Om Vores Rivaler IX

2 år 8 måneder siden #9961 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX
​Fabrizio Romano fortæller at United forhandler med Camavinga, og at Rennes er villige til at slippe han for sølle 30 mio € da han er gratis næste år. Hvis Real ikke er med i kampen om ham er det satme for ringe arbejde af Florentino. Man har fulgt ham over længere tid og ville ikke betale 70+ mio € for ham, og hvis United ender med ham til 30 € brækker jeg mig altså.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9962 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Jbner post=139260 skrev: ​Fabrizio Romano fortæller at United forhandler med Camavinga, og at Rennes er villige til at slippe han for sølle 30 mio € da han er gratis næste år. Hvis Real ikke er med i kampen om ham er det satme for ringe arbejde af Florentino. Man har fulgt ham over længere tid og ville ikke betale 70+ mio € for ham, og hvis United ender med ham til 30 € brækker jeg mig altså.

​Men samtidig så vi også Antonio Blanco få sit gennembrud på førsteholdet i sidste sæson og hvis ikke han har gjort sig fortjent til en fair chance, så ved jeg da snart ikke./Jesper.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9963 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=139262 skrev:

Jbner post=139260 skrev: ​Fabrizio Romano fortæller at United forhandler med Camavinga, og at Rennes er villige til at slippe han for sølle 30 mio € da han er gratis næste år. Hvis Real ikke er med i kampen om ham er det satme for ringe arbejde af Florentino. Man har fulgt ham over længere tid og ville ikke betale 70+ mio € for ham, og hvis United ender med ham til 30 € brækker jeg mig altså.

​Men samtidig så vi også Antonio Blanco få sit gennembrud på førsteholdet i sidste sæson og hvis ikke han har gjort sig fortjent til en fair chance, så ved jeg da snart ikke./Jesper.

​Enig, jeg kan slet ikke se behovet for at smide penge efter Camavinga uanset om det er 30 eller 70 mio, vi har rigeligt kvalitet på den midtbane. Pengene kan bruges bedre et andet sted. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9964 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=139263 skrev:

Administrationen post=139262 skrev:

Jbner post=139260 skrev: ​Fabrizio Romano fortæller at United forhandler med Camavinga, og at Rennes er villige til at slippe han for sølle 30 mio € da han er gratis næste år. Hvis Real ikke er med i kampen om ham er det satme for ringe arbejde af Florentino. Man har fulgt ham over længere tid og ville ikke betale 70+ mio € for ham, og hvis United ender med ham til 30 € brækker jeg mig altså.

​Men samtidig så vi også Antonio Blanco få sit gennembrud på førsteholdet i sidste sæson og hvis ikke han har gjort sig fortjent til en fair chance, så ved jeg da snart ikke./Jesper.

​Enig, jeg kan slet ikke se behovet for at smide penge efter Camavinga uanset om det er 30 eller 70 mio, vi har rigeligt kvalitet på den midtbane. Pengene kan bruges bedre et andet sted. 

​Omend jeg er enig i at en spiller mere på
midtbanen naturligvis vil stjæle minutter fra Blanco som jeg under uendelige minutter, så er der altså stor forskel på ham og Camavinga. Blanco ser ud til at være født 6er mens mange af Camavingas færdigheder bliver spildt som 6er - han bør klart spille 8er. I mine øjne er Camavinga et af de største talenter i sin generation og han har alt der skal til for at blive en top spiller de næste 12-14 år. Han bør hentes ind Blanco eller ej. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9965 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu hvor Danmark er nået semi-finalen har jeg et lidt sjovt spørgsmål til folk herinde - hvis vi skulle hente en fra det danske landshold hvem skulle det så være?

Kan da komme med mine egne tanker først. Frem for alt, er der jo ingen åbenlyse der ville kunne gå direkte ind og forstærke holdet. Med det sagt, er der da nogle jokere. AC synes jeg er det mest oplagte bud, især når vi ledere efter forsvarsspillere. Virkelig god på bolden og utrolig klog. Spørgsmålet er hvordan han gør det i en 4-backkæde. Han har til tider vist lidt svingende niveau i Chelsea. Men hvis han præsterer på sit topniveau, så kunne han godt tage en plads. Men det kan man sikkert sige om mange :)

Den anden lidt sjove jeg tænkte på var Dolberg. Hans profil passer ret godt på Real Madrid og som en afløser for Benzema. Super teknik, kan gå godt med i spillet, og afslutter virkelig godt. Men ja, simpelthen for langt imellem snapsene for ham siden Ajax og han skal selvfølgelig bevise meget, meget mere før han kan komme på tale i en klub som Real Madrid. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9966 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=139265 skrev: ​Nu hvor Danmark er nået semi-finalen har jeg et lidt sjovt spørgsmål til folk herinde - hvis vi skulle hente en fra det danske landshold hvem skulle det så være?

Kan da komme med mine egne tanker først. Frem for alt, er der jo ingen åbenlyse der ville kunne gå direkte ind og forstærke holdet. Med det sagt, er der da nogle jokere. AC synes jeg er det mest oplagte bud, især når vi ledere efter forsvarsspillere. Virkelig god på bolden og utrolig klog. Spørgsmålet er hvordan han gør det i en 4-backkæde. Han har til tider vist lidt svingende niveau i Chelsea. Men hvis han præsterer på sit topniveau, så kunne han godt tage en plads. Men det kan man sikkert sige om mange :)

Den anden lidt sjove jeg tænkte på var Dolberg. Hans profil passer ret godt på Real Madrid og som en afløser for Benzema. Super teknik, kan gå godt med i spillet, og afslutter virkelig godt. Men ja, simpelthen for langt imellem snapsene for ham siden Ajax og han skal selvfølgelig bevise meget, meget mere før han kan komme på tale i en klub som Real Madrid. 

​Ville en Mæhle være en super dum idé? Hans naturlige plads er højre back, hvor vi i øjeblikket har Carvajal der er ligeså skadet som Hazard, og Odriozola som intet viser. Jeg kunne i hvert fald godt se ham i den hvide trøje. AC ville også kunne komme ind i tilfælde af at vi mister Varane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9967 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Vi gentager historien med Laudrup og napper Martin B fra Barcelona!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9968 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Mæhle og AC tænkte jeg også på, og så er der vel resten af holdet vi godt kunne bruge, specielt den vilje og energi der lægges for dagen.
Ikke mindst en træner der kan forklare for spillerne hvad han vil have, som har et tydeligt udtryk/taktik, men det har vi vel fået nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9969 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Som det ofte sker ved en slutrunde, så er der spillere som overpræsterer kraftigt. Det niveau Mæhle har vist under det her EM har været helt vild, det er pissefedt at se som dansker, men samtidig er vi vel også klar over at han ikke spiller sådan igennem en hel sæson. Desuden har han vist nogle helt klare defensive mangler, som han så opvejer med nogle ekstreme offensive kvaliteter. Det kunne lyde som Marcelo, men helt derop når Mæhle nok ikke, desværre.

Jeg vil nok vurdere AC til at være den mest talentfulde danske fodboldspiller lige nu. Han har bare hele pakken, og er vel prototypen på den moderne forsvarsspiller. God teknik, hurtig, og iskold i sine aktioner, og han er nok den eneste jeg realistisk set kunne se i en Real Madrid trøje.

Højbjerg har også virkelig stemplet ind, han er bare enhver holdkammerats og træners drøm, og man forstår jo godt hvorfor Mourinho var så glad for ham. Hans motor er bare vanvittig, og han spillede også samtlige minutter i Premier League i sidste sæson, en næsten ubegribelig statistik for en midtbanespiller i England. Fast mand ville han nok aldrig blive i en klub som Real Madrid, men hold kæft hvor ville jeg give meget for at have sådan et atomkraftværk at kunne sætte ind som den 12-13-14 mand i en kamp. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9970 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Odriozola forlader klubben (hvilket det pt ikke tyder paa), saa maa Wass vaere en af de nemmeste spillere at hente for en billig penge fra krise-ramte Valencia. Han taler spansk, har flere aars erfaring fra den spanske liga, og rent defensivt er han lysaar bedre end Vazquez, og saa kan han bruges paa flere forskellig positioner op langs vores svage hoejre side. Ifht at klubben nok ikke har mange penge at goere godt med, saa ligger Wass lige til hoejre benet!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9971 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=139270 skrev: Hvis Odriozola forlader klubben (hvilket det pt ikke tyder paa), saa maa Wass vaere en af de nemmeste spillere at hente for en billig penge fra krise-ramte Valencia. Han taler spansk, har flere aars erfaring fra den spanske liga, og rent defensivt er han lysaar bedre end Vazquez, og saa kan han bruges paa flere forskellig positioner op langs vores svage hoejre side. Ifht at klubben nok ikke har mange penge at goere godt med, saa ligger Wass lige til hoejre benet!


Er det øjetesten eller statistik, du bruger til at vurdere de to spilleres defensive kunnen?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9972 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Daniel Wass har næsten spillet ligeså mange kampe på midtbanen for Valencia, som han har spillet højreback. Correia er vel den de bruger mest på højreback efterhånden, hvor Wass så ind imellem spiller foran ham på højre midtbane. 

Kigger man i statistikkerne så viser de at Wass begår lidt flere frispark, og har en lidt dårligere succesrate i sine tacklinger og får lidt flere gule kort. Det er selvfølgelig ikke hele sandheden når det kommer til evnen til at forsvare sig, men det siger vel lidt trods alt. Egentlig ville jeg sgu nok vurdere Lucas og Wass på pladsen som højreback, til at være ret lige, og altså bestemt ikke lysår fra hinanden. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce