Sæsonen 2016/17
Chamartin skrev:
Sahinovic skrev: Chamartin skrev:
Derudover pisser det mig gevaldigt af, at tre spillere, heraf to foretrukne i startopstillingen, spiller kamp i Sydamerika natten til onsdag europæisk tid og derfor aller tidligst vender tilbage sent onsdag med 5 timers jetlag.
Hvorfor pisser det dig af, når der først skal spilles kamp lørdag kl 16:00, vel og mærke på hjemmebane?
Fordi det ganske enkelt er meget kort tid. De når 1-2 træninger med holdet inden næste kamp efter 12 dages fravær og med en lang flyvetur i benene.
Det kan du vel ikke mene er en optimal forberedelse.
Du har ganske vist ret, men derfor slår vi Osasuna ganske komfortabelt alligevel ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev:
Chamartin skrev:
Derudover pisser det mig gevaldigt af, at tre spillere, heraf to foretrukne i startopstillingen, spiller kamp i Sydamerika natten til onsdag europæisk tid og derfor aller tidligst vender tilbage sent onsdag med 5 timers jetlag.
Hvorfor pisser det dig af, når der først skal spilles kamp lørdag kl 16:00, vel og mærke på hjemmebane?
Fordi det ganske enkelt er meget kort tid. De når 1-2 træninger med holdet inden næste kamp efter 12 dages fravær og med en lang flyvetur i benene.
Du har ganske vist ret, men derfor slår vi Osasuna ganske komfortabelt alligevel ;-)
Naturligvis skal Osasuna besejres under alle omstændigheder. Også selv om reserver kan komme på tale at sætte ind. Det er jeg enige med jer i.
Det er mere det generelle princip. Jeg er bare ikke fan af landskampspauser.
Chamartin skrev:
Daniel skrev:
Chamartin skrev:
Naturligvis skal Osasuna besejres under alle omstændigheder. Også selv om reserver kan komme på tale at sætte ind. Det er jeg enige med jer i.
Det er mere det generelle princip. Jeg er bare ikke fan af landskampspauser.
Nej det er da mega træls. Så får man lige to-tre kampe efter at have ventet hele sommeren, og så går der lige to uger uden kampe. Der r lidt narrefisse over det.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Chamartin skrev:
I stedet for at flyve med Marcelo og Casemiro tilbage til Madrid fra Brasilien, skulle James åbenbart med landsholdskollegerne tilbage til Columbia, inden han kunne fortsætte til Europa. Så han ankom først torsdag og kan først træne med i dag.
Der skal da nok sidde nogle klubtrænere rundt om i Europa og rase over Pekermann.
Fint vi ikke fik Pogba ;-)
BBB skrev: Er der nogen, som på stående fod kender Kroos' stats for denne sæson? Han er vel på 4-5 assists og et enkelt mål allerede?
Hørt! Kroos giver kun anledning til at tro at han har sin bedste tid foran sig - og han har dælme været god i Madrid!
I ligaen har han 2 assist og 1 mål - 93,3% succesfulde afleveringer i 3 kampe ifølge whoscored. 26 år. Weltmeister.
BBB skrev: Er der nogen, som på stående fod kender Kroos' stats for denne sæson? Han er vel på 4-5 assists og et enkelt mål allerede?
Pogba og 120 mio.. først der kan vi OVERVEJE en aftale ;)
- Raúl 7
- Gæst
-
Barcelona har hentet en masse nye unge spillere ind, som om de havde fået en transferkarantæne og Real Madrid har holdt fast i truppen fra sidste år, som om det var os der blev mestre.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl 7 skrev: Det er egentlig lidt sjovt at tænke på det netop overståede transfervindue. Blot en tanke:
Barcelona har hentet en masse nye unge spillere ind, som om de havde fået en transferkarantæne og Real Madrid har holdt fast i truppen fra sidste år, som om det var os der blev mestre.
Det sjove er, at deres såkaldte fans klandrer Amunikes søn for at gøre brug af reserverne mod store stærke Alavés, selv om de netop har brugt sommeren på at forstærke bænken. Grædekoner som Lionel Messi, hele bundtet.
Nå, vores egen sæson.
Jeg er fan af den måde, som Zidane formår at rotere på og holde alle spillere tilfredse og glade. Jeg håber, at det holder ved, også når vi kommer hen omkring juletid og i løbet af foråret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Raúl 7 skrev: Det er egentlig lidt sjovt at tænke på det netop overståede transfervindue. Blot en tanke:
Det sjove er, at deres såkaldte fans klandrer Amunikes søn for at gøre brug af reserverne mod store stærke Alavés, selv om de netop har brugt sommeren på at forstærke bænken. Grædekoner som Lionel Messi, hele bundtet.
Nå, vores egen sæson.
Jeg er fan af den måde, som Zidane formår at rotere på og holde alle spillere tilfredse og glade. Jeg håber, at det holder ved, også når vi kommer hen omkring juletid og i løbet af foråret.
Hvis Zidane fortsætter det her.... Oj oj oj oj....
Tænk, hvis ingen af vores profiler skadet gennem marts/april/maj-måned?????
Vi har en flot bredde, men ikke umiddelbart med den samme sexede klang som Barcas ditto. Det er dog kun fordi, vores marginalspillere ikke har kæmpe købspriser over hovedet. Jeg tror, Zidane har fat i den lange ende - masser af tiltro til marginalspillerne og så en evne til at få selv Ronaldo til at forstå, at han har brug for pause og udskiftninger nu og da.
Holdopstillingen mod Osasuna var ikke den allerstærkeste, men det var effektiv, og den virkede. Enrique startede med endnu flere marginalspillere, men måtte bøde for det - det er altså en hårfin grænse...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Nå, vores egen sæson.
Hvis Zidane fortsætter det her.... Oj oj oj oj....
Tænk, hvis ingen af vores profiler skadet gennem marts/april/maj-måned?????
Vi har en flot bredde, men ikke umiddelbart med den samme sexede klang som Barcas ditto. Det er dog kun fordi, vores marginalspillere ikke har kæmpe købspriser over hovedet. Jeg tror, Zidane har fat i den lange ende - masser af tiltro til marginalspillerne og så en evne til at få selv Ronaldo til at forstå, at han har brug for pause og udskiftninger nu og da.
Holdopstillingen mod Osasuna var ikke den allerstærkeste, men det var effektiv, og den virkede. Enrique startede med endnu flere marginalspillere, men måtte bøde for det - det er altså en hårfin grænse...
Jeg tror på truppen. Jeg ikke af den holdning at vi skal have en Hazard på bænken før vores trup er bred.
Er sikker på at eks. Vasquez viser sig at være vigtig igen denne sæson.
- LukasModrik19
-
- Junior bruger
-
Mathiaska skrev:
Hørt! Kroos giver kun anledning til at tro at han har sin bedste tid foran sig - og han har dælme været god i Madrid!
I ligaen har han 2 assist og 1 mål - 93,3% succesfulde afleveringer i 3 kampe ifølge whoscored. 26 år. Weltmeister.
Ja, måske skulle man have købt en Kroos-trøje i stedet for.
"Hvis alle var lige så dårlige som mig, ville vi ligge nummer 20" - Cristiano Ronaldo