Sjov og spas-tråden II
- The European Super League
- Platin bruger
9eren post=151823 skrev: Jeg har fremlagt nogle ideer og håber på at andre også kommer med nogle flere, så det gør det mere livligt at være en del af Madridista.dk og en lyst til at bruge siden meget mere endnu.
Hvad er det for nogle idéer du har fremlagt?
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
- Platin bruger
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Altid Real Madrid.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Ja man burde ha en sådan i ethvert respektabelt hjem nu for tiden.FranciscoISCO post=151861 skrev: Ups, det er netop gået op for mig, at den stol, Alaba brugte til at fejre sejren over PSG med, er den samme, som dem jeg har stående på min altan. De er vel insta steget i værdi nu?
Dem som ved, de ved :) Resten behøver man ikke invitere igen...
Hvad har fået jer til at begynde på en ny side?raul7=kongen post=151793 skrev:
Helt ærligt, Steffen.9eren post=151788 skrev: Madridista.DK rygtes til at blive sat til salg.
De nuværende ejere vil sælge for omkring 60.000kr og ikke derunder. Årsag er at der ønskes nye unge kræfter til og nytænkning omkring hjemmesidens fremtid.
Kilde: Odenses weekend avis.
Indtil videre er Bo Kampmann Walther klar til at byde!
Har du nogen ide om, hvor mange timer der ligges i den her side? Kan godt være du selv synes det bare er sjovt, men det rammer altså folk som bruger et ufatteligt antal frivillige timer.
Torben som alene har kodet siden og arbejder på en ny.
Jesper som gennem snart 20 år har brugt omkring 2 timer 5 dage om ugen på nyheder.
Daniel som frivilligt bruger 2-3 timer om ugen på at redigere og give jer en podcast(og 4 andre som bruger 2 timer på at optage på en hverdagsaften efter børnene er lagt i seng).
Et skiftende antal skribenter, der dagligt bruger en times tid på at skrive nyheder. Ingen nævnt ingen glemt, men os der ikke skriver længere har den dybeste respekt for hver eneste nyhed I skriver!
Nicolai som kører Instagram.
Daniel og Nicklas som konstant holder Twitter opdateret.
Og så har jeg desværre glemt nogle af de nyere ansigter som også yder en stor indsats. For jeg er ikke ligeså tæt omkring tingene på redaktionen, som jeg tidligere har været - og vi har ikke hverken råd eller tid til at holde redaktionsmøder eller lignende, på en side vi bruger store dele af vores fritid på at drive.
Ja, der kan forbedres en række ting. Det kan vi hurtigt blive enige om, men ha' lige en my respekt for ovenstående. Madridista.dk har med frivillige kræfter leveret nyheder, social medie-aktivitet, rejseguides, podcasts, forum, fælles samlingssteder og meget andet i 20 år.
Foreslå gerne forbedringer. Vi lytter til det hele, men Rom bliver ikke bygget på én dag i en frivillig verden.
Men tak for dit sjove indspark. Det gav mig personligt virkelig lyst til at ofre mere tid af min sommerferie, hvor jeg allerede har brugt to aftener på at optage podcasts forud, så I ikke skal mangle noget at lytte til, når vi alle rejser på ferier. Det er så dejligt at kunne forklare konen, at I sætter pris på vores arbejde.
Købes den dernede kan du så sparer omkring 30 euro. Men stadig er 1200kr for en fodbold trøje jo crazy
Galactico downfall version 2
- Administrationen
- Administrator
Siden baserer sig på Joomla 3 som har "end of life" næste sommer.BBB post=151978 skrev: Hvad har fået jer til at begynde på en ny side?
Det bliver et omfattende arbejde at opgradere til Joomla 4, så derfor er vi i gang med at finde en alternativ måde at holde siden kørende på.
Joomla er et stort system med mange muligheder, hvilket er fint, men som også giver en del arbejde med løbende sikkerhedsopdateringer. Mange af mulighederne har vi slet ikke brug for, så derfor vil vi gerne skære omfanget af systemet ned til det vi faktisk skal bruge, så vi kan bruge tid på at få dem til at fungere optimalt i stedet.
/Torben
Præcis 10 år efter “det nye” Madridista.dk blev søsat!
Er sikker på i får skabt endnu en fantastisk og magisk platform til alle de danske Madridistas.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg aner ikke hvordan man gør hvis man allerede kan nu!
9eren post=152995 skrev: Vil det blive muligt at indsætte billeder på forummet?
Man klikker der hvor der står "image". To ikoner til venstre er den til links.
Bum.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
tak. Jeg er jo en hat til det tekniske, men det giver lidt bonus at kunne smide billeder op!Ramos4 post=152998 skrev:
9eren post=152995 skrev: Vil det blive muligt at indsætte billeder på forummet?
Man klikker der hvor der står "image". To ikoner til venstre er den til links.
Bum.
tanken er
screenshot af et øjebliks billede af en kamp/dokumentation. Direkte fra fon til forum
eller
jeg er nede at se en kamp
tager et billede af noget fra stadion og ligger det op her.
skal jeg igennem en mellemting?