Sjov og spas-tråden II

11 år 2 måneder siden #2113 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sjov og spas-tråden II

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev: Desværre lykkedes det ikke officielt at finde muldvarpen og give ham straffen, men det hører med til historien at både Granero og Mourinho har været hurtigt ude på de sociale medier og fortælle at de er hinandens bedste venner.

Altså alle vidste også at Real ville bruge en forsvarsspiller som midtbanespiller til opgøret mod Atletico første gang. Det er helt normalt at taktikken afsløres inden kampen, så det kan være lidt ligegylgt hvem muldvaren var lige i den situation.

Det kan naturligvis ikke være ligegyldigt, hvis man har trænet systemet i en hel uge, at der så er en god ven af journalisterne, som skal pippe løs.

Når du vi ser det ske hver uge for hver klub så jo så kan det være total ligegyldigt.

sker det hver uge, i hver eneste klub? Du ser for lidt fodbold;-)

Forklar lige hvorfor det er ligegyldigt? Er taktik ligegyldigt? Eller er det kun nogle taktiske dispositioner du synes er ligegyldige?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #2114 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

JimmyBroe skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev: Desværre lykkedes det ikke officielt at finde muldvarpen og give ham straffen, men det hører med til historien at både Granero og Mourinho har været hurtigt ude på de sociale medier og fortælle at de er hinandens bedste venner.

Altså alle vidste også at Real ville bruge en forsvarsspiller som midtbanespiller til opgøret mod Atletico første gang. Det er helt normalt at taktikken afsløres inden kampen, så det kan være lidt ligegylgt hvem muldvaren var lige i den situation.

Det kan naturligvis ikke være ligegyldigt, hvis man har trænet systemet i en hel uge, at der så er en god ven af journalisterne, som skal pippe løs.

Når du vi ser det ske hver uge for hver klub så jo så kan det være total ligegyldigt.

sker det hver uge, i hver eneste klub? Du ser for lidt fodbold;-)

Forklar lige hvorfor det er ligegyldigt? Er taktik ligegyldigt? Eller er det kun nogle taktiske dispositioner du synes er ligegyldige?

Ser for lidt fodbold? Altså det ses så ufattelig tit at taktiske ændringer bliver opdaget inden kampene, så kan ikke sammenhængen mellem det og at "se for lidt fodbold".

Og ja det er ligegyldigt ift. hvorvidt man skal skabe drama og en historie ud af det. Selvfølgelig ikke ligegyldigt hvis man vidste hvem det var der lækkede taktikkerne, men det er ikke noget sensationelt, hvilket er det jeg mener med at historien er ligegyldig.

11 år 2 måneder siden #2115 af JimmyBroe
@SR4

Vi må tale forbi hinanden. Eller jeg må ha' misforstået dig. Jeg var overbevist om at du talte om "at man så, alle hold, i hver eneste uge" benytte en forsvarsspiller som defensivmidt. Det er ikke umuligt at jeg misforstod din besked, den var vidst også skrevet lidt hurtig:)

Men lad det nu ligge.

Den omtalte kamp var meget vigtig, og det var taktikken selvfølgelig også. Vi taler jo ikke om en ændring på en favorit plads mellem to potentielle startere. Vi taler om et systemskifte med en forsvarsspiller som oprydder bag to mere kreative spillere, noget vi ikke havde set før. Det var en kæmpe ændring, og det skal selvfølgelig holdes hemmeligt.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 2 måneder siden #2116 af SR4

JimmyBroe skrev: @SR4

Vi må tale forbi hinanden. Eller jeg må ha' misforstået dig. Jeg var overbevist om at du talte om "at man så, alle hold, i hver eneste uge" benytte en forsvarsspiller som defensivmidt. Det er ikke umuligt at jeg misforstod din besked, den var vidst også skrevet lidt hurtig:)

Men lad det nu ligge.

Den omtalte kamp var meget vigtig, og det var taktikken selvfølgelig også. Vi taler jo ikke om en ændring på en favorit plads mellem to potentielle startere. Vi taler om et systemskifte med en forsvarsspiller som oprydder bag to mere kreative spillere, noget vi ikke havde set før. Det var en kæmpe ændring, og det skal selvfølgelig holdes hemmeligt.

Ja så må vi i den grad have talt forbi hinanden :P

Men ja selvfølgelig er det rart at holde det hemmeligt, men det har bar sjældent været realistisk at holde taktiske hemmeligheder. Det så vi blandt andet denne sæson hvor man lang tid inden Atletico vidste en forsvarsspiller skulle spille på midtbanen og de fleste medier gættede Ramos. Så prøver blot at sige det ikke er breaking news og træneren allerede skal være foreberedt på den slags på forhånd.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 2 måneder siden #2117 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sjov og spas-tråden II
LOL! De Gea kan lige så godt vænne sig til fejringen

as.com/diarioas/2015/06/05/english/14335...7996.html?autoplay=1

• Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #2118 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Sjov og spas-tråden II
Real madrid sjov

Jeg kunne godt forestille mig, det kunne være sjovt at være i deres omklædningsrum, og hvor de ellers kunne være :)

11 år 2 måneder siden #2119 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Sjov og spas-tråden II
Sammenklip af vores kære Ødegaards kamp mod svenskerne i går. Måske er det indbildning (og lidt ønsketænkning), men jeg fornemmer på en eller anden måde, at hans tid i Real Madrid allerede nu har sat sine spor rent spillemæssigt. Læg mærke til, hvor bevægelig han er i forhold til medspillerne, og specielt også, hvor hurtigt han skiller sig af med bolden i flere af situationerne. Det er også mit indtryk, at han ligger på den centrale midt, hvilket han lader til at slippe ret godt fra. Spændende.

BONUS: Læg mærke til kommentatoren fra cirka 4:07 og cirka fem sekunder frem - passer glimrende til denne tråds emne...

Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Damholt.

11 år 2 måneder siden #2120 af SR4

Damholt skrev: Sammenklip af vores kære Ødegaards kamp mod svenskerne i går. Måske er det indbildning (og lidt ønsketænkning), men jeg fornemmer på en eller anden måde, at hans tid i Real Madrid allerede nu har sat sine spor rent spillemæssigt. Læg mærke til, hvor bevægelig han er i forhold til medspillerne, og specielt også, hvor hurtigt han skiller sig af med bolden i flere af situationerne. Det er også mit indtryk, at han ligger på den centrale midt, hvilket han lader til at slippe ret godt fra. Spændende.

BONUS: Læg mærke til kommentatoren fra cirka 4:07 og cirka fem sekunder frem - passer glimrende til denne tråds emne...

Han ligner på INGEN måde en 16 årig. Jeg gad godt se ham spille fast på et højere niveau end Castilla. Glæder mig til at se ham til sommer og så lejes han forhåbentlig ud eftersom der er langt op til rimelig spilletid i Real.

11 år 2 måneder siden #2121 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sjov og spas-tråden II

SR4 skrev:

Damholt skrev: Sammenklip af vores kære Ødegaards kamp mod svenskerne i går. Måske er det indbildning (og lidt ønsketænkning), men jeg fornemmer på en eller anden måde, at hans tid i Real Madrid allerede nu har sat sine spor rent spillemæssigt. Læg mærke til, hvor bevægelig han er i forhold til medspillerne, og specielt også, hvor hurtigt han skiller sig af med bolden i flere af situationerne. Det er også mit indtryk, at han ligger på den centrale midt, hvilket han lader til at slippe ret godt fra. Spændende.

Han ligner på INGEN måde en 16 årig. Jeg gad godt se ham spille fast på et højere niveau end Castilla. Glæder mig til at se ham til sommer og så lejes han forhåbentlig ud eftersom der er langt op til rimelig spilletid i Real.

Der er godt nok mange lighedspunkter med Michael Laudrup i spillestilen, efter denne rykkede fra angrebet tilbage på midtbanen.
Det rolige overblik, løbet med bolden, driblingerne og de maskerede stikninger til angriberne.
Når man så tænker på, at han kun er 16 år, er det ret utroligt.

Man skulle nærmest tro, Laudrup havde haft en udenomsaffære i Norge i sluthalvfemserne...ha ha ;)

11 år 2 måneder siden #2122 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sjov og spas-tråden II
Hvad sker der med neymar, vidste ikke han havde hovedrollen i vikings serien ;)

11 år 2 måneder siden #2123 af JimmyBroe
Så er der altså creme-reklame:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Kaká8, Vinícius, Fondo_Sur, Neye

11 år 2 måneder siden #2124 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II

JimmyBroe skrev: Så er der altså creme-reklame:D

Tak Jimmy!

Gad vide hvor mange gange de har måtte tage scenerne om, fordi spillerne flækkede af grin....(?);-)

Leveret af Kunena Forum