Sjov og spas-tråden II
anes skrev: Barcelonas laveste tilskuertal i år er nået, et stadion med plads til 98.000 og så var der i aften 25.551 til stede.
Jeg fik mig da et lille grin over det.
Til trods for billige billetter:
The 9€ seats didn't quite work - the Nou Camp was a quarter full last night. Just 25,551 fans.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev:
anes skrev: Barcelonas laveste tilskuertal i år er nået, et stadion med plads til 98.000 og så var der i aften 25.551 til stede.
Jeg fik mig da et lille grin over det.
Til trods for billige billetter:
The 9€ seats didn't quite work - the Nou Camp was a quarter full last night. Just 25,551 fans.
Tja, det meste af cataloniens økonomi ligger jo i Neymar sr. lommer, så der er nok ikke råd til billetter ;-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Storken
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: Hej Madridista vil i ikke hjælpe min søster til at vinde en trøje med Ronaldo autografe m.facebook.com/photo.php?fbid=4015297638...1754358455&source=46 så er i søde tak hvis i ville min søster skal bare på top 20
Nej, og det er der selvfølgelig nogle grunde til:
1) Hun kunne få den på bekostning af en jeg kender, en som har fortjent det mere eller lignende. Jeg kender hende ikke, og ønsker som sådan ikke at give en fordel til en person, som jeg ikke kender over andre jeg muligvis ikke kender.
2) Jeg ønsker ikke at opmuntre til flere af denne slags forespørgsler, hvilket er også er grunden til, at jeg ikke blot ignorerer forespørgslen.
Jeg forstår i øvrigt ikke, hvad der er sjovt ved det.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Real Madrid 7 skrev: Hej Madridista vil i ikke hjælpe min søster til at vinde en trøje med Ronaldo autografe m.facebook.com/photo.php?fbid=4015297638...1754358455&source=46 så er i søde tak hvis i ville min søster skal bare på top 20
Nej, og det er der selvfølgelig nogle grunde til:
1) Hun kunne få den på bekostning af en jeg kender, en som har fortjent det mere eller lignende. Jeg kender hende ikke, og ønsker som sådan ikke at give en fordel til en person, som jeg ikke kender over andre jeg muligvis ikke kender.
2) Jeg ønsker ikke at opmuntre til flere af denne slags forespørgsler, hvilket er også er grunden til, at jeg ikke blot ignorerer forespørgslen.
Jeg forstår i øvrigt ikke, hvad der er sjovt ved det.
Det sjove er at du kan vinde en trøje af selvviste Ronaldo med han autograf og det er fint hvis du ikke vil hjælpe håber bare nogel andre ville hjælpe
- LaDecima
- Gæst
-
Sikke dog en reaktion der kom fra 'nogen' her inde..man skal åbenbart aldrig hjælpe nogen man ikke kender.
Det er en signeret trøje, ikke en date med Worlds Best så slap af:)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
LaDecima skrev: Har været inde og like!
Sikke dog en reaktion der kom fra 'nogen' her inde..man skal åbenbart aldrig hjælpe nogen man ikke kender.
Det er en signeret trøje, ikke en date med Worlds Best så slap af:)
Mange. Tak det er rigtigt sødt af dig min søster bliver glad for det. :)
- Mlarco
- Gæst
-
Hvor er Arshavin når Arsenal har brug for 4 mål på Anfield? ;)
Vild 1. halvleg