med Frankrig efter DK. Kun pga. Benzema. Benzema synes jeg hurtigt gjorde sig til den vigtigste spiller i angrebet. Ærgeligt at han er ude. Tror det kunne være blevet hans slutrunde. De havde tæsket det Spanske hold, som ikke er bedre end Sevillia på en god dag.
Rygterne går på at det var spillerne, der ville have den 3-5-2. Særligt Pogba ville gerne have mere offensiv frihed.PMO post=139156 skrev:
Chamartin post=139155 skrev: Ha ha. En eller anden blank journalist hos franske RTL postulerer, at Deschamps har fejlet ved at hente Benzema tilbage i landsholdstruppen, fordi det har ændret på det taktiske oplæg.
Som om det er Benzemas skyld, at Lenglet, Rabiot og Pavard kegler rundt i forsvaret og Deschamps oplæg i øvrigt går ud på at lade holdet spille med håndbremsen konstant trukket, med mindre de er bagud.
Altså også ekstremt mærkværdigt at “lave en pep” og ændre formation forud for en vigtig kamp, samtidig med at man ikke har spilleren (Rabiot) til at spille wingback. Generelt er jeg lidt træt af hold der spiller med 3 centerbacks.
Det er tydeligt at det er spillerne, der styrer Frankrig. Lur mig om ikke også det var dem, der ville have Benzema tilbage. Tvivler på at Deschamps pludselig skulle have skiftet holdning.
Det var helt skørt at se Pogba danse i tre forskellige indøvede rutiner efter hans (i øvrigt flotte) mål.
Som kommentatorerne også bemærkede, så har Frankrig samme problemer som PSG. Det er egoerne der styrer det. Træneren har ikke meget at skulle have sagt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er bare blevet for gammel til det lort kan jeg mærke, manden scorer et fantastisk mål og så skal han stå og skabe sig på den måde efterfølgende.Ramos4 post=139158 skrev:
PMO post=139156 skrev:
Det var helt skørt at se Pogba danse i tre forskellige indøvede rutiner efter hans (i øvrigt flotte) mål.
Skal jeg blande mig uden om ? Ja. Er jeg bare en gammel sur stodder ? Bestemt. Men for f. jeg kan ikke holde det ud, spil bold og
stop med at tjekke at håret sidder i løbet af kampen og stop med de fjollede fejringer.
- 9eren
- Gæst
-
Hvornår var det vi sidst lavede en Laudrup / Figo / Ronaldo (med dellerne) :D9eren post=139185 skrev: Messi snart klubløs
Kunne Messi til PSG måske sende Mbappe til kongeklubben i dette transfer vindue ? :)Kiwes post=139190 skrev: L'Equipe lyder til at være fast besluttet på at Mbappe ikke vil forlænge og at PSG samtidig ikke ønsker at sælge. Det er lidt, hvis ikke meget, useriøst at en klub som PSG bare kan tillade sig at sige..jamen vi har ikke behov for 100+mil, smut du bare gratis næste år :s
Med et salg af Mbappé samt lidt oprydning i truppen og en Messi der går langt ned i løn ville det måske kunne lade sig gøre - det ville være fantastisk for europæisk fodbold og os fans at være vidne til.
Florentino Pérez
Men hvad med sign on fee og de høje lønninger Messi, Ramos og Ronaldo med garanti vil kræve. Stiller det dem ikke i en svær position ift financial Fair Play... eller er FFP helt død.Sahinovic post=139192 skrev: Paris står i den position hvor de vitterligt kan signe Ramos og Messi på en fri transfer, samt et køb af Cristiano til en pris der er til at betale.
Med et salg af Mbappé samt lidt oprydning i truppen og en Messi der går langt ned i løn ville det måske kunne lade sig gøre - det ville være fantastisk for europæisk fodbold og os fans at være vidne til.
Forstår ikke hvorfor Paris og City bare kan pisse penge væk mens andre klubber åbenbart ikke engang kan forlænge med de spillere de allerede har.
Omhandler jo det samlede budget. Ikke kun købspriser.Kimbo post=139194 skrev: Har lige læst at Barca åbenbart har problemer med at lave en ny kontrakt med Messi pga. FFP ?? Det lyder da helt skørt, det er en kontrakt med en årsløn, ikke en ny spiller de skal købe.
Forstår ikke hvorfor Paris og City bare kan pisse penge væk mens andre klubber åbenbart ikke engang kan forlænge med de spillere de allerede har.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos