Sjov og spas-tråden II
- Administrationen
-
- Administrator
-
Nogle græd. Andre fik ondt, når de tissede...........men ingen havde det vel så slemt som Patrick (Kassow?) ;-) , som i går ringede ind til Liga på P3, hvor de havde et indslag, som hed "Taber radio"....Fra Madridista.dk skal lyde den største medfølelse til Patrick (Kassow?) ;-) og en trøst om, at vi forhåbentlig er oppe på hesten igen allerede i morgen aften. Indtil da kan I "nyde" indslaget her og vide, at I nok havde det slemt, men ikke lige så slemt som Patrick (Kassow?) ;-)
www.dr.dk/radio/ondemand/p3/liga-2017-04-24#!/11:20
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Administrationen skrev: Det var hårdt at være vidne til Messis overtids-scoring mod Real Madrid, som igen åbnede mesterskabskampen. RIGTIG hårdt.
Nogle græd. Andre fik ondt, når de tissede...........men ingen havde det vel så slemt som Patrick (Kassow?) ;-) , som i går ringede ind til Liga på P3, hvor de havde et indslag, som hed "Taber radio"....Fra Madridista.dk skal lyde den største medfølelse til Patrick (Kassow?) ;-) og en trøst om, at vi forhåbentlig er oppe på hesten igen allerede i morgen aften. Indtil da kan I "nyde" indslaget her og vide, at I nok havde det slemt, men ikke lige så slemt som Patrick (Kassow?) ;-)
Hold da kæft. Og jeg troede, at jeg var deprimeret :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev:
Administrationen skrev: Det var hårdt at være vidne til Messis overtids-scoring mod Real Madrid, som igen åbnede mesterskabskampen. RIGTIG hårdt.
Hold da kæft. Og jeg troede, at jeg var deprimeret :-D
Haaah :D Det er sgu sjovt!
Yep, you got me. Det er mig!
Eller noget :D Jeg syntes faktisk Barcelona var de fortjente sejrsherrer, og nogle gange må man tage hatten af for deres never-give-up-attitude som vi i øvrigt også besidder. Jeg vil ikke kalde det held, som Barcelona fans ville have kaldt en overtidsscoring, fordi det var sådan set Real Madrid spillernes egen fejl.
Er der andre, der har lyst til at give deres navn til forum? ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg tror nu nok, at de fleste er klar over, hvad dit fornavn er. Du er ikke ligefrem inkognito rundt omkring på diverse fodboldforums ;-)
Derudover tror jeg nu nok, at alle er klar over, at det ikke er dig, der ringer ind :-D
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev: @Kassow
Jeg tror nu nok, at de fleste er klar over, hvad dit fornavn er. Du er ikke ligefrem inkognito rundt omkring på diverse fodboldforums ;-)
Derudover tror jeg nu nok, at alle er klar over, at det ikke er dig, der ringer ind :-D
Nej jeg kunne aldrig finde på at gemme mig bag et brugernavn eller oprette et nyt, hvis jeg blev bannet hint hint RJ ;) ;) Jeg kan ikke se pointen i at holde mit navn hemmeligt, når jeg intet har at skjule.
Kassow-Rossing skrev:
Pelle skrev: @Kassow
Nej jeg kunne aldrig finde på at gemme mig bag et brugernavn eller oprette et nyt, hvis jeg blev bannet hint hint RJ ;) ;) Jeg kan ikke se pointen i at holde mit navn hemmeligt, når jeg intet har at skjule.
Det er fedt, at du sletter din oprindelige tekst, hvor du beder administrationen offentliggøre alle brugeres for - og efternavne. Måske du skulle holde inde med at skrive og tage en pause, hvis du ikke kan stå inde for, hvad du skriver ;-)
Skal vist til at quote dig hver gang :-D
Nå, men hvor om alting er: Det radioklip er fandme sjovt! :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvem er du Pelle/RJ? Du har tidligere skrevet min mors navn på forum for alle at læse inden du blev bannet sidste gang.
Jeg synes bare det er mærkeligt, at du skriver et langt indlæg og beklager dig til administrationen for så derefter at slette det. Forstår det ikke helt - hvorfor så skrive det.. Men det er nok bare mig :)
Have a nice day :o)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev: Have a nice day :o)
Lige over RJ.