Sjov og spas-tråden II
Dog var jeg alligevel flad over den der Boa boa boa Teng Teng Teng.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- LosMerengues30
- Gæst
-
Men smag og behag som sagt. Montes vil nu for altid stå som min favorit, netop fordi mine første sportsminder var med ham i baggrunden i det spanske. Det spiller unægteligt en rolle i min bedømmelse.
Vi kunne passende poste Pedro's kommentarer efter nederlaget i går. Det må vel være definitionen på sjov og spas.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Det gør ondt men stadig til at grine af.
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det er fra opgøret mellem Marselle og PSG der bliver spillet lige nu.
Ku ikke forstille mig hvad der ville ske hvis Pepe og Barton var på samme hold
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Emilio Butragueño, som ellers altid er diplomatisk og velformuleret:
- Benzema? Vi har alle prøvet at køre hurtigere end man bør.
Den lader vi dælentæskeme stå et øjeblik.........Ja, vi har alle sammen prøvet at køre hurtigere end regelsættet siger, men når man kører 216 km. på en strækning, hvor man kun må køre 100, så er man et hensynsløst svin, som ikke bekymrer sig det fjerneste om andre menneskers liv og lemmer. Kom igen, Butragueño, det her var simpelthen for dumt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har vores (allesammens) kære Luna Christofi mistet sine ellers frembrusende talegaver, som - uden undtagelse - altid er Barcelona-venlige?
Det er naturligvis til at forstå, hvis det forholder sig sådan; det må være svært at sande, at selv et halvt B-mandskab kan spille Barcelona baglæns ud af Arenaen ;)
"Vi har talent nok til, at vi ikke bør gemme os bag dommerens beslutninger. Men straffesparket var klart. Der var tydelig kontakt, og derfor er der straffe. Det fortalte vi dommeren - men vi ved, hvordan det fungerer, lyder det.
- Jeg håber, at han vil undskylde næste gang, han dømmer os"
Han tilføjer også, at Barcelona SELVFØLGELIG IKKE snakker om dommeren... Det gør de altså ikke!
Jeg vil spørge ligesom Ramos selv:
Var der overhovedet kontakt? Jeg tvivler....
Dios skrev: Hvor er det fantastisk og se den mest usympatiske klub udstille sig selv på den måde. Ja jeg sagde det!.
Alle fordommene viste sig og holde vand. Men det kommer vel ikke bag på nogle?.
Efter deres famøse og pinagtige opførsel, så er det en lettelse, og se de endelig bliver udstillet af diverse medier. Nu kan man kun sidde og håbe på, at Valdes får den hårdeste straf, som han selvfølgelig burde få. 8 kampe intet mindre!. Ramos fik 4 for og brokke sig, så dobbelt op ville måske endda være for mildt.
Hvor jeg dog glæder mig til sprinkler systemet bliver tændt d. 12 marts kl. 22:35 :D.
Har tænkt det samme - intet mindre end 8 dage! Forbundet må helt klart sætte en grænse, og sende et signal. For Valdes, Alba, Pique osv. skal ikke have lov til at skide på dommeren på den måde. Heller ikke selv Lasa aldrig har været den stiveste pik i saunaen...
Hold kæft hvor er Barcelona tåkrummende pinlige og hykleriske! Det er jo helt vildt...
Hvad værre er, er, at en hel del debattører inde på bold.dk (følg nedenstående link) mener, at Dawson har en pointe og en enkelt postulerer i ramme alvor, at Dawson har ret, såfremt det er spillernes respektive præstationer i februar, der tages i betragtning - vor herre til hest!
Nuvel, Bale er dygtig, men han konkurrerer ikke om at være en af verdens bedste fodboldspillere, og kommer formentlig heller ikke til det nogensinde. Der er to, og kun to spillere, som kan komme i betragtning - Ronaldo og Messi. Ronaldo har med enorm afstand været 2013 bedste fodboldspiller.
Nå, synes selv, at artiklen og kommentarerne er ganske komiske. Måtte lige dele det :)
mobil.bold.dk/#/nyt/Dawson-Bale-kan-faa-Ronaldo-til-at-roedme
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- så sådan en kommentar fra Dawson kan man kun grine af!
Cristiano Ronaldo - ingen over ingen ved siden af!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid01
- Gæst
-