Sjov og spas-tråden II
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
sherylloch.com/index.php/marketinghelp/h...a-forum-using-bbcode
Eksempelvis dette:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mr. Red Card og tidligere Manchester United-psykopat(!), Roy Keane, har i sin analyse af kampen sagt, at udvisningen af Nani var helt på sin plads - flere topdommere bakker ham op.
Udvisningen har med al tydelighed delt vandene, men een ting er sikkert: Tacklinger i brysthøjde er ikke en del af den FairPlay-menu, som dommerne skal indordne sig efter. Man skal være afsindig bitter og snæversynet for at mene andet :)
- Madrid4Life
- Gæst
-
MEN Alvaro Morata har klippet hans hår vækk for at inspirere kræftramte børn rundt omkring i jorden.
Han ligner sgu lidt Valdes. ;)
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/4...338_1714018412_n.png
Men flot gestus!
Nå, men Luna har disket op med nye lækkerier til dem, som kan se lidt humor i denne
"Remontada ...det er det, man gør, når man indhenter, hvad man er bagude." Hun har ret, men forhelvede.... er hun lige stået op? Hun forstår eddermame at negligere denne smukke betydning!
Overskriften bruger det engelske ord comeback, som jeg betegner for den mere korrekte betegnelse, om end comeback i nogen grad (også) godt kan negligere betydningen "remontada". Nuvel, comeback er ikke dansk, men det er alment accepteret i det danske sprog, i hvert fald i fodboldmæssige sammenhænge. Jeg mener ganske enkelt, at Luna skal til at stramme op og virker mere overbevisende i hendes retorik.
Madridista.dk: Kunne I ikke lave en "Luna HOF-tråd?" Det kunne være legendarisk :)
onside.dk/champions-league/luna-barcelon...have-deres-remontada
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Indtil da, så skal du da lige have denne at more dig over, selv om det faktisk er lige til at græde over. For nogle år siden var hun med til at skrive en bog om de spanske klubber, hvor man fik en række fakta at vide om hver enkelt klub.
Om Real Madrid stod der følgende om Hymnen (alt var oversat til dansk!):
Halløj Madrid! (Hala Madrid!)
Og det er fandeme ikke engang løgn!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Lidt stof til eftertanke,
Mr. Red Card og tidligere Manchester United-psykopat(!), Roy Keane, har i sin analyse af kampen sagt, at udvisningen af Nani var helt på sin plads - flere topdommere bakker ham op.
Udvisningen har med al tydelighed delt vandene, men een ting er sikkert: Tacklinger i brysthøjde er ikke en del af den FairPlay-menu, som dommerne skal indordne sig efter. Man skal være afsindig bitter og snæversynet for at mene andet :)
Alle der har fulgt United, eller bare PrL, ved at Keane nærmest hader Utd. Efter problemerne i 05' har han gjort ALT for at kritisere United. Det er ikke helt fair at bruge ham som ''kilde til sandheden''. :)
Men fair nok. Jeg mener dog stadig der var KLART rødt, :-)
- Artiom
- Gæst
-
LUNA: Jeg holder faktisk ikke med Barcelona. Jeg holder ikke med nogen. Jeg er neutral, men når de spiller som i tirsdags, så bliver jeg begejstret. Det er ikke fordi ddet er Barcelona, men fordi de spiller godt. Hvis man spidser ørerne, så ville man kunne høre, at jeg også var meget begejstret, da for eksempel Bayern slog Arsenal i London Jeg har begejstring for mange klubber. I mit job skal jeg være begejstret over flot fodbold, og det har Barcelona leveret meget af de seneste år. Jeg har så også kritiseret Barcelona meget de sidste 10 år. Der skal mange bare tilbage til tiden med van Gaal.
Nu bliver det placeret her, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre af det ellers
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der er lige så meget honning i en skrubtudse, som der er neutralitet i Luna!
På den anden side: Jeg ville sgu også være i benægtelses-fasen, hvis jeg holdt med en så ækel klub som Barcelona.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
uha uha uha Alves...
www.marca.com/2013/03/14/en/football/barcelona/1363290180.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Jeg bliver lige nødt til at dele dette:
uha uha uha Alves...
www.marca.com/2013/03/14/en/football/barcelona/1363290180.html
Og hvor er det godt du deler!
Fy for en skefuld, hvordan er det han ser ud :D
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
28 min af historiens bedste fodboldspillere (ifølge Rom7ooo)
Maradona, Messi, R9. CR7, Zizou (åhhh zizou) og Pele.
Ronaldinho mangler man sku, men nyd den :)
Ps. Rom7ooo er en youtube editor
- Ingen svæver på banen som Zizou!