Sjov og spas-tråden II

9 år 3 måneder siden #2353 af Administrationen
Det var hårdt at være vidne til Messis overtids-scoring mod Real Madrid, som igen åbnede mesterskabskampen. RIGTIG hårdt.

Nogle græd. Andre fik ondt, når de tissede...........men ingen havde det vel så slemt som Patrick (Kassow?) ;-) , som i går ringede ind til Liga på P3, hvor de havde et indslag, som hed "Taber radio"....Fra Madridista.dk skal lyde den største medfølelse til Patrick (Kassow?) ;-) og en trøst om, at vi forhåbentlig er oppe på hesten igen allerede i morgen aften. Indtil da kan I "nyde" indslaget her og vide, at I nok havde det slemt, men ikke lige så slemt som Patrick (Kassow?) ;-)

www.dr.dk/radio/ondemand/p3/liga-2017-04-24#!/11:20
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #2354 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sjov og spas-tråden II

Administrationen skrev: Det var hårdt at være vidne til Messis overtids-scoring mod Real Madrid, som igen åbnede mesterskabskampen. RIGTIG hårdt.

Nogle græd. Andre fik ondt, når de tissede...........men ingen havde det vel så slemt som Patrick (Kassow?) ;-) , som i går ringede ind til Liga på P3, hvor de havde et indslag, som hed "Taber radio"....Fra Madridista.dk skal lyde den største medfølelse til Patrick (Kassow?) ;-) og en trøst om, at vi forhåbentlig er oppe på hesten igen allerede i morgen aften. Indtil da kan I "nyde" indslaget her og vide, at I nok havde det slemt, men ikke lige så slemt som Patrick (Kassow?) ;-)

Hold da kæft. Og jeg troede, at jeg var deprimeret :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #2355 af Kassow-Rossing

Pelle skrev:

Administrationen skrev: Det var hårdt at være vidne til Messis overtids-scoring mod Real Madrid, som igen åbnede mesterskabskampen. RIGTIG hårdt.

Hold da kæft. Og jeg troede, at jeg var deprimeret :-D

Haaah :D Det er sgu sjovt!

Yep, you got me. Det er mig!

Eller noget :D Jeg syntes faktisk Barcelona var de fortjente sejrsherrer, og nogle gange må man tage hatten af for deres never-give-up-attitude som vi i øvrigt også besidder. Jeg vil ikke kalde det held, som Barcelona fans ville have kaldt en overtidsscoring, fordi det var sådan set Real Madrid spillernes egen fejl.

Er der andre, der har lyst til at give deres navn til forum? ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 3 måneder siden #2356 af Pelle
@Kassow

Jeg tror nu nok, at de fleste er klar over, hvad dit fornavn er. Du er ikke ligefrem inkognito rundt omkring på diverse fodboldforums ;-)

Derudover tror jeg nu nok, at alle er klar over, at det ikke er dig, der ringer ind :-D

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 3 måneder siden #2357 af Kassow-Rossing

Pelle skrev: @Kassow

Jeg tror nu nok, at de fleste er klar over, hvad dit fornavn er. Du er ikke ligefrem inkognito rundt omkring på diverse fodboldforums ;-)

Derudover tror jeg nu nok, at alle er klar over, at det ikke er dig, der ringer ind :-D

Nej jeg kunne aldrig finde på at gemme mig bag et brugernavn eller oprette et nyt, hvis jeg blev bannet hint hint RJ ;) ;) Jeg kan ikke se pointen i at holde mit navn hemmeligt, når jeg intet har at skjule.

9 år 3 måneder siden #2358 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg hedder Daniel...
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, R7CR7GB11

9 år 3 måneder siden #2359 af Pelle

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev: @Kassow

Nej jeg kunne aldrig finde på at gemme mig bag et brugernavn eller oprette et nyt, hvis jeg blev bannet hint hint RJ ;) ;) Jeg kan ikke se pointen i at holde mit navn hemmeligt, når jeg intet har at skjule.

Det er fedt, at du sletter din oprindelige tekst, hvor du beder administrationen offentliggøre alle brugeres for - og efternavne. Måske du skulle holde inde med at skrive og tage en pause, hvis du ikke kan stå inde for, hvad du skriver ;-)

Skal vist til at quote dig hver gang :-D

Nå, men hvor om alting er: Det radioklip er fandme sjovt! :)

9 år 3 måneder siden #2360 af Kassow-Rossing
Det er ret sjovt.

Hvem er du Pelle/RJ? Du har tidligere skrevet min mors navn på forum for alle at læse inden du blev bannet sidste gang.

9 år 3 måneder siden #2361 af Pelle
Det brænder inden i mig for at komme med en "din mor"-joke, men erfaringen viser, at vi vist bare bør stoppe nu.
Jeg synes bare det er mærkeligt, at du skriver et langt indlæg og beklager dig til administrationen for så derefter at slette det. Forstår det ikke helt - hvorfor så skrive det.. Men det er nok bare mig :)

Have a nice day :o)

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #2362 af Kassow-Rossing

Pelle skrev: Have a nice day :o)

Lige over RJ.

Følgende bruger(e) sagde tak: RJ

9 år 2 måneder siden #2363 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sjov og spas-tråden II
Apropos James:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

9 år 2 måneder siden #2364 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Sahinovic skrev: Apropos James:

haha ser gerne denne her i en eller anden form for madridista hall of fame