Estadio Santiago Bernabéu delt om José Mourinho
- Martinlee18
- Gæst
-
Jeg håber snart at Mourinho er en fortid i Real Madrid. Fabio Capello er efter min mening den bedste der kan overtage. Han kan sætte spillerne på plads!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er efter min mening imponerende hvad Ancelotti har opnået i sin managerkarriere.
- Martinlee18
- Gæst
-
Han har haft mange svingende resultater i PSG.
- kavver
- Gæst
-
Martinlee18 skrev: Jeg synes ikke han er god nok til at styre de spillere som er igennem en svær periode. Det virker lidt som om at spillere som Di Maria og Ramos ikke er pasioneret nok. De virker til at de ikke rigtigt gider fodbold i øjeblikket. Jeg synes at man bør give fx. Varane eller Jese (som bliver tiltalt som "lovende talenter") chanchen. Hvis man ikke som i Barcelona giver de unge chanchen rykker man sig aldrig som en klub.
Jeg håber snart at Mourinho er en fortid i Real Madrid. Fabio Capello er efter min mening den bedste der kan overtage. Han kan sætte spillerne på plads!
Capello var også kendt for at bruge den samme start-11'er hver gang. Og absolut ikke bruge de unge. Jeg går ud fra der er en grund til at Jesé ikke engang er med i Copa Del Rey kampene. Han er vel ikke god nok. De få kampe jeg har set ham spille har han heller ikke grebet chancen.
- rustemi
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Spændt på at hører årsagen til hvorfor Mou har sendt Iker på bænken idag.
Ja man kan undre sig, kan det havde noget med de tidligere omtalte attitude problemer at gøre?
I så fald er det vel positivt at selv en anfører og spiller som Casillas kan straffes ved at blive sat på bænken. Ingen over klubben, og i disse tider nytter det jo ikke noget at tage "problemerne" der måtte være internt i klubben med ind på banen.
Men hvem ved? Måske har han bare hovedpine:)
Jeg er her stadig XOXO
Fuck hvor bekymrer den udtalelse mig meget... Rigtig meget endda.
Besked til Perez:
Giv aldrig en træner noget nært total magt, hvis denne ikke har sit hjerte i Real Madrid. Det er alt for farligt...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Mourinho gør faktisk hvad vi er nogle her på siden, der har søgt: Han bruger La Liga som en træningsliga, så Real Madrid kan være klar til Champions League. At give Casillas en mindre straf for at have spillet så dårligt i denne sæson, var slet ikke en dårlig idé. Formentlig vil han enten hæve sit niveau fra nu af eller forblive på det samme niveau. Uanset hvad, har det ikke kostet noget, fordi ligaen er tabt. Ikke fordi Real Madird ikke kan blive bedre, men fordi Barcelona ikke smider 13 point.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- PulgaMyFinger
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
Off-topic:
Jeg spår at det kommer til at se således ud:
Bedste træner:
Del Bosque
Mourinho
Columbus
Bedste spiller:
Messi
Ronaldo
Iniesta
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.