Om Vores Rivaler IX

6 måneder 3 uger siden #9937 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ingen spillere når Messis og Cristianos niveau de næste tyve år, så lad os lade være med at købe nogen spillere overhovedet - er det argumentet? :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #9938 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Ha ha. En eller anden blank journalist hos franske RTL postulerer, at Deschamps har fejlet ved at hente Benzema tilbage i landsholdstruppen, fordi det har ændret på det taktiske oplæg.
Som om det er Benzemas skyld, at Lenglet, Rabiot og Pavard  kegler rundt i forsvaret og Deschamps oplæg i øvrigt går ud på at lade holdet spille med håndbremsen konstant trukket, med mindre de er bagud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 3 uger siden #9939 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin post=139155 skrev: ​Ha ha. En eller anden blank journalist hos franske RTL postulerer, at Deschamps har fejlet ved at hente Benzema tilbage i landsholdstruppen, fordi det har ændret på det taktiske oplæg.
Som om det er Benzemas skyld, at Lenglet, Rabiot og Pavard  kegler rundt i forsvaret og Deschamps oplæg i øvrigt går ud på at lade holdet spille med håndbremsen konstant trukket, med mindre de er bagud.

Altså også ekstremt mærkværdigt at “lave en pep” og ændre formation forud for en vigtig kamp, samtidig med at man ikke har spilleren (Rabiot) til at spille wingback. Generelt er jeg lidt træt af hold der spiller med 3 centerbacks. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

6 måneder 3 uger siden #9940 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det var et vildt comeback af Schweiz.
Jeg tror 3-1 bliver en kæmpe sovepude for hele det Franske hold. De tror allerede de har vundet, og at Schweiz er slået ud mentalt.

Et godt eksempel på, at man skal aldrig give op i Sport. Alt kan ske.

Jeg holdt faktisk med Frankrig efter DK. Kun pga. Benzema. Benzema synes jeg hurtigt gjorde sig til den vigtigste spiller i angrebet. Ærgeligt at han er ude. Tror det kunne være blevet hans slutrunde. De havde tæsket det Spanske hold, som ikke er bedre end Sevillia på en god dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 3 uger siden #9941 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO post=139156 skrev:

Chamartin post=139155 skrev: ​Ha ha. En eller anden blank journalist hos franske RTL postulerer, at Deschamps har fejlet ved at hente Benzema tilbage i landsholdstruppen, fordi det har ændret på det taktiske oplæg.

Altså også ekstremt mærkværdigt at “lave en pep” og ændre formation forud for en vigtig kamp, samtidig med at man ikke har spilleren (Rabiot) til at spille wingback. Generelt er jeg lidt træt af hold der spiller med 3 centerbacks. 

​Rygterne går på at det var spillerne, der ville have den 3-5-2. Særligt Pogba ville gerne have mere offensiv frihed.

Det er tydeligt at det er spillerne, der styrer Frankrig. Lur mig om ikke også det var dem, der ville have Benzema tilbage. Tvivler på at Deschamps pludselig skulle have skiftet holdning.

Det var helt skørt at se Pogba danse i tre forskellige indøvede rutiner efter hans (i øvrigt flotte) mål.

Som kommentatorerne også bemærkede, så har Frankrig samme problemer som PSG. Det er egoerne der styrer det. Træneren har ikke meget at skulle have sagt. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

6 måneder 3 uger siden #9942 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=139158 skrev:

PMO post=139156 skrev:

Det var helt skørt at se Pogba danse i tre forskellige indøvede rutiner efter hans (i øvrigt flotte) mål.

​Jeg er bare blevet for gammel til det lort kan jeg mærke, manden scorer et fantastisk mål og så skal han stå og skabe sig på den måde efterfølgende.
Skal jeg blande mig uden om ? Ja. Er jeg bare en gammel sur stodder ? Bestemt. Men for f. jeg kan ikke holde det ud, spil bold og
stop med at tjekke at håret sidder i løbet af kampen og stop med de fjollede fejringer. 

6 måneder 3 uger siden #9943 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Messi snart klubløs

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

6 måneder 3 uger siden #9944 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=139185 skrev: Messi snart klubløs

​Hvornår var det vi sidst lavede en Laudrup / Figo / Ronaldo (med dellerne)   :D

6 måneder 2 uger siden #9945 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​L'Equipe lyder til at være fast besluttet på at Mbappe ikke vil forlænge og at PSG samtidig ikke ønsker at sælge. Det er lidt, hvis ikke meget, useriøst at en klub som PSG bare kan tillade sig at sige..jamen vi har ikke behov for 100+mil, smut du bare gratis næste år :s

6 måneder 2 uger siden #9946 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=139190 skrev: ​L'Equipe lyder til at være fast besluttet på at Mbappe ikke vil forlænge og at PSG samtidig ikke ønsker at sælge. Det er lidt, hvis ikke meget, useriøst at en klub som PSG bare kan tillade sig at sige..jamen vi har ikke behov for 100+mil, smut du bare gratis næste år :s

​Kunne Messi til PSG måske sende Mbappe til kongeklubben i dette transfer vindue ? :)

6 måneder 2 uger siden #9947 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
​Paris står i den position hvor de vitterligt kan signe Ramos og Messi på en fri transfer, samt et køb af Cristiano til en pris der er til at betale.

Med et salg af Mbappé samt lidt oprydning i truppen og en Messi der går langt ned i løn ville det måske kunne lade sig gøre - det ville være fantastisk for europæisk fodbold og os fans at være vidne til.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Sahinovic.

6 måneder 2 uger siden #9948 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic post=139192 skrev: ​Paris står i den position hvor de vitterligt kan signe Ramos og Messi på en fri transfer, samt et køb af Cristiano til en pris der er til at betale.

Med et salg af Mbappé samt lidt oprydning i truppen og en Messi der går langt ned i løn ville det måske kunne lade sig gøre - det ville være fantastisk for europæisk fodbold og os fans at være vidne til.

​Men hvad med sign on fee og de høje lønninger Messi, Ramos og Ronaldo med garanti vil kræve. Stiller det dem ikke i en svær position ift financial Fair Play... eller er FFP helt død.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.