Sjov og spas-tråden II

12 år 11 måneder siden #1141 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sjov og spas-tråden II

StefanR skrev:

Brylle skrev:

StefanR skrev:

Real Madrid skrev: FIFA 14 demo kommer ud mellem 1-3 i nat til PS3

Til jer der har Xbox, så er det allerede ude :)

Fifa 13 DEMO kan allerede hentes på dette link: store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en..._00-FIFA14DEMO000000

Indtast din PS3 konto oplysninger på denne officielle sony side, tryk på køb ( som er 0 ,-).
Når dette er registreret tænder i for jeres PS3 og går ind under Downloads i selve PS store.

Så vil spillet blive downloadet og klar til afprøvning.

Jeg har selv gjort dette her til aften, og det virker upåklageligt. FIFA 14 er godt nok meget anderledes end sin forgænger!

Det ligner dog umiddelbart en forbedring synes jeg. Det ser ud til, at man ikke længere kan køre så meget på Ronaldo som i det gamle da spillerne er blevet meget tungere og man vender noget langsommere osv. Nu spiller jeg selv rigtig meget online og har også været til et par FIFA events, og i forhold til det kan det blive spændende hvordan folk omlægger sin stil fra at spille på Ronaldo til man nok skal have gang i mere possession. :)

Det er også mit første indtryk. Pacewhores = 0 skills! Det er hermed slut med at have de hurtigste spillere overhovedet.

For mig at se, handler det langt mere om skills :-) Det er NOGET af en forbedring.

Det var de også nødt til at gøre, Bale og Ronaldo på samme hold ville være umuligt at håndtere ellers. Hvis det havde været det samme som sidste udgave, forestiller jeg mig at 95% af alle online-kampe ville være Real-Real. Pace, teknik og langskud var de tre altoverskyggende faktorer i 13, og det er Bale og Ronaldo indbegrebet af. Jeg glæder mig virkelig til at se dem sammen på lørdag!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #1142 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sjov og spas-tråden II

JA TAK! ALLE CR mål skal fejres med calma calma calma!!!!!

12 år 11 måneder siden #1143 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sjov og spas-tråden II

JesperA skrev:

StefanR skrev:

Brylle skrev:

StefanR skrev:

Real Madrid skrev: FIFA 14 demo kommer ud mellem 1-3 i nat til PS3

Til jer der har Xbox, så er det allerede ude :)

Fifa 13 DEMO kan allerede hentes på dette link: store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en..._00-FIFA14DEMO000000

Indtast din PS3 konto oplysninger på denne officielle sony side, tryk på køb ( som er 0 ,-).
Når dette er registreret tænder i for jeres PS3 og går ind under Downloads i selve PS store.

Så vil spillet blive downloadet og klar til afprøvning.

Jeg har selv gjort dette her til aften, og det virker upåklageligt. FIFA 14 er godt nok meget anderledes end sin forgænger!

Det ligner dog umiddelbart en forbedring synes jeg. Det ser ud til, at man ikke længere kan køre så meget på Ronaldo som i det gamle da spillerne er blevet meget tungere og man vender noget langsommere osv. Nu spiller jeg selv rigtig meget online og har også været til et par FIFA events, og i forhold til det kan det blive spændende hvordan folk omlægger sin stil fra at spille på Ronaldo til man nok skal have gang i mere possession. :)

Det er også mit første indtryk. Pacewhores = 0 skills! Det er hermed slut med at have de hurtigste spillere overhovedet.

For mig at se, handler det langt mere om skills :-) Det er NOGET af en forbedring.

Det var de også nødt til at gøre, Bale og Ronaldo på samme hold ville være umuligt at håndtere ellers. Hvis det havde været det samme som sidste udgave, forestiller jeg mig at 95% af alle online-kampe ville være Real-Real. Pace, teknik og langskud var de tre altoverskyggende faktorer i 13, og det er Bale og Ronaldo indbegrebet af. Jeg glæder mig virkelig til at se dem sammen på lørdag!

Jeg har lige spillet med Bale i fifa 14 demoen, og jeg vil sige jeg løb forbi modstanderen som var det en leg. Men okay, niveauet var måske heller ikke helt i top.

12 år 11 måneder siden #1144 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II
Flabet de har åbnet for linket for at lukke igen....

Edit: Wuhu nu kan jeg også! ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #1145 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg nægter at købe Fifa igen. Der er desværre ikke kommet forbedringer siden 08', hvor der selvfølgelig er kommet småting hele tiden. Siden 12' er det dog begyndt at blive pinligt at EA voldtager min pung. Jeg nægter at støtte det pengeliderlige selskab, medmindre de punger ud for nogle danske speakers! Gider fandme ikke betale 500 kr for det samme spil hvert år mere.

12 år 11 måneder siden #1146 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: Jeg nægter at købe Fifa igen. Der er desværre ikke kommet forbedringer siden 08', hvor der selvfølgelig er kommet småting hele tiden. Siden 12' er det dog begyndt at blive pinligt at EA voldtager min pung. Jeg nægter at støtte det pengeliderlige selskab, medmindre de punger ud for nogle danske speakers! Gider fandme ikke betale 500 kr for det samme spil hvert år mere.

Læg et par kroner til side om dagen, hvis det er ;)

Derudover så tror jeg netop i 14'eren, at der vil være en forandring frem for nogle af de andre spil. Karierer delen er jo også helt ny.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1147 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: Jeg nægter at købe Fifa igen. Der er desværre ikke kommet forbedringer siden 08', hvor der selvfølgelig er kommet småting hele tiden. Siden 12' er det dog begyndt at blive pinligt at EA voldtager min pung. Jeg nægter at støtte det pengeliderlige selskab, medmindre de punger ud for nogle danske speakers! Gider fandme ikke betale 500 kr for det samme spil hvert år mere.

Der var da markante skift fra FIFA 10 til FIFA 11 og FIFA 12 til FIFA 13 i måden man spillede på og samtidig er grafikken blevet bedre for hvert spil. Det har i hvert fald været mit indtryk :)

12 år 11 måneder siden #1148 af Realmadrid94
Så vidt jeg har forstået, kører den på samme Engine som den gjorde dengang. Ja, selvfølgelig er der småting som ændres her og der. Men når jeg spiller Fifa 13, bliver jeg frustreret over at spillet næsten ikke har ændret sig. Det er selvfølgelig blevet mere realistisk osv. men det er unødvendigt at lave nye spil, da de bare kan opdatere spillet. Men sådan er EA. Bare se på Battlefield. Den serie lever af god grafik og lousy gameplay + en ret kedelige engine. Men sådan er det. Hvad er man siger? Den der med vin og flasker? :D

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #1149 af falle
Besvaret af falle på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg har ikke spillet Fifa siden det så sådan her ud:

Dengang spillede jeg det på pc. Ganske simpelt: det krævede 4 taster samt piletasterne. Skal man spille det på konsol idag, skal man da først tage en uddannelse i at bruge 46 knapper, som hver især har sin fine funktion...

12 år 11 måneder siden #1150 af Realmadrid94
Har lige købt fifa 99 til min n64! :D Samt fwc 98 :D Sjovt du lige postede det billede!

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1151 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Sjov og spas-tråden II

Realmadrid94 skrev: Har lige købt fifa 99 til min n64! :D Samt fwc 98 :D Sjovt du lige postede det billede!

FIFA 98, fremragende spil. Det var dengang, man kunne tackle målmanden, når han skulle til at sparke bolden ud. Helt som i virkeligheden!

12 år 10 måneder siden #1152 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Ifølge de danske medier har Neymar i nat lavet et fantastisk/genialt/formiddabelt mål.

Jeg må give dem ret - dette er argumenteret set det bedste mål, der nogensinde er scoret.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum