Sjov og spas-tråden II
AvatarEyes skrev: Det er jo bare endnu en episode i rækken af uendelige ting der peger på hvordan Ronaldo's karakter er. Åbn nu øjnene istedet for at sidde i jeres lille osteklokke.
Hvem er det nu lige der sidder i en osteklokke?
Der var en episode for et par år siden hvor han ikke jublede efter at Benzema fulgte op på et brændt straffespark (som udelukkende pegede på at Ronaldo blot har en ufattelig vindermentalitet).. Og perioden på et par uger hvor han var trist over et eller andet.
Ellers synes jeg der er masser af eksempler på hvor god en holdkammerat Ronaldo i virkeligheden er. Senest da selvsamme Bale udtrykte sig meget positivt over hvordan især Ronaldo tog imod ham på hans første træningsdag.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
BBB skrev:
Selvom billederne er gode, så er det nu egentlig den sidste kommentar kvinden kom med. Det er grund nok til at kvinder (eller fyre med samme stil) ikke skal kommentere sport.
Og Ronaldo tager tunnelen med ophøjet værdighed og giver den nye dreng på holdet, den selverklærede Ronaldo-fan, et anerkenende smil.
.....nå nej.
Ja stemningen på holdet virker godt nok dårlig. Og det ser ikke ud som om, at Ronaldo sagde noget de andre kunne grine af.
Prøv nu lige at stram lidt op, dit underlige had til Ronaldo til trods.
(Og så rimer det;)
Nej, det så faktisk ikke ud som om Ronaldo sagde noget de grinede af. De grinede af at Bale lavede en tunnel på ham men han havde ikke selvironi til at grine med. Han havde for travlt med at overbevise dem om at den snittede hans strømpe så tunnelen ikke "talte". Jeg hader ikke Ronaldo, men det er jo tydeligt at han er skide ængstelig, og jeg synes det er nedern at se på. Stemningen på holdet ser god ud men Ronaldo gør da sit til at trykke den ned når han skal lave sådan et cirkus under træning. Har aldrig set noget så desperat og try-hard som den tackling han også sætter ind i starten af videoen. Jeg ville ønske han havde samme mentalitet og modenhed som Bale der er 4-5 år yngre. Han skal bare hvile lidt i sig selv..
Det er utroligt at man ikke må kritsere manden der bærer det største ansvar for at være et forbillede uden at jer hjernevaskede tosser farer op. Jeg har sgu lov til at have højere forventninger af en 28 årig superstjerne, der er en del af et HOLD både på og udenfor banen, end dem jeg mener han lever op til.
@Madridista.dk
Er det obliatorisk, at der skal være een landsbytosse herinde hele tiden?
- Slipper vi af med den ene, hopper der en ny en på vognen. Hugol's disciple ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Der var en episode for et par år siden hvor han ikke jublede efter at Benzema fulgte op på et brændt straffespark (som udelukkende pegede på at Ronaldo blot har en ufattelig vindermentalitet)..
Er det ironiske ikke, at vi scorede og vandt kampen hvor Ronaldo brændte straffesparket, hvor vindermentalitet virker en anelse fejlplaceret? Ronaldo har helt sikkert en stor vindermentalitet, men det kan aldrig vendes til noget positivt, når han var så pigefornærmet og tosset over sit brændte straffespark, hvor Benzema scorede på reposten!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cristiano Ronaldo er en af fodboldens største stjerner, men han har overrasket Real Madrids tyske spiller Sami Khedira, der kom til klubben sidste sommer.
- Hans måde at spille fodbold på er meget attraktiv, men også meget provokerende, men så snart han er i omklædningsrummet, så er han ikke længere nogen superstjerne. Han er bare personen Cristiano Ronaldo, siger Khedira til FIFA's hjemmeside.
- Han er meget respektfuld over for andre. Han er også meget hjælpsom og ambitiøs, der altid vil vinde. Han prøver at leve et normalt liv, hvis det er muligt for en som ham, siger Khedira.
Cristiano Ronaldo har denne sommer været rygtet til Manchester City, men der har ikke været hold i rygterne.
(Blue) Avatar nu du er så vild med at dømme ud fra youtube videoer, så har du lidt flere her:
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev:
BBB skrev:
Selvom billederne er gode, så er det nu egentlig den sidste kommentar kvinden kom med. Det er grund nok til at kvinder (eller fyre med samme stil) ikke skal kommentere sport.
Og Ronaldo tager tunnelen med ophøjet værdighed og giver den nye dreng på holdet, den selverklærede Ronaldo-fan, et anerkenende smil.
.....nå nej.
Ja stemningen på holdet virker godt nok dårlig. Og det ser ikke ud som om, at Ronaldo sagde noget de andre kunne grine af.
Prøv nu lige at stram lidt op, dit underlige had til Ronaldo til trods.
(Og så rimer det;)
Du mener ikke at op og trods rimer vel? :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derudover kan det undre, at han er landsholdsanfører og egentlig virker som en vellidt mand de fleste steder. Selvfølgelig kan man læse lidt smuds på nettet om ham, hvis det er det man vil, men det kan man vist om de fleste i disse digitale tider.
Sandheden er nu nok, at Cristiano Ronaldo er en genert dreng, som bare hader at tabe. Personligt vender jeg mig da heller ikke om og griner, hvis jeg lige er blevet tørret til træning - så hvorfor i alverden skulle Cristiano Ronaldo det, når han ovenikøbet ved, at det går verden rundt i morgen? Til gengæld er det imponerende, hvad folk kan få ud af så ligegyldigt et klip!
Det er en af grundene til at Mourinho er den bedste træner vi har haft i fem år. Han beskytter. Altid.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
BBB skrev: Det er en af grundene til at Mourinho er den bedste træner vi har haft i fem år. Han beskytter. Altid.
Du ramte da plet med tråden!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Det kan undre, at Cristiano Ronaldos tidligere holdkammerater aldrig giver manden de helt store svinere efter deres tid i klubben - ej heller i United, hvor man tværtimod flere steder har ønsket portugiseren tilbage, og primært kritiseret ham for at sætte for meget hår.
Derudover kan det undre, at han er landsholdsanfører og egentlig virker som en vellidt mand de fleste steder. Selvfølgelig kan man læse lidt smuds på nettet om ham, hvis det er det man vil, men det kan man vist om de fleste i disse digitale tider.
Sandheden er nu nok, at Cristiano Ronaldo er en genert dreng, som bare hader at tabe. Personligt vender jeg mig da heller ikke om og griner, hvis jeg lige er blevet tørret til træning - så hvorfor i alverden skulle Cristiano Ronaldo det, når han ovenikøbet ved, at det går verden rundt i morgen? Til gengæld er det imponerende, hvad folk kan få ud af så ligegyldigt et klip!
Forleden spillede vi også to mand i midten til træning, hvor min bedste ven på holdet, lavede tunnel på mig, og i situationen blev jeg irriteret, men da jeg kom ud fra midten, så var alt glemt. Kun en tumpe vil ikke blive lidt irriteret over at få lavet tunnel på/blive tørret til trænin.
Kigger du med Avatar host host?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!