Sjov og spas-tråden II
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev: I don't get it?
De spørger, om du kan gætte hans nye nummer samtidig med, at han står med trøjen med nummeret på.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Billedet var ikke loadet da jeg så opslaget halv sent i aftes, eller også var jeg nok bare træt :)Kratmus skrev:
Kimbo skrev: I don't get it?
De spørger, om du kan gætte hans nye nummer samtidig med, at han står med trøjen med nummeret på.
Men ja, det er sku lidt tosset.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No Ronaldo, no fans - Real Madrid have lowest La Liga attendance in 10 years
www.goal.com/en/news/no-ronaldo-no-fans-...wm53wt5153ghi84jxd0v
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: "Attendance at Real Madrid C.F. vs Getafe: 48,466. That's the lowest in over NINE years at the Bernabeu. No Ronaldo, no party."
#plasticfans
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Real Madrid skrev: "Attendance at Real Madrid C.F. vs Getafe: 48,466. That's the lowest in over NINE years at the Bernabeu. No Ronaldo, no party."
#plasticfans
#mistetindtægt
At der ikke bliver solgt billetter går udover økonomien.
DC19
At Kroos plejer at sove kl. 22 synes jeg virker foruroligende i forhold til hans deltagelse i Champions League kampe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Courtois – 90
Navas – 87
Ramos – 91
Marcelo – 88
Varane – 86
Modric – 91
Kroos – 90
Casemiro – 88
Isco – 89
Bale – 88
Asensio – 85
Tyder på, at Benzema (av) og Carvajal får 84 i stats. Ellers er det nu stadig et slagkraftigt hold i FIFA, omend en Ronaldo med 94 i rating – omskolet fra venstre wing (LW) til frontangriber (ST) – ville have pyntet gevaldigt! ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Nogle af Real-spillernes rating i FIFA 19 (minimum 85 i rating):
Courtois – 90
Navas – 87
Ramos – 91
Marcelo – 88
Varane – 86
Modric – 91
Kroos – 90
Casemiro – 88
Isco – 89
Bale – 88
Asensio – 85
Tyder på, at Benzema (av) og Carvajal får 84 i stats. Ellers er det nu stadig et slagkraftigt hold i FIFA, omend en Ronaldo med 94 i rating – omskolet fra venstre wing (LW) til frontangriber (ST) – ville have pyntet gevaldigt! ;-)
Courtois som 90'er forstår jeg ikke... Det er samme rating som Oblak. Oblak er et niveau over. Klart endda.
Isco har fået 89 en sæson for sent. Han var bedre i 16/17-sæsonen, men rart han bliver anset som værende blandt top20.
Modric burde have en rating højere, men der skal jo åbenbart være plads til Neymar, Ronaldo og Messi aller-aller-øverst :I
Carvajal er stadig farligt undervurderet i det brede. Han er jo stort set den fuldendte back.... Benz' rating er jo fair, omend den forhåbentlig får et nøk opad eller to til vinter ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu