Sjov og spas-tråden II
Kassow-Rossing skrev:
DarioGomez skrev: For mig er det mere princippet i det - at det generelt er lidt trættende, at du har mere travlt med at opfinde dine egne sandheder omkring Barcelona end om at koncentrere dig om Real Madrid.
Jamen så skriv en privat besked til mig. Eller anmeld mig hvis du kan finde en regel, jeg bryder. Er det fordi du mangler kilden til citatet, at du synes det er mig, der "har mere travlt med at opfinde" sandheder?
Her er kilden direkte:
fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-accepterer-uefa-bode.html
"Dernæst mente Barca ikke, at tilhængerne havde gjort noget forkert, da det såkaldte ’Senyera estelada’ flag ikke er forbudt i Catalonien."
Er det ikke lidt morsomt/idiotisk at man tror man gerne må bryde internationale regler bare fordi man har opfundet sine egne husregler, som ikke er anerkendt af nogen som helst udefra? Og tag jer så sammen. Det er aktuelt, det er et citat, og det tilhører Sjov og spas-tråden II.
Jesus Christ hvor kan du være en kværulant, Kassow. Det handler jo ikke om, at du bryder reglerne. Det handler om, at du konstant og altid skal forsøge at bevise, at de der Barcelona-folk er nogle uetiske, inkompetente idioter. Kig nu ind ad. Jeg kan - sjovt nok - også bedre lide Real Madrid end Barcelona, men så stor difference på de to klubbers etik og moral er der altså ikke.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Real madrid emil skrev: Ja det er lidt underligt.
Flere hjemmesider, som sælger billetter til kampen skriver, at der næsten er udsolgt, så hvis det skulle ske at kampen ikke bliver spillet, bliver der nok et problem.
Kampen har vel også været planlagt i lang tid såvidt jeg kan huske.
Real Madrids egen hjemmeside gør også opmærksom på kampen, men hos billetsalg ved man ikke noget.
Vålerenga skulle vist også have betalt 12 millioner for at få real til at spille i Oslo.
Men ja igen det er underligt og så endda her 6 dage før kampen.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev:
Kassow-Rossing skrev:
DarioGomez skrev: For mig er det mere princippet i det - at det generelt er lidt trættende, at du har mere travlt med at opfinde dine egne sandheder omkring Barcelona end om at koncentrere dig om Real Madrid.
Jamen så skriv en privat besked til mig. Eller anmeld mig hvis du kan finde en regel, jeg bryder. Er det fordi du mangler kilden til citatet, at du synes det er mig, der "har mere travlt med at opfinde" sandheder?
Her er kilden direkte:
fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-accepterer-uefa-bode.html
"Dernæst mente Barca ikke, at tilhængerne havde gjort noget forkert, da det såkaldte ’Senyera estelada’ flag ikke er forbudt i Catalonien."
Er det ikke lidt morsomt/idiotisk at man tror man gerne må bryde internationale regler bare fordi man har opfundet sine egne husregler, som ikke er anerkendt af nogen som helst udefra? Og tag jer så sammen. Det er aktuelt, det er et citat, og det tilhører Sjov og spas-tråden II.
Jesus Christ hvor kan du være en kværulant, Kassow. Det handler jo ikke om, at du bryder reglerne. Det handler om, at du konstant og altid skal forsøge at bevise, at de der Barcelona-folk er nogle uetiske, inkompetente idioter. Kig nu ind ad. Jeg kan - sjovt nok - også bedre lide Real Madrid end Barcelona, men så stor difference på de to klubbers etik og moral er der altså ikke.
Vågn nu op altså. Det her er Sjov og spas-tråden II. Hvis du har et problem, så ignorer mig, anmeld mig eller skriv til mig privat.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Cristiano Ronaldo med fantastisk underholdning. Især fra 2.10 i videoen:
Hvis jeg var til stede, så tror jeg faktisk, at jeg ville kunne gætte på, at det er CR7 der gemte sig bag masken. Mig, der følger meget med i spansk fodbold og ser interviews på spansk, kunne med det samme genkende den stemme.
Selv om det er lang tid siden, at episoden i videoen blev offentligjort, så er det da alligevel meget sjovt at komme med bag scenerne.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tror I pigen, der sagde nej til Cristiano, ærgrer sig lidt over hun ikke ville give ham nummeret? :P
m.101greatgoals.com/blog/cristiano-ronal...is-hero-tweets-pics/
M_Linding? Er det dig?:D
Jeg er her stadig XOXO
- Inspektøren
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Så er der altså dømt super fan. -og han er dansker:D
m.101greatgoals.com/blog/cristiano-ronal...is-hero-tweets-pics/
M_Linding? Er det dig?:D
Værsgo, Jimmy!
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/gensyn-m...odte-dansk-superfan/
"Han svarede mig på Twitter". haha
Jeg krummer tæer... De der øjenbryn, for God's sake.
Men det skulle fandme ikke undre mig, hvis det var en de CR7-fanboys på denne hjemmeside. Sorry, men nogen af jer fremstår sådan.
Denne knægt har bare taget den lidt længere. Hvis han stadig er lige så betaget når han er 25 år, så kan man tænke sit. Men han er trods alt kun 17 år.
Jeg håber han en dag bliver lige så passioneret omkring Real Madrid, som han idag er det omkring Ronaldo.
Jeg er her stadig XOXO
- Inspektøren
- Gæst
-
Dansk fodbold er en stor joke.
- StefanR
- Gæst
-
Inspektøren skrev: FCK er bagud med 2-0 hjemme mod mod JABLONEC nr. 174 på UEFAs rangliste. Derudover har de lige fået udvist en spiller og skal altså score to mål for at gå videre, som det ser ud lige nu.
Dansk fodbold er en stor joke.
Brøndby gik da videre ;-)