Sjov og spas-tråden II
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
“For my presentation at Barça, I bought myself a white suit thinking that I would look really smart. Everyone was giving me strange looks but I didn’t realize that white is Real Madrid’s colour! Laporta turned around and said to me: ‘Don’t do that again!’ So the next day, the white suit went straight into the bin!”
www.gettyimages.ae/detail/news-photo/fre...-news-photo/51004555
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
www.facebook.com/Troll.Football/photos/a...4252/?type=1&theater
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
"Barca har besluttet ikke at protestere over den på bøde på 30.000 euro de blev idømt af UEFA for en uge siden, fordi flere tilhængere havde catalanske uafhængighedsflag med til Champions League finalen i Berlin.
Trods klare udmeldinger om, at UEFA’s bøde var både urimelig og ude af proportioner, har Barcas ledelse besluttet at de betale de 30.000 euro og ikke gøre mere ved sagen. Baggrunden skulle øjensynlig være, at man ikke ønsker flere konflikter med det europæiske fodboldforbund.
Harmen var ellers stor hos catalanerne da bøden kom. Man hæftede sig ved, at UEFA’s repræsentant i Berlin havde rapporteret, at klubbens fans havde opført sig eksemplarisk før, under og efter finalen.
Dernæst mente Barca ikke, at tilhængerne havde gjort noget forkert, da det såkaldte ’Senyera estelada’ flag ikke er forbudt i Catalonien.
Trods disse umiddelbare indvendinger har klubben nu besluttet, ikke at gøre mere ved sagen. Det kan muligvis være fordi, at klubbens nyvalgte præsident Josep Maria Baromeu under valgkampen blev beskyldt for, at skabe for mange konflikter med omverden."
Jeg ved aldrig helt hvordan jeg skal reagere når jeg læser sådan noget her :) Jeg må i øvrigt også godt slå kæresten, fordi sådanne regler har vi hjemme hos mig, jesus..
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Perez og Valcke der tydeligvis ikke har noget imod hinandens selskab: www.google.dk/search?q=Florentino+Perez+...rc=nPRfAA4ZAWXNiM%3A
Lidt om den korrupte Valcke der desuden har meldt, at han stopper hos FIFA efter al korrupiton i FIFA er kommet frem: politiken.dk/sport/fodbold/ECE2695622/bl...kelig-fifa-betaling/
Sepp Blatter behøver jeg vel ikke at sige noget om.
Vi skal nødigt fremstå som hyklere..
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg synes ikke Messis forhold til Sepp Blatter og Perez har så meget med Sjov og spas-tråden II at gøre. Det synes jeg til gengæld Barcelonas opfattelse af deres egne 'love' er :D
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Jeg har i weekenden forsøgt at booke billetter til en god ven af Madridista.dk, som gerne ville op og se kampen mod Vålerenga.
I dag har jeg så fået følgende svar fra Real Madrid:
- Todavia no tenemos confirmado que sea oficial el partido en cuanto sepamos algo avisamos.
Hvis mit spanske rækker, så står der noget i retning af:
- Vi har endnu ikke fået bekræftet, at kampen bliver officiel (underforstået, at den rent faktisk spilles). Vi giver besked, når vi ved mere.
Jamen.............bare Jamen..........
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Real madrid emil
- Gæst
-
Flere hjemmesider, som sælger billetter til kampen skriver, at der næsten er udsolgt, så hvis det skulle ske at kampen ikke bliver spillet, bliver der nok et problem.
Kampen har vel også været planlagt i lang tid såvidt jeg kan huske.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Real madrid emil skrev: Ja det er lidt underligt.
Flere hjemmesider, som sælger billetter til kampen skriver, at der næsten er udsolgt, så hvis det skulle ske at kampen ikke bliver spillet, bliver der nok et problem.
Kampen har vel også været planlagt i lang tid såvidt jeg kan huske.
Real Madrids egen hjemmeside gør også opmærksom på kampen, men hos billetsalg ved man ikke noget.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
DarioGomez skrev: For mig er det mere princippet i det - at det generelt er lidt trættende, at du har mere travlt med at opfinde dine egne sandheder omkring Barcelona end om at koncentrere dig om Real Madrid.
Jamen så skriv en privat besked til mig. Eller anmeld mig hvis du kan finde en regel, jeg bryder. Er det fordi du mangler kilden til citatet, at du synes det er mig, der "har mere travlt med at opfinde" sandheder?
Her er kilden direkte:
fcbarcelona.dk/Nyheder/barca-accepterer-uefa-bode.html
"Dernæst mente Barca ikke, at tilhængerne havde gjort noget forkert, da det såkaldte ’Senyera estelada’ flag ikke er forbudt i Catalonien."
Er det ikke lidt morsomt/idiotisk at man tror man gerne må bryde internationale regler bare fordi man har opfundet sine egne husregler, som ikke er anerkendt af nogen som helst udefra? Og tag jer så sammen. Det er aktuelt, det er et citat, og det tilhører Sjov og spas-tråden II.