Sjov og spas-tråden II
- Storken
- Gæst
-
Mit lille ordborgs-trick skyldes sikkert min forkærlighed for Pulp Fiction, men pointen var dit farverige ordvalg. Fordi man misser 20min af en kamp, er det jo ikke en skandale og slet ikke en kæmpe en af slagsen. Det er trods alt ikke El Clasico og Real Madrid har ikke tabt hjemme til Atletico siden 1999. Det virker som om de to holds tilhængere spiller blåøjet for at skabe en falsk stemning om opgøret. Det er uden tvivl en vigtig kamp, men spændende er det ikke rigtig.
Det er for den neutrale seer en kamp som alle andre. El Derbi har betydning for de to holds tilhængere, men jeg tvivler stærkt på det bliver sindsoprivende for os andre. Logikken med at 6'eren skulle skrotte en Premier League kamp med henblik på de første 20min af El Derbi er om noget subjektiv.
Det fremkommer mig ironisk, at du vælger at boykotte 6'eren indtil de viser den kamp du gerne vil se....
Jeg mindes stadig tiderne, hvor Canal+ sad på Premier League. Det var en glædens dag, da 6'eren overtog rettighederne, så man kunne spare 200kr om måneden.
Engelsk fodbold har en større appel i den brede befolkning og La Liga anses for værende kedeligt. Det er da tankevækkende, at bookmakerne giver Atletico 6% chance for at vinde en af La Ligas største opgør.
Det blev ikke til meget sjov og spas, men I kan altid grine af mine synspunkter :D
Mvh
Anders
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Hugol
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det er da klart da du kigger med danske øjne.. I Madrid er denne kamp en meget vigtig og spændende kamp. Der bliver ladt op til overalt i byen, både for det ene og det andet hold og folk tager intet for givet på trods af vi ikke har tabt de sidste 11-12 år. Der er i øvrigt top sikkerhed til denne kamp.
Når man er fan af spansk fodbold, og har sat sig ind i hvordan kulturen op til de her kampe foregår, så er det en latterlighed at kanal 6 ikke kan sende kamp under ordentlige forhold. Det er nærmest at tage pis på sine seer og de fans der er af spansk fodbold.
Og jo jeg har tit boykuttet kanal 6 og har set kampene ulovligt eller andre steder, fordi i længden er det endnu en dødsdømt kanal angående spansk fodbold. Jeg har set utallige af kanaler som kanal6 ryge i vasken når det omhandler spansk fodbold. Nu er det så ikke længere et problem for mig da jeg bor i Madrid og ser kampene uden problemer både på stadion og i fjernsynet. Men det forhindrer mig ikke i at håbe på bedre forhold for andre seer og fans af Real Madrid og spansk fodbold.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Hugol
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det er også sket for mig :D
Men et eller andet sted ligner det jo bare en almindelig kamp i den spanske division ;)
- Agüero10
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hold kæft hvor er det grinern!:) Jeg kom til at grine højlydt til en forelæsning.... (ups)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
1) Ikke at indkassere mål eller i det mindste ikke det første mål.
WAUW, det er jo aldeles genialt. Hvorfor er der ingen trænere, som har tænkt på det? Tak til Marca for at bringe afsløringen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hugol
- Emne forfatter
- Gæst
-
Og, lukker man ikke mål ind, samt med at man vinder kampen, jamen så har man jo sikret sig et rigtig godt udgangspunkt til at vinde mesterskabet, da man jo tæller indbyrdes opgør.
Så punkt 1 er et af de vigtigste punkter.
Selvf har Mourinho dette i tankerne.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.