Sjov og spas-tråden II

3 år 9 måneder siden #2809 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=153001 skrev: Så kan jeg smide et billede direkte op fra min tlf? Synes ikke der er den mulighed.

tanken er

screenshot af et øjebliks billede af en kamp/dokumentation. Direkte fra fon til forum

eller

jeg er nede at se en kamp 

tager et billede af noget fra stadion og ligger det op her.

skal jeg igennem en mellemting?

​Google "image upload". Så kommer der en masse sider. Så smider du billedet op der, og linker til det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2810 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sjov og spas-tråden II
Status for stadion projektet august:

Vi mangler stadig lige de sidste detaljer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 9 måneder siden #2811 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II
Shakira: "It's true, he cheated on me. But that's not a reason to feel ashamed. Shame is believing that Pedri is better than Camavinga"
(mon den er fake?)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 9 måneder siden #2812 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sjov og spas-tråden II
​De engelske medier og britiske eksperter, skal ikke have meget ros for måden de ofte snakker om spansk fodbold på.

Englænderne har skreget på forstærkninger i Manchester United, og nu får de så en vaskeægte leder og verdensstjerne til deres efterhånden sølle klub. Men det er tilsyneladende ikke godt nok til Graeme Souness som udtaler følgende om Casemiro:

“Casemiro was playing with great players at Real Madrid, but he is not a great player, he has never been a great player,” Souness said on Talk Sport. “I think he was lucky to be in that Real Madrid team. I never expect to see Casemiro play. Benzema and the other players, yes. I’ve never been really excited to see Casemiro,"

"I don’t think he has a great passing range, I don’t think he’s going to make other players play,” Souness also stated. “Real Madrid and that particular midfield was full of footballing guys.“He’s 30 years old and costs 70 million plus accessories... it’s too much money. I don’t see Manchester United playing better when Casemiro has the ball,”

Så det er så det.

DC19

3 år 9 måneder siden #2813 af Ramos4

-#7- post=153596 skrev: ​De engelske medier og britiske eksperter, skal ikke have meget ros for måden de ofte snakker om spansk fodbold på.

Englænderne har skreget på forstærkninger i Manchester United, og nu får de så en vaskeægte leder og verdensstjerne til deres efterhånden sølle klub. Men det er tilsyneladende ikke godt nok til Graeme Souness som udtaler følgende om Casemiro:

“Casemiro was playing with great players at Real Madrid, but he is not a great player, he has never been a great player,” Souness said on Talk Sport. “I think he was lucky to be in that Real Madrid team. I never expect to see Casemiro play. Benzema and the other players, yes. I’ve never been really excited to see Casemiro,"

"I don’t think he has a great passing range, I don’t think he’s going to make other players play,” Souness also stated. “Real Madrid and that particular midfield was full of footballing guys.“He’s 30 years old and costs 70 million plus accessories... it’s too much money. I don’t see Manchester United playing better when Casemiro has the ball,”

Så det er så det.

​Størstedelen af britiske pundits er helt væk. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn, Dragam

3 år 8 måneder siden #2814 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II
​as.com/futbol/videos/vuelven-a-ver-rata...-vuela-en-twitter-v/

Suarez er tilsyneladende vendt hjem til Spotify Camp Nou.

Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 8 måneder siden #2815 af Ramos4
Figo-dokumentaren på Netflix er rigtig spændende FYI.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Kiwes

3 år 8 måneder siden #2816 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II

Ramos4 post=154053 skrev: Figo-dokumentaren på Netflix er rigtig spændende FYI.

​Yup, den er rigtig god. Og den giver også fin indsigt i hvilke kneb Perez bruger for at hive de store stjerner til klubben.

3 år 8 måneder siden #2817 af Ramos4

Kiwes post=154054 skrev:

Ramos4 post=154053 skrev: Figo-dokumentaren på Netflix er rigtig spændende FYI.

​Yup, den er rigtig god. Og den giver også fin indsigt i hvilke kneb Perez bruger for at hive de store stjerner til klubben.

​Jeg elsker sådan noget bagom fodboldverdenen. Mellem os to, så elskede jeg også FC Barcelona Confidential - om Laportas sejr i 2003 og første tid i klubben. Sindssygt spændende.

3 år 8 måneder siden #2818 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sjov og spas-tråden II
Vanvittige scener da Figo vendte tilbage pAå Camp Nou. Wow wow, selv Carlos sagde at han ville være glad hvis de aflyste kampen

3 år 8 måneder siden #2819 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II
​Nogle ord fra Rüdiger om livet i Madrid. Jeg er altså virkelig fan af ham her! Lyder til at han er faldet godt til allerede.

madriduniversal.com/rudiger-talks-ancelo...comeback-vs-chelsea/
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #2820 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
youtube.com/shorts/e1gBr8NfEL4?feature=share

God griner med Valverde

Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum