Sjov og spas-tråden II
Det er selvfølgelig synd for Abidal, og det er ikke den del der er sjov.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev:
Fantastisk måde han svarede fansene igen, der igen igen kom med tilråbene "Messi Messi", men denne gang også havde fornyet sig med " You're just a cheap Gareth Bale". ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Steen skrev:
Fantastisk måde han svarede fansene igen, der igen igen kom med tilråbene "Messi Messi", men denne gang også havde fornyet sig med " You're just a cheap Gareth Bale". ;)
Enig, men jeg må indrømme at jeg synes det var ret sjovt da de råbte det(You're just a cheap Gareth Bale). Flot af Ronaldo at han kunne holde masken hele kampen igennem, jeg havde ellers forestillet mig at han ville svare lidt igen.
Hvis nogen af jer tager toget til og fra arbejde (eller andet) og bruger togets wifi, kan i så komme på madridista.dk?:/ Jeg ved ikke hvad der sker, men de har tilsyneladende blokkeret adgangen til siden på ihvertfald Lollandsbanen. Jeg kunne for en uge - to uger siden sagtens logge på, men pludselig fik/får jeg denne meddelelse hver gang jeg prøver at logge på.
Jeg kan hverken komme på, via mobil eller iPad, det er den eneste hjemmeside som jeg ikke kan komme til. Facebook, Twitter, youtube osv. er intet problem.
Der står at jeg lige skal hive fat i systemadministratoren for hjemmesiden. Siempre?? Torben??? Anyone????
God landskamp:)
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Til jer der har Xbox, så er det allerede ude :)
- StefanR
- Gæst
-
Real Madrid skrev: FIFA 14 demo kommer ud mellem 1-3 i nat til PS3
Fifa 13 DEMO kan allerede hentes på dette link: store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en..._00-FIFA14DEMO000000
Indtast din PS3 konto oplysninger på denne officielle sony side, tryk på køb ( som er 0 ,-).
Når dette er registreret tænder i for jeres PS3 og går ind under Downloads i selve PS store.
Så vil spillet blive downloadet og klar til afprøvning.
Jeg har selv gjort dette her til aften, og det virker upåklageligt. FIFA 14 er godt nok meget anderledes end sin forgænger!
- Brylle
- Gæst
-
Det ligner dog umiddelbart en forbedring synes jeg. Det ser ud til, at man ikke længere kan køre så meget på Ronaldo som i det gamle da spillerne er blevet meget tungere og man vender noget langsommere osv. Nu spiller jeg selv rigtig meget online og har også været til et par FIFA events, og i forhold til det kan det blive spændende hvordan folk omlægger sin stil fra at spille på Ronaldo til man nok skal have gang i mere possession. :)StefanR skrev:
Fifa 13 DEMO kan allerede hentes på dette link: store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en..._00-FIFA14DEMO000000
Indtast din PS3 konto oplysninger på denne officielle sony side, tryk på køb ( som er 0 ,-).
Når dette er registreret tænder i for jeres PS3 og går ind under Downloads i selve PS store.
Jeg har selv gjort dette her til aften, og det virker upåklageligt. FIFA 14 er godt nok meget anderledes end sin forgænger!
- StefanR
- Gæst
-
Brylle skrev:
Det ligner dog umiddelbart en forbedring synes jeg. Det ser ud til, at man ikke længere kan køre så meget på Ronaldo som i det gamle da spillerne er blevet meget tungere og man vender noget langsommere osv. Nu spiller jeg selv rigtig meget online og har også været til et par FIFA events, og i forhold til det kan det blive spændende hvordan folk omlægger sin stil fra at spille på Ronaldo til man nok skal have gang i mere possession. :)StefanR skrev:
Det er også mit første indtryk. Pacewhores = 0 skills! Det er hermed slut med at have de hurtigste spillere overhovedet.
For mig at se, handler det langt mere om skills :-) Det er NOGET af en forbedring.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-