Sjov og spas-tråden II
Hov hov den med afstand mest nøjagtige måde at vurdere spillere i virkeligheden er da via FM9eren post=145228 skrev: Altså FM er mine øjne det mest lame fodbold spil ever. Så det overrasker mig ikke !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
“Der resterer stadig 16 kampe for Barca denne sæson og med en sejr i morgen over Espanyol, kan jagten på førstepladsen begynde.”
….
afstand?Kimbo post=145292 skrev:
Hov hov den med afstand mest nøjagtige måde at vurdere spillere i virkeligheden er da via FM9eren post=145228 skrev: Altså FM er mine øjne det mest lame fodbold spil ever. Så det overrasker mig ikke !
FM er fyldt med bugs og fejl. Og realisme er svært at sætte sammen med fodboldspil generelt.
Madridista desde 1989
Real Madrid – Santiago Bernabéu stadion 10299 | Creator Expert | Officiel LEGO® Shop DK
Real HWL post=145954 skrev: Ved ikke med jer andre, men jeg tager kampen op med konen :D
Real Madrid – Santiago Bernabéu stadion 10299 | Creator Expert | Officiel LEGO® Shop DK
Mit bedste råd er, at købe og åbne det og så fortælle det. På den måde kan det ikke byttes, og så får man endda fred i et par dage til at bygge det i :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios post=145956 skrev:
Real HWL post=145954 skrev: Ved ikke med jer andre, men jeg tager kampen op med konen :D
Mit bedste råd er, at købe og åbne det og så fortælle det. På den måde kan det ikke byttes, og så får man endda fred i et par dage til at bygge det i :D
Haha enig, det er lettere at få tilgivelse end tilladelse ;)
Men det er virkelig ærgerligt, at det ikke er det nye Bernabeu man køber.
Lidt skørt det her først udkommer 1. marts. Det er liiiidt sent, nu hvor stadionet ikke ser sådan ud mere.Petroleum post=145959 skrev: Jeg har allerede købt ! Jeg har heldigvis en svoger ved Lego (som tilfældigvis er Barcelona-fan), så jeg får det med 60% rabat :D.
Men gud, hvor gad jeg godt have det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hvis jeg nu lover jeg bygger den for ham så måske :)
Petroleum post=145959 skrev: Jeg har allerede købt ! Jeg har heldigvis en svoger ved Lego (som tilfældigvis er Barcelona-fan), så jeg får det med 60% rabat :D.
Jeg er kæmpe fan af din svoger og dig, hvis du skaffer os alle herinde 60%? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Madridista desde 1989