Sjov og spas-tråden II
"ligesom det stadig spekuleres i, om man vil sætte Pepe til at mandsopdække Pepe og byde ham velkommen til Madrid med et par solide skolegårdstacklinger."
Lad os håbe han ikke er for hårdhændet ved sig selv, vi skulle nødig ikke skade vores bedste forsvarsspiller. Det billede jeg får i hovedet kunne bruges i en reklame for oddset.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Der mangler sku lidt humor i disse tider. Gravesen til Real Madrid.
Hva faen gik der galt for ledelsen haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"Ifølge El Mundo....." Den hører vist til her.
DC19
- Pac
- Gæst
-
musikken er god :)
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
- Et æsel med briller bliver ikke lige pludselig doktor. Den vil fortsat være et æsel.
Det er sgu da meget skægt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ja, det skulle da være første gang i historien, at Sport eller El Mundo Deportivo bare digter en historie om Real Madrid ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
”WTF! Real Madrid bagud 0-1 mod Zaragoza! ” – skrevet 20:12
”Kom så Zaragoza!!” – skrevet 20:13
”Fissen har scoret mod Real Madrid!” – skrevet 20:13
”haha wtf” – skrevet 20:15
”Pepe dive.... bitch!” – skrevet 20:16
”Så fik de udlignet. Så kan jeg sætte LOST på igen.” – skrevet 20:32
”Altså der er jo kun udlignet. Ved godt det er et longshot, men der et stadig håb. 1-1 med 45 min igen...” – skrevet 20:47
”Jep har da altid håbet, indtil det modsatte er bevist.” – skrevet 20:54
”Kun 45 minutter tilbage. Kom så Zaragoza, i kan godt!” – skrevet 21:01
”lol 2-1” – skrevet 21:10
”Så ikke målet, men vil gætte på at Ronaldo prikkede bolden ind over stregen.” – skrevet 21:13
”Så det heller ikke, gætter på straffe. Så er vi 99% sikker på at en af os har ret.. !” – skrevet 21:15
”WTF?! Fik Real Madrid ikke straffespark? Plejer de da ellers altid?” – skrevet 21:34
”Sjovt nogen siger at Ronaldo ikke filmer mere..” – skrevet 21:34
”Ah kan godt være han ikke filmer så meget som han har gjort, men filmer, det gør han sgu stadigvæk.” – skrevet 21:35
”Mit liv er nu fuldendt efter jeg lige har hørt Keld Bordinggård tale om at "bide skeder".” – skrevet 21:37
”… Og Ronaldo. Hvis der skulle have været straffe på den der, så er der to der ikke blev dømt mod Alexis i sidste spillerunde. Og hvor er det dog irriterende, at de dårligere klubber i Spanien ikke kan holde føringen mod Real.” – skrevet 21:39
”Ha ha ha! Den overhørte jeg. Damnit. Lidt som når brugere af Madridista.dk taler om at holde stiGen ren.” – skrevet 21:39
”Lol troede seriøst da dommeren fløjtede, at det var til straffe. Det ville ikke have overrasket mig.” – skrevet 21:43
”Nå det blev sgu heller ikke denne gang, at de hvide satte point til, trods de kom bagud endnu engang... skod.” – skrevet 21:50
Det hele kan jo skæres ned til: Ronaldo filmer, Ronaldo scorer nemme mål, madridistas er tungnemme, at vi skulle have dommertække og naturligvis min favorit, bitterhed over at mesterskabet lander i hovedstaden i år!
Alt dette er skrevet i ”Real Madrid-tråden” på deres side. Endvidere bliver Real Madrid i flere omgange i ”Villarreal vs. Barcelona-tråden” omtalt ”puta”. Mes que un club? – 10hif9s!!!
Noget er naturligvis sjovere end andet ...
"HVORDAN SATAN I HERLVEDE KAN MODSTANDERENS MÅLEMÆNS STÅ SÅDAN DER HVER GANG VI MØDER DEM OG NÅR Real Madrid KOMMER LUKKER DET ALT ALT ALT IND"
Det er korruption det hele, LFB ønsker kun, at Madrid bliver mestre. Barca blir bortdømt, ingen hold overgiver sig når de spiller mod barca. Madrid vinder heldigt, Barca blir snydt for straffe...
- RMD96
- Gæst
-
Haha hvor er det genialt! Sådan er det bare når 12-årige går amok. Gad vide hvad de har at sige om resultatet fra igår...
I denne uge må jeg spørge dem om de kan lide at slukke tørsten i 7-up ! :D