Sjov og spas-tråden II

1 år 8 måneder siden #2785 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=151788 skrev: Madridista.DK rygtes til at blive sat til salg.

De nuværende ejere vil sælge for omkring 60.000kr og ikke derunder. Årsag er at der ønskes nye unge kræfter til og nytænkning omkring hjemmesidens fremtid.

Kilde: Odenses weekend avis.

Indtil videre er Bo Kampmann Walther klar til at byde!

​Helt ærligt, Steffen.

Har du nogen ide om, hvor mange timer der ligges i den her side? Kan godt være du selv synes det bare er sjovt, men det rammer altså folk som bruger et ufatteligt antal frivillige timer.

Torben som alene har kodet siden og arbejder på en ny.
Jesper som gennem snart 20 år har brugt omkring 2 timer 5 dage om ugen på nyheder.
Daniel som frivilligt bruger 2-3 timer om ugen på at redigere og give jer en podcast(og 4 andre som bruger 2 timer på at optage på en hverdagsaften efter børnene er lagt i seng).
Et skiftende antal skribenter, der dagligt bruger en times tid på at skrive nyheder. Ingen nævnt ingen glemt, men os der ikke skriver længere har den dybeste respekt for hver eneste nyhed I skriver!
Nicolai som kører Instagram.
Daniel og Nicklas som konstant holder Twitter opdateret.
Og så har jeg desværre glemt nogle af de nyere ansigter som også yder en stor indsats. For jeg er ikke ligeså tæt omkring tingene på redaktionen, som jeg tidligere har været - og vi har ikke hverken råd eller tid til at holde redaktionsmøder eller lignende, på en side vi bruger store dele af vores fritid på at drive.

Ja, der kan forbedres en række ting. Det kan vi hurtigt blive enige om, men ha' lige en my respekt for ovenstående. Madridista.dk har med frivillige kræfter leveret nyheder, social medie-aktivitet, rejseguides, podcasts, forum, fælles samlingssteder og meget andet i 20 år.

Foreslå gerne forbedringer. Vi lytter til det hele, men Rom bliver ikke bygget på én dag i en frivillig verden.

Men tak for dit sjove indspark. Det gav mig personligt virkelig lyst til at ofre mere tid af min sommerferie, hvor jeg allerede har brugt to aftener på at optage podcasts forud, så I ikke skal mangle noget at lytte til, når vi alle rejser på ferier. Det er så dejligt at kunne forklare konen, at I sætter pris på vores arbejde.
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved raul7=kongen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #2786 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg tænkte nok jeg skulle hører fra netop dig :) Jeg kan stadig få dig til tasterne. 

Du ved godt at jeg overhovedet ikke mener det jeg skriver ikke? Jeg har jo kendt jer siden Madridista DK startede op og har mødt jer personligt, så jeg ved godt hvad mange af jeres timer går til. Jeg sætter slet ikke spørgsmålstegn ved jeres arbejde overhovedet. Det var et rent sjovt indspark. Altså det var heller ikke en kritik tidl, at jeg skrev det var som at læse en gammel avis herinde. Jeg læser samtlige nyheder på spansk hver dag, så det er da klart, at man får tingene serveret to gange. Jeg er ikke præsident her på denne side, så jeg havde nok valgt en anden fremgangsmåde ift nyheder. Det er mere et prioriterings spørgsmål som jeg ikke kan blive en del af! Jeg har altid masser af ideer til en side, men dem får jeg ikke noget ud af dele med jer, og oplever det heller ikke den anden vej.

Næh, er der noget som jeg længe at funderet over, så er det om jeg har mere at bidrage med til Madridista DK. Jeg ved ikke længere hvad jeg skal give til siden. I det hele taget gider jeg ikke at diskuterer noget som jeg ikke kan få indflydelse på længere med andre brugere. Dvs at dele en holdning i en debat om Asensio skal blive i klubben, finder jeg ubrugelig. Jeg går ikke ned af nogen vej længere som dansk Madridista, da jeg ikke har fornemmelsen der er en mere for mig.


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #2787 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II
​Du kan spansk. Get it. Nyhedssidens formål er primært at udbrede nyheder til dem som ikke kan eller bare gerne vil have det på dansk. Vi har en podcast og andre tiltag for folk som ønsker andet. Igen helt gratis.

Kom gerne med forslag til hvad alternativet skal være ift nyheder. Det har jeg endnu til gode at se. Vi er mere end lydhør, men det er lidt den gamle med, at man kun skal kritisere, hvis man har bedre ideer.

Dine overvejelser om at finde døren behøver du ikke dele med os andre. Dem har du delt i 15 år og hver gang er du kommet tilbage, sågar brugte du sidst 25 måneder på i private beskeder, måske derfor det hele klinger lidt hult. Tomme tønder buldrer mest....
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #2788 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg synes længe jeg har kommet med tiltag forgæves, i så fald, der bliver ikke svaret på tingene! Så jeg føler bare det er tidsfordriv at skulle komme med nye ideer, som ikke bliver modtaget og evalueret. Jeg ville jo komme med mange nye tiltag der gør det meget mere bruger interessant at skulle logge på siden, men nu må jeg se om hvad Torben har gang i, og hvad I har taget med til det nye site.

Jeg ved godt at nyhederne er for den fanskare som ikke forstår et ord spansk, men hvorfor skal den målgruppe kun rammes? Podcasten rammer altså ikke dem som er spansk kyndige, det er efterhånden en ret stort gruppe.

Jeg synes ikke jeg har snakket om at forlade Madridista DK, jeg er dog smidt ud mange gange og har kæmpet for at komme tilbage under forskellige navne, netop fordi jeg mente jeg havde noget at give til forummet og til den gruppe her var. Og du skulle måske læse det anderledes og det ikke handler om at forlade noget, men at jeg ikke ved længere hvad jeg kan tilbyde til siden og hvad siden kan tilbyde til mig. Det er meget søgt at snakke om jeg ønsker at forlade og kører på gamle historier plus at tage det hele som et kritik punkt. Måske har jeg med min joke ramt et ømt punkt og hvorfor altid gå i selvforsvar fra din side? Men det har slet ikke været meningen med joken. Det er lidt den vanlige smørre der kommer, når man går lidt til kødet ift hvad meningen er med ens gøren og laden er på siden og lige nu ser jeg ikke der er en vej.

Jeg må være ærlig at sige at jeg ikke har hørt podcast i snart i et år. Det handler om at jeg har haft for meget at se til.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #2789 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Endvidere så hvis ikke I melder ud hvad der sker af nye ting på den nye side, så er det også svært at komme med noget til jer.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 8 måneder siden #2790 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II
Til Madridista.dk: jeg har fulgt jer i rigtig mange år. Siden jeg var lille. Jeg er mega glad for jeres side og jeg kigger den som det første på dagen og som det sidste inden jeg går i seng, HVER dag. Jeg synes I gør det sindssygt godt , og vi er så priviligeret, at der er folk der gider at bruge tid og kræfter og have hovedpine over at holde det kørende. Tusind tak fordi I står for det her.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #2791 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II

9eren post=151799 skrev: Jeg synes længe jeg har kommet med tiltag forgæves, i så fald, der bliver ikke svaret på tingene! Så jeg føler bare det er tidsfordriv at skulle komme med nye ideer, som ikke bliver modtaget og evalueret. Jeg ville jo komme med mange nye tiltag der gør det meget mere bruger interessant at skulle logge på siden, men nu må jeg se om hvad Torben har gang i, og hvad I har taget med til det nye site.

Jeg ved godt at nyhederne er for den fanskare som ikke forstår et ord spansk, men hvorfor skal den målgruppe kun rammes? Podcasten rammer altså ikke dem som er spansk kyndige, det er efterhånden en ret stort gruppe.

Jeg synes ikke jeg har snakket om at forlade Madridista DK, jeg er dog smidt ud mange gange og har kæmpet for at komme tilbage under forskellige navne, netop fordi jeg mente jeg havde noget at give til forummet og til den gruppe her var. Og du skulle måske læse det anderledes og det ikke handler om at forlade noget, men at jeg ikke ved længere hvad jeg kan tilbyde til siden og hvad siden kan tilbyde til mig. Det er meget søgt at snakke om jeg ønsker at forlade og kører på gamle historier plus at tage det hele som et kritik punkt. Måske har jeg med min joke ramt et ømt punkt og hvorfor altid gå i selvforsvar fra din side? Men det har slet ikke været meningen med joken. Det er lidt den vanlige smørre der kommer, når man går lidt til kødet ift hvad meningen er med ens gøren og laden er på siden og lige nu ser jeg ikke der er en vej.

Jeg må være ærlig at sige at jeg ikke har hørt podcast i snart i et år. Det handler om at jeg har haft for meget at se til.

​Ja, du ramte et ømt punkt. Nenlig al den tid vi alle frivilligt ligger i det.

Der er ingen mening med din gøren og laden. Du råber altid højt med alle de fejl du kan finde, men har aldrig nogensinde præsenteret et løsningsforslag og endnu mindre ydet for at gennemføre det.

Lad os stoppe her.

Tak for din spidende satire.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #2792 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II

Madridista02 post=151801 skrev: Til Madridista.dk: jeg har fulgt jer i rigtig mange år. Siden jeg var lille. Jeg er mega glad for jeres side og jeg kigger den som det første på dagen og som det sidste inden jeg går i seng, HVER dag. Jeg synes I gør det sindssygt godt , og vi er så priviligeret, at der er folk der gider at bruge tid og kræfter og have hovedpine over at holde det kørende. Tusind tak fordi I står for det her.

​Tak. Det betyder mere for alle i redaktionen end du ved. Og vi er selvfølgelig lydhør overfor yderligere forslag til forbedringer fra jer faste brugere 
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved raul7=kongen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #2793 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Ja vi kan godt stoppe den her. Men så har jeg jo ret i at det er spild af tid at sætte sig ned og skrive til jer, hvis I ikke selv åbner op. Når man kommer med løsnings forslag som jeg har gjort massere af gange, så får man ikke feedback. Og i al hemmelighed er I nu ved at konstruerer en ny side, som I endnu ikke involverer brugerne i. Der er nogle stykker inklusiv jeg selv der har efterspurgt chatten. Intet svar. Sådan er det tit og ofte. Men der er altså mulighed for mere end bare dette. Jeg synes det var synd du greb denne her chance igen til at promovere hvor meget i gør! Det kunne ha været rart med en anden person.

Brug nu noget autocritica kongen. Alt andet er for arrogant og det kommer ud fra et opslag som overhovedet ikke er ment alvorligt.

Jeg synes det er vildt at du tager det som en mavepuster og ikke en joke.



Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #2794 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sjov og spas-tråden II
​Smid lige eksempler på de der gode ideer. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det er tom luft eller ej :D Ikke at det rager mig. 

Uanset hvilke sprog man mestrer, så kan jeg ikke se hvorfor spanskyndige ikke er en målgruppe for danske madridistas. Det er faktisk en virkelig god podcast. Personligt kan jeg godt lide den indsigt og de overvejelser som kommer fra panelet. Det er nemt at høre at der er blevet lagt noget arbejde i forberedelsen fra alle og at de har styr på deres ting. 


EDIT: Der var så smidt ideer i en anden tråd.
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #2795 af The European Super League
​Jeg fandt sitet her pga Podcasten. Jeg har hørt den i et års tid tror jeg. Ofte tænkt at jeg syntes andre folk, der IKKE er Madridistas også burde høre med fordi jeg synes den er fremragende. Og så fandt jeg hjemmesiden.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 8 måneder siden #2796 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II

Brylle post=151819 skrev: ​Smid lige eksempler på de der gode ideer. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det er tom luft eller ej :D Ikke at det rager mig. 

Uanset hvilke sprog man mestrer, så kan jeg ikke se hvorfor spanskyndige ikke er en målgruppe for danske madridistas. Det er faktisk en virkelig god podcast. Personligt kan jeg godt lide den indsigt og de overvejelser som kommer fra panelet. Det er nemt at høre at der er blevet lagt noget arbejde i forberedelsen fra alle og at de har styr på deres ting. 


EDIT: Der var så smidt ideer i en anden tråd.

​kritikken som ikke er en kritik, men et forsøg på at være humoristisk, handler ikke om podcasten eller noget andet. Men den videre debat som opstår, er en giga misforståelse og så handler det for mig om at skabe mening med at være her, for den kan jeg ikke finde pt. Hverken hvad jeg får ud af at være her eller hvad Madridista.DK har at byde på. Der mangler noget.

Det kan et indlæg om hvor meget dem bag Madridista DK gør af frivilligt arbejde ikke ændre på.  Det handler ikke om at skulle forlade noget eller kritiserer det de står for og har stået for i så mange år. Det ved jeg godt i forvejen, jeg har været med hele vejen og kender deres historie fra start til nu! Lidt omsonst at nævne det for mig. 

Jeg har tit sendt ideer både på mail og meget andet. Har stort aldrig fået feedback. Forventer jeg heller ikke nu. Slet ikke så snart man siger bøh, får stukket en ildtang op i næsen, og gamle skelletter skal hives frem. Den vanlige du skal ikke fortælle os hvor skabet skal stå stilen! 

Jeg har fremlagt nogle ideer og håber på at andre også kommer med nogle flere, så det gør det mere livligt at være en del af Madridista.dk og en lyst til at bruge siden meget mere endnu.


Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce