Sjov og spas-tråden II
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Roesen7 skrev: footy.dk/2013/09/02/vanvittigt-spansk-kl...for-bales-laegetjek/
Så er en 1/9-del tjent hjem - hvis det er altså er sandt ;-)
Men der er tilgengæld en ting jeg ikke helt forstår her. Det plejer da altid at være Sanitas som tjekker spilleren? Betaler de så for det hver gang, eller hvad? Jeg havde da bare regnet med at man havde en permanent aftale på plads.
Real Madrid har samarbejdet med Sanitas så længe jeg kan huske. Og så længe jeg kan huske tilbage, har alle lægetjek været foretaget der. Det er ikke noget Real Madrid udliciterer på den måde, så den virker lidt mærkelig den historie der. Men ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/11930...ocinador/Sanitas.htm
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
El_Juan skrev:
Real Madrid har samarbejdet med Sanitas så længe jeg kan huske. Og så længe jeg kan huske tilbage, har alle lægetjek været foretaget der. Det er ikke noget Real Madrid udliciterer på den måde, så den virker lidt mærkelig den historie der. Men ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.
www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/11930...ocinador/Sanitas.htm
Også derfor placeringen i denne tråd og blinke smileyen - jeg tror det er en røver :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
raul7=kongen skrev: Jeg har trøjer med følgende spillere:
Canales, Drenthe, RvN, 2xGuti, 2xRaul, Kaká, Casillas, Robinho og Özil.
Hvis man er blot en smule overtroisk, kan man måske godt forstå, hvorfor jeg ikke længere køber trøjer med navne på ryggen ;)
Hvis du leder efter flere så har jeg trøjer med Raúl, Figo, Higuaín, Zidane, Ozil og Robinho :)
Faktisk har jeg købt den nye spillertrøje med navn de sidste 5 sæsoner, og det er kun Ramos der stadig er i klubben af dem. Trøjen er så fra den sæson hvor han hamrede os ud af CL på straffe, så jeg ved ikke om det er bedre.. ;)
Isco: "To those asking I still wear #23, not #10. Good night!" Arbeloa replies: "Get #10, don't sh** your pants! You'll rock it!"
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Mundo Deportivo har sammenlignet Bale og Neymar - hvor Neymar vinder stort. (Ja, man skulle tro at Jan fra EB har skrevet artiklen)
Pris: meget tyder på at de to spillere har kostet det samme, da den offentliggjorte pris, var Santos' andel.
Resten: Bale startede som venstreback, og har derfor ikke scoret ligeså mange mål som en angriber/wing. Og så er Premier League en meget bedre liga, end den brasilianske.
*tiden må vise hvem der er bedst, for en sammenligning kan man næsten kun foretage når de spiller i samme liga.
@roesen7: indkast.dk/index.php?nyhed=108292
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Isco bekræfter på Twitter at han fortsætter med nummer 23.
Isco: "To those asking I still wear #23, not #10. Good night!" Arbeloa replies: "Get #10, don't sh** your pants! You'll rock it!"
Lyt til Arbeloa... burde være helt naturligt han overtager 10'eren, ligesom det ville være helt naturligt at Modric overtager 8'eren. Selvfølgelig bare et nummer, men hvis Isco og Modric "opgradere" viser det også bare, at de er blevet vigtigere spillere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Isco bekræfter på Twitter at han fortsætter med nummer 23.
Lyt til Arbeloa... burde være helt naturligt han overtager 10'eren, ligesom det ville være helt naturligt at Modric overtager 8'eren. Selvfølgelig bare et nummer, men hvis Isco og Modric "opgradere" viser det også bare, at de er blevet vigtigere spillere.
Jeg håber også på at de begge skifter nummer. Men jeg tror at de tager hensyn til de mange fans som har købt deres trøjer i år. De skifter nok næste sæson! Isco med nummer 10, helt perfekt!
Lidt spas fra Athletic Bilbao kampen.
cr7forbeastmode.tumblr.com/post/60201121...-of-self-with-morata