Sæsonen 2016/17

9 år 9 måneder siden #133 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Raúl 7 skrev: Det er egentlig lidt sjovt at tænke på det netop overståede transfervindue. Blot en tanke:

Barcelona har hentet en masse nye unge spillere ind, som om de havde fået en transferkarantæne og Real Madrid har holdt fast i truppen fra sidste år, som om det var os der blev mestre.

Det sjove er, at deres såkaldte fans klandrer Amunikes søn for at gøre brug af reserverne mod store stærke Alavés, selv om de netop har brugt sommeren på at forstærke bænken. Grædekoner som Lionel Messi, hele bundtet.

Nå, vores egen sæson.

Jeg er fan af den måde, som Zidane formår at rotere på og holde alle spillere tilfredse og glade. Jeg håber, at det holder ved, også når vi kommer hen omkring juletid og i løbet af foråret.

Hvis Zidane fortsætter det her.... Oj oj oj oj....
Tænk, hvis ingen af vores profiler skadet gennem marts/april/maj-måned?????

Vi har en flot bredde, men ikke umiddelbart med den samme sexede klang som Barcas ditto. Det er dog kun fordi, vores marginalspillere ikke har kæmpe købspriser over hovedet. Jeg tror, Zidane har fat i den lange ende - masser af tiltro til marginalspillerne og så en evne til at få selv Ronaldo til at forstå, at han har brug for pause og udskiftninger nu og da.

Holdopstillingen mod Osasuna var ikke den allerstærkeste, men det var effektiv, og den virkede. Enrique startede med endnu flere marginalspillere, men måtte bøde for det - det er altså en hårfin grænse...

Jeg tror på truppen. Jeg ikke af den holdning at vi skal have en Hazard på bænken før vores trup er bred.
Er sikker på at eks. Vasquez viser sig at være vigtig igen denne sæson.

Han ville da også lynhurtigt ryge ind i start 11'eren :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #134 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17
Jeg hæfter mig ved, at vores trup bugner af egn avl - og ikke bare for at de skal være med og føle det. De er mere end potente og gør en kæmpe forskel.
Denne udvikling i Madrid kan ikke understreges og anerkendes nok hvis i spørger mig. Det har i nogle år været omvendt ift. Barca, men nu høster vi frugten, på hvad der ligner nogle modne unge mænd (ej at misforstå).

Lad os så se, her når Coentrao vender tilbage og agerer backup for Marcelo, hvor fantastisk et transfervindue det i virkeligheden har været. Jeg tipper 10/10.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 9 måneder siden #135 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev:

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Raúl 7 skrev: Det er egentlig lidt sjovt at tænke på det netop overståede transfervindue. Blot en tanke:

Barcelona har hentet en masse nye unge spillere ind, som om de havde fået en transferkarantæne og Real Madrid har holdt fast i truppen fra sidste år, som om det var os der blev mestre.

Det sjove er, at deres såkaldte fans klandrer Amunikes søn for at gøre brug af reserverne mod store stærke Alavés, selv om de netop har brugt sommeren på at forstærke bænken. Grædekoner som Lionel Messi, hele bundtet.

Nå, vores egen sæson.

Jeg er fan af den måde, som Zidane formår at rotere på og holde alle spillere tilfredse og glade. Jeg håber, at det holder ved, også når vi kommer hen omkring juletid og i løbet af foråret.

Hvis Zidane fortsætter det her.... Oj oj oj oj....
Tænk, hvis ingen af vores profiler skadet gennem marts/april/maj-måned?????

Vi har en flot bredde, men ikke umiddelbart med den samme sexede klang som Barcas ditto. Det er dog kun fordi, vores marginalspillere ikke har kæmpe købspriser over hovedet. Jeg tror, Zidane har fat i den lange ende - masser af tiltro til marginalspillerne og så en evne til at få selv Ronaldo til at forstå, at han har brug for pause og udskiftninger nu og da.

Holdopstillingen mod Osasuna var ikke den allerstærkeste, men det var effektiv, og den virkede. Enrique startede med endnu flere marginalspillere, men måtte bøde for det - det er altså en hårfin grænse...

Jeg tror på truppen. Jeg ikke af den holdning at vi skal have en Hazard på bænken før vores trup er bred.
Er sikker på at eks. Vasquez viser sig at være vigtig igen denne sæson.

Han ville da også lynhurtigt ryge ind i start 11'eren :D

I stedet for hvem? :) Tvivler ikke på hans kvaliteter. Men seriøst hvem, antaget at vi stadig beholder samme trup.

9 år 9 måneder siden #136 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
God kamp til alle Madridistas der ønsker at se U19 Champions League (You're League)

Real Madrid-Sporting starter om få minutter på TV3 Sport 1.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 9 måneder siden #137 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2016/17
Tak for tippet Kassow.

Så lige optakt, Martin Jørgensen er da godt nok du at høre på :(

9 år 9 måneder siden #138 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2016/17
Er jeg den eneste der begynder at se Ronaldo gå lidt ned i vægt (muskler)? Jeg har længe håbet at han ville gå kraftigt ned i vægt. Jeg tror en vægtnedgang, ned på de ~70 kg som Neymar, vil gøre underværker for hans smidighed, hurtighed samt knæ. Jeg tror vi vil få den gamle, dribleglade Ronaldo tilbage (dog ældre) hvis han kommer ned i vægt.

Det samme kunne i øvrigt siges om Bale. Jeg forstår de øger deres muskelmasse for at få power og undgå skader, men jeg mener ikke power er så meget værd og man kan undgå skader på andre måder..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 9 måneder siden #139 af Dios
SR4 skrev:

I stedet for hvem? :) Tvivler ikke på hans kvaliteter. Men seriøst hvem, antaget at vi stadig beholder samme trup.

I stedet for Bale!?

Efter kampen igår, så sidder jeg med følelsen af, at det nu er Benzema som skal kæmpe sig tilbage. Morata har været et friskt pust, og sådan er konkurrence, og sådan skal det også altid være. Bare ikke når det kommer til BBC. Den mest overvurderede trio nogensinde! Og her mener jeg specielt Bale!
Alle er efter Benzema, og fair nok han spillede som en med rigtig grimme tømmermænd. Bale går fri, men har nu leveret helt afskyeligt katastrofalt i 2 kampe i streg nu. Hvorfor er der ingen som nævner det? Hvordan kan man stille sig tilfreds med, at han nogle gange kommer forbi sin modstander, men så ligger den til hans højreben og alle kender så resultatet, og prøver han ikke det mest elendige højreben på denne jord, så prøver han den akavet yderside, som er fremragende 1/3 del af gangene, men er det vitterligt nok?
Lucas var fremragende igår og det samme var Morata. Ikke fordi de er spillere på øverste hylde, men fordi de bidrager med alt det som BBC ikke gør. De tilbyder sig, udfordre deres modstander (modsat Bale, så kommer de ofte forbi med en kvalificeret aflevering eller afslutning), gå-på-mod og jeg kunne faktisk blive ved.

Jeg kan godt se, at et hold har brug for kyniske spillere, og det ikke er alle 11 mand som skal kunne tage 5000 med en appelsin, men jeg kan vitterligt ikke se hvad Bale gør for holdet, som stort set alle andre som spiller hans position ikke kan.
Jeg er rigtig meget efter Bale, men jeg gør det virkelig ikke med vilje. Han er bare helt ekstremt overvurderet, jeg er så ked af og sige det.

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Sahinovic

9 år 9 måneder siden #140 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: SR4 skrev:

I stedet for Bale!?

Efter kampen igår, så sidder jeg med følelsen af, at det nu er Benzema som skal kæmpe sig tilbage. Morata har været et friskt pust, og sådan er konkurrence, og sådan skal det også altid være. Bare ikke når det kommer til BBC. Den mest overvurderede trio nogensinde! Og her mener jeg specielt Bale!
Alle er efter Benzema, og fair nok han spillede som en med rigtig grimme tømmermænd. Bale går fri, men har nu leveret helt afskyeligt katastrofalt i 2 kampe i streg nu. Hvorfor er der ingen som nævner det? Hvordan kan man stille sig tilfreds med, at han nogle gange kommer forbi sin modstander, men så ligger den til hans højreben og alle kender så resultatet, og prøver han ikke det mest elendige højreben på denne jord, så prøver han den akavet yderside, som er fremragende 1/3 del af gangene, men er det vitterligt nok?
Lucas var fremragende igår og det samme var Morata. Ikke fordi de er spillere på øverste hylde, men fordi de bidrager med alt det som BBC ikke gør. De tilbyder sig, udfordre deres modstander (modsat Bale, så kommer de ofte forbi med en kvalificeret aflevering eller afslutning), gå-på-mod og jeg kunne faktisk blive ved.

Jeg kan godt se, at et hold har brug for kyniske spillere, og det ikke er alle 11 mand som skal kunne tage 5000 med en appelsin, men jeg kan vitterligt ikke se hvad Bale gør for holdet, som stort set alle andre som spiller hans position ikke kan.
Jeg er rigtig meget efter Bale, men jeg gør det virkelig ikke med vilje. Han er bare helt ekstremt overvurderet, jeg er så ked af og sige det.

Enig i det meste, men det kunne være fedt at få ham i omdrejninger, og helt naivt håber jeg på at han kunne nærme sig Ronaldo 2009-2014 lignende betydning for holdet. Men det kræver jo spilletid, kontinuerligt, og selvfølgelig at han holder sig skadesfri.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 9 måneder siden #141 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2016/17
Var Bale ikke bedst (eller mindst dårlig) af de tre i BBC-trioen i går? Jeg synes faktisk, at han gjorde det OK, når man tager alt i betragtning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #142 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 2016/17

Siempre Madrid skrev: Var Bale ikke bedst (eller mindst dårlig) af de tre i BBC-trioen i går? Jeg synes faktisk, at han gjorde det OK, når man tager alt i betragtning.

Du kunne have spillet i går og have været mindre ringe end Benzema og Ronaldo ;) Det er altså ikke godt nok. Bale er modsat de andre to i okay form, men spillede ligesom mod Celta og Osasuna helt uden at påvirke spillet positivt.

9 år 9 måneder siden #143 af Dios
Zyconith skrev:

Enig i det meste, men det kunne være fedt at få ham i omdrejninger, og helt naivt håber jeg på at han kunne nærme sig Ronaldo 2009-2014 lignende betydning for holdet. Men det kræver jo spilletid, kontinuerligt, og selvfølgelig at han holder sig skadesfri.

Det kunne være fantastisk, men det er jo Robinho om igen. Man vil det en masse, men talentet er blevet blæst op og det kontinuerlige niveau er bare slet ikke til det. Bale har fået alt! Og jeg mener vitterligt alt.

9 år 9 måneder siden #144 af Dios

Siempre Madrid skrev: Var Bale ikke bedst (eller mindst dårlig) af de tre i BBC-trioen i går? Jeg synes faktisk, at han gjorde det OK, når man tager alt i betragtning.

Siger dette indlæg egentlig ikke det hele? Den mindst dårlige bliver man altså bare ikke god af. Det svarer jo til at hapse luderen med kønsvorter på hele kroppen, fordi de andre mangler en arm og et hjerte. Derfor er det da stadig klamt!

Og hvad er det vi tager i betragtning? :)

Leveret af Kunena Forum