Sjov og spas-tråden II
Xbox One? Jesus....
PS4, all the way:D ADD mig for helveee': JimmyBroe
Pelle du har flere gange stukket halen imellem benene. -Med god grund;-) Flere brugere kan berette om min vildskab i FIFA;-) Haha
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er game ;)JJ-86 skrev:
JimmyBroe skrev: I ville ikke holde en halvleg mod Papi her.
Hvornår kommer det nye ud? Og demoen hvornår kommer den?
JimmyBroe, spiller du på Xbox One? :D
Nogen som spiller på Xbox One, som vil game, når den nye fifa udkommer? :D
- Brylle
- Gæst
-
Når Jimmy taber, så smider han "Jamen jeg er bedre, fordi jeg spiller på manuel"-kortet :DJimmyBroe skrev: Jeg var slet ikke klar over at der stadig blev producerede spil til så gamle konsoller som PS3? Kan den overhovedet spille online?;-)
Xbox One? Jesus....
Pelle du har flere gange stukket halen imellem benene. -Med god grund;-) Flere brugere kan berette om min vildskab i FIFA;-) Haha
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
JimmyBroe skrev: Jeg var slet ikke klar over at der stadig blev producerede spil til så gamle konsoller som PS3? Kan den overhovedet spille online?;-)
Xbox One? Jesus....
Jeg skal nok lige se, om jeg kan huske at få dig tilføjet, så du kan få nogle smæk!
Ellers så tilføjer du bare Svendsen_M ;-)
Demoen er btw. ude fra i dag til den 10. september. Lidt specielt at demoen fjernes igen inden spillet rigtigt udkommer :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
Brylle skrev:
Når Jimmy taber, så smider han "Jamen jeg er bedre, fordi jeg spiller på manuel"-kortet :DJimmyBroe skrev: Jeg var slet ikke klar over at der stadig blev producerede spil til så gamle konsoller som PS3? Kan den overhovedet spille online?;-)
Xbox One? Jesus....
Jeg spiller ikke manuel mere du gamle. Det er kun for romantikerer. Dem er der desværre for få af, så det er umuligt at spille på den måde.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Så vidt jeg husker så vandt jeg da vidst et par afgørende kampe? Den som tabte skulle skrive noget godt om Benitez her på forum? Hmm Jeg mangler vidst stadig min "præmie", makker;-) Haha
Vi tager en kamp i morgen også smider jeg et romantisk indlæg om Bale i puljen, hvis jeg taber ;-) Jeg er alligevel stadig lunken ved Benitez.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
Kæft, hvor er der også bare morsomt at se Bobby Robson kryde sit engelske sprog med spanske armbevægelser og enkelte spanske ord, når han taler.
Man kunne bare se, at Mourinho var en speciel én dengang, og at meget ville ændre sig nogle år senere i fodboldens verden..