Sjov og spas-tråden II

12 år 3 måneder siden #109 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #110 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sjov og spas-tråden II
Den video er da så fake....

12 år 3 måneder siden #111 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

Han er bare pååå :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #112 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II
Arsenal - Fulham tørner sammen på 6'eren med hele 30 minutters optakt. Det fortjener denne storkamp naturligvis også. Kl. 18:30 skydes opgøret i gang.

Den hurtige læser vil med al sandsynlighed stille sig selv spørgsmålet. &quot;Men spiller Real Madrid - Atletico Madrid ikke kl. 20:00?&quot; - svaret er JO!

Det er lidt grinagtigt, såfremt den neturale fan og ikke mindst VI skal gå glip af hele 20 minutter af El Derbi, pga. en sørgelig kamp i Premier League!

6'eren gør en stor dyd i, at havde de bedste progampl... nej vent, de mest inkompetente programplanlæggere fjernsynsbranhcen endnu har set. Det er lidt frustrerende. Håber naturligvis, at hele opgøret vises på dansk tv og ikke forskudt.

• Hugol
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #113 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
Ja kæmpe skandale at 6eren dræber el derby på den måde....

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #114 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sjov og spas-tråden II

Skandale
&quot;noget der krænker offentlighedens følelse af hvad der er moralsk korrekt el. acceptabelt&quot;

Kæmpe
&quot;som er af ekstrem stor størrelse&quot;

Kilde: Politikens mange dejlige ordbøger

Situationen er nu engang den, at den sene Premier League kamp spilles klokken 18.30, hvilket gør det umuligt for 6'eren at gøre alle glæde. De kunne vælge at stoppe transmissionen fra kampen med 20min igen, men det er jo ikke fair overfor dem, der prioriterer den kamp.

Vi er fuldstændig enige om, at det ikke er optimalt, men ligefrem at kalde det en kæmpe skandale er måske at presse den. 6'eren er den kanal med de mest seriøse eksperter, og jeg vil til hver en tid vælge dem over Canal 9. Morten Bruun, Mikkel Bischoff osv er alle dygtige eksperter med indblik i spillet på banen såvel som taktikken bag. Samtidig er in-game kommentatorerne altid på stadion og overværer kampene, hvilket er et stort plus.

Jeg mener personligt, at fodbold fra Premier League og La Liga er blevet en del mere interessant siden 6'eren fjernede hele sendefladen lørdag for at vise fodbold. Man tænder for tv'et klokken 13.00 og slukker først klokken 22.00 og ind i mellem vises der topkampe for de to største ligaer i verdenen. Man skal tænke på 6'eren betaler en kæmpe sum for disse kampe, og samtidig bruger de enorme mængder af ressourcer på at gøre oplevelsen helt rigtig.

Det er bare mit syn på sagen, og du er i din fulde ret til at være uenig.

Mvh
Anders

12 år 3 måneder siden #115 af Halamadrid1411
I deres TV-Guide står der at de viser kampen fra klokken 20. Synes der plejer stå at de viser kampen 20:30 når de gør det. Kunne det tænkes at de prioterer kongeklubbens kamp højere denne gang? Den kan sku da ikke være rigtigt at Arsenal mod Fulham prioteres højere end et derby..

• Hugol
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #116 af Hugol
&quot;Skandale
&quot;noget der krænker offentlighedens følelse af hvad der er moralsk korrekt el. acceptabelt&quot;

Kæmpe
&quot;som er af ekstrem stor størrelse&quot;

Kilde: Politikens mange dejlige ordbøger&quot;

Det er da godt vi er i sjov og spads tråden.

&quot;Situationen er nu engang den, at den sene Premier League kamp spilles klokken 18.30, hvilket gør det umuligt for 6'eren at gøre alle glæde. De kunne vælge at stoppe transmissionen fra kampen med 20min igen, men det er jo ikke fair overfor dem, der prioriterer den kamp. &quot;

Der er mange der ikke er glade, og det handler ikke om at prioriterer den ene frem for den anden men at vælge en mere optimal måde at sende disse kampe på. I alt den tid spansk fodbold er blevet sendt direkte, er dette nok en af de dårligste metoder man har valgt at gøre det på.

&quot;Man skal tænke på 6'eren betaler en kæmpe sum for disse kampe, og samtidig bruger de enorme mængder af ressourcer på at gøre oplevelsen helt rigtig.&quot;

Og så kan man ikke komme til en bedre løsning end dette? Please!!

12 år 3 måneder siden #117 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II
Premier League, hensyn til andre fodboldfans mm. eller ej - det er stadigvæk iøjnefaldende, at det er SÅ stor en kamp som Arseanl - Fulham, der skal overlappe El Derbi.

#115: Storken

Dit flueknepperi er ikke gennemført. Har &quot;politikkens mange dejlige ordbøger&quot; ikke begrebet &quot;dræber&quot;, siden dette ord ikke også skal omtales. Come on. Hold gerne debatten konstruktiv.

.. programplanlægningen er grinagtig, hvilket sendefladen i morgen i allerhøjeste grad indikerer. Jovist, diverse Arsenal og- eller Fulham-fans skal have lov til, at se deres respektive mandskabe i aktion, dog kunne man fra 6'erens side af sagtens have prioriteret anderledes i netop denne situationen. Et El Derbi er immervæk, også for den neutrale seer, mere interessant end et Premier League-opgør med kun ét hold på banen - sat på spidsen!

Dette er et emotionelt opgør i Madrid by, hvilket også gør sig gældende for Real Madrid's fanskare i Danmark, hvorfor det burde falde 6'eren naturligt ind, at programlægge det således, at flertallet af seere bliver tilfredse. Dette er ingenlunde tilfældet.

Jeg er meget subjektiv i denne debat, da det naturligvis omhandler Real Madrid, hvilket det endvidere har gjort mere end én gang - desværre. Dog ville jeg lige så stille mig undrende op, hvis en kamp mellem Barcelona - Espanyol skulle overlappes af Tottenham - West Brom. Logikken er ikke til at gennemskue.

#116: Halamadrid1411

Du går med stor sandsynlighed glip af de første 20 minutter af El Derbi. Naturligvis kan kampen streames, dette er dog langt fra det samme i min optik.

Mon ikke også der er en del Real Madrid-fans som vil smide en mail i 6'erens indbakke efter kampen i morgen for at vise utilfredsheden over netop dette emne.

• Hugol
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #118 af Hugol
Jeg mener et boykut af kanal6 af deres kl. 20 kampe stadig kan lade sig gøre, da andre kanaler vil kunne tage over i fremtiden, og vise fodbolden på en langt mere fornuftig måde.

I det mindste kan man boykutte de 20-30 minutter kanal6 vælger at cutte af kampen i aften til fordel for en anden kamp.

• jj_madridista
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #119 af jj_madridista
Besvaret af jj_madridista på emne Sjov og spas-tråden II
Arsenal mod Fulham er jo også et vaskeægte London-derby af markant betydning! HEHEHE!

Jeg tror folk herinde glemmer lidt, at 6'eren prioriterer Premier League, fordi de har ekslusive rettigheder i Danmark, som de eneste sammen med Viasat. Det har de til dels også med La Liga, om end de skal &quot;dele&quot; med C MORE, der står bag Canal+ og Canal9.

Når det så er sagt, så er det selvfølgelig håbløst, at de agerer som de gør. Så skal de slet ikke have rettighederne til La Liga. SBS råder i forvejen over to kanaler, hvor de har mulighed for at sende kampene på, så det er latterligt, at de skal gøre det på denne måde.

At vælge mellem 6'eren og Canal9, er som at vælge mellem pest eller kolera.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

12 år 3 måneder siden #120 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg håber Real kommer buldrende og starter ligesom mod Zagreb. Så kan det være 6'eren indser at spansk fodbold er mere interessant, og at et spansk hovedstadsderby er mere underholdende end et engelsk. (I hvert fald når det er Arsenal-Fulham, Chelsea-Arsenal var en udmærket kamp ;) )

Jeg mindes faktisk ikke en eneste gang hvor de har skippet de første 20-30 minutter, hvor der IKKE er kommet mål i den spanske kamp.

Leveret af Kunena Forum