Sjov og spas-tråden II
M_linding skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...-paa-din-mor/5690331
Pique foreslog at lægge en dej på liniedommerens mor. Det må man åbenbart ikke, og derfor venter der 4-12 kampes karantæne... Godt for os;)
Så må Bilbao godt lige holde vandet i kog, og få point på søndag!
Hvad der er endnu værre for Barca er, at Pique dermed også sidder ude mod Atletico. Det kan blive særdeles vigtigt!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Realex skrev: Okay, I går i en mørk baggård lørdag nat på Nørrebro, og møder dette syn. Hvad gør I? GO!
Griner uhæmmet af de første tre, stopper derefter brat ved synet af Suarez' sultne blik.
Altid Real Madrid.
- JJ-86
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Realex skrev: Okay, I går i en mørk baggård lørdag nat på Nørrebro, og møder dette syn. Hvad gør I? GO!
Tæller ned fra 4 til 0, hvorefter jeg stikker af i spurt.
Altid Real Madrid.
- Inspektøren
- Gæst
-
FCM spiller mod Southampton lige nu. Mon ikke også, at de fortsætter det impnerende stykke arbejde, som de danske klubber har stået for i Europa i denne sæson...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Et tip til de nysgerrige: Vi skal lige syd for Sjælland og finde en brugerprofil ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Falster Fyren?:D Haha Når nu i alligevel spiller fandango så forlanger jeg at mit navn også bliver malet pink:D
Jeg er her stadig XOXO
Jeg ved ikke om linket er vist før, men den nederste video kan sagtens tåle at blive set et par gange.
Florentino Pérez
as.com/diarioas/2015/08/27/english/1440712740_917850.html
Det er tydeligt at han har svært ved sproget, men når han nu har været her i to sæsoner forbavser det mig lidt, at det er første gang han taler Spansk i et interview. Men fint at han trods alt gør det.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hvad søren, han kan jo godt:P
Det er tydeligt at han har svært ved sproget, men når han nu har været her i to sæsoner forbavser det mig lidt, at det er første gang han taler Spansk i et interview. Men fint at han trods alt gør det.
Muligvis dette indlæg vil fremkalde latter, men nu siger jeg det alligevel:
Jeg har fået en mystisk tro på Bale. Jeg har været en af hans argeste kritikere, men jeg har pludseligt fået en fornyet tro på ham. Måske det er pga. en oprejsende præstation i første kamp med tegn på selvtillid, måske det er efter hans spanske interview eller måske det blot er ønsketænkning!
Hvad enten det er det ene eller det andet, så tror jeg på, at vi får en god Bale at se. Og han starter på lørdag med to mål. Skal vi væde!?
Sebberg skrev:
JimmyBroe skrev: Hvad søren, han kan jo godt:P
Muligvis dette indlæg vil fremkalde latter, men nu siger jeg det alligevel:
Jeg har fået en mystisk tro på Bale. Jeg har været en af hans argeste kritikere, men jeg har pludseligt fået en fornyet tro på ham. Måske det er pga. en oprejsende præstation i første kamp med tegn på selvtillid, måske det er efter hans spanske interview eller måske det blot er ønsketænkning!
Hvad enten det er det ene eller det andet, så tror jeg på, at vi får en god Bale at se. Og han starter på lørdag med to mål. Skal vi væde!?
Problemet med mig og konkurrencer er at jeg har det med at vinde dem jeg deltager i. Så ja, vi kan godt væde. En stor Sangria i Madrid til foråret er på højkant. ;-)
Jeg håber han blomstre op, målene er bare ikke nok, spillet skal også blive bedre, det har på intet tidspunkt været godt nok. Bales første sæson var godkendt, ikke pga. spillet men fordi han afgjorde vigtige kampe, samt fik scoret en god sjat mål. Vi går ind i Bales tredje sæson nu, derfor mener jeg godt at vi kan forlange enten massere af mål/assists eller.. nej vent, der er ikke noget eller, Bale bliver aldrig en mester i den type fodbold som jeg kan lide.Derfor må det være et krav, at han med sin xfactor (som han uden tvivl besidder) kan afgøre kampe på egen hånd samt hjælpe holdet på scoringstavlen.
Jeg er her stadig XOXO