Estadio Santiago Bernabéu delt om José Mourinho
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Ronaldo
Messi
Iniesta
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ZizouMo skrev: Ellers så ved Mourinho nok, at hverken han eller Ronaldo vinder og derfor dukker han ikke op af utilfredshed.
Off-topic:
Jeg spår at det kommer til at se således ud:
Bedste træner:
Del Bosque
Mourinho
Columbus
Bedste spiller:
Messi
Ronaldo
Iniesta
:-D
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Hahaha. Elsker folk der giver sig selv high five, og specielt når alle oddsene var så åbenlyse. Men godt ramt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Har valgt at takke af på forum!
Dios skrev: ZizouMo.
Hahaha. Elsker folk der giver sig selv high five, og specielt når alle oddsene var så åbenlyse. Men godt ramt :)
Det kaldes opmærksomhedskrævende individer, der kedede sig lidt for meget.
Real ryger videre i cuppen i dag og du ser min smiley igen haha.
Nok om det.
#Hugol
"Jeg må sige at Mourinho igen træffer en klog beslutning i ikke at dukke op til lodtrækningen af Balon de Oro og af verdens bedste træner. Han har en pokal kamp som han finder meget vigtigere hvilket han også udtaler selv."
"Mourinho ønsker sig ud. Pressen helt op at kører. Det kan kun gå 1 vej. Jeg forventer at Mourinho bliver piftet af enormt i aften. På den anden side, så er det Balon de Ora og mejor entrenador del mundo også lidt noget vattet noget engang imellem, så kan godt forstå mou ikke dukkede op."
Jeg kan ikke helt set hvad du mener om hans udmeldning. Først siger du han træffer en klog beslutning, derefter at han ønsker sig selv ud og forventer at der bliver piftet af ham i aften.
Til sidst siger du at du godt forstår ham, da ballon dor nogle gange er lidt vattet...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Raul 4 ever skrev: Nu skal der ikke ret mange til at pifte før det lyder af meget. Ud fra Marcas video lød det heller ikke til at være den væste piften.
Jeg sad i aftes på Bernabeu og der var også piften af Mourinho over hele stadion, men der var også folk som kæmpede i mod over hele stadion. Video eller ej, så er der en stor del i mod, men der er også en stor del for.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Det er en romantisk tanke, det erkender jeg. Men han er manden vi har brug for.
Tilgangen rent spillemæssigt i Swansea er faktisk ikke så forskellig fra den Mourinho praktiserer. Der bliver gået offensivt til værks, men ikke får at varme bolden, der er stort fokus på det direkte og at have den maksimale koncentration i de offensive aktioner.
Derudover har vi gang på gang set Laudrup være taktisk dygtig også. Senest mod Arsenal, Man Utd og Chelsea(!).
Hvad angår det usammenlignelige pres han kommer til at opleve som træner i Madrid, så er jeg fortrøstningsfuld, for han har prøvet så meget i sin karriere der har rustet ham. Dengang han kom til Juventus, som eneste udlænding udover Platini (hvilket pres iøvrigt
), magtkampene med Cruyff, skiftet til Madrid fra Barcelona osv. sammenlagt med trænererfaringen fra Premier League giver ham en unik profil.
Efter en så speciel personlighed som Mourinho - som har bragt så mange unødvendige konflikter med sig, så er der brug for en mand med manerer. Den danske gentleman kan bringe dyderne og respekten tilbage til Madrid. En klub og et land han har et indgående kendskab til. Der er ikke andre oplagte trænere, med samme forudsætninger.
Og så er det oplagt, at Raul vender tilbage til klubben og indgår i trænerteamet sammen med Erik Larsen og Laudrups fysiske træner, Oscar Garcia. Det er også oplagt at Aitor Karanka bliver i klubben.
- kavver
- Gæst
-
Og nu er Ronaldo også blevet træt af de 'såkaldte' madridista's der pifter ad manden - det skal så siges at det ikke er de 'rigtige' fans(Ultra Sur) der pifter.
Utroligt at denne artikel ikke er at finde på på Madridista.dk?
www.guardian.co.uk/football/2013/jan/10/...real-madrid-mourinho
kavver skrev: Jeg er stadig stor fortaler for Mou.
Og nu er Ronaldo også blevet træt af de 'såkaldte' madridista's der pifter ad manden - det skal så siges at det ikke er de 'rigtige' fans(Ultra Sur) der pifter.
Utroligt at denne artikel ikke er at finde på på Madridista.dk?
www.guardian.co.uk/football/2013/jan/10/...real-madrid-mourinho
Jeg respekterer utrolig meget Ronaldo, og han har ret i at kritikken skal dæmpes uanset hvor meget fan man er af Mourinho eller ej. Men han har altså været en af kuglestøberne i denne sæson til vores kritik af holdet.
Ultras Sur er ikke mere rigtig fan end nogle andre på stadion blot fordi de synger og smider kanon slag i gaderne op til kampene. De støtter blot klubben på en anden måde. Der var en god støtte til Mourinho fra en stor del af stadion, mens den anden halvdel kom med kritik. Og det var ikke Ultras Sur der stod bag denne opbakning, men de var med.
- 10-Tallet
- Gæst
-
Hans fodboldfaglige kvalifikationer taler vidst for sig selv, men især hans mentalitet og rolige sind, tror jeg vil være et godt match til Real Madrid C.F. Michael Laudrup er en træner, som næsten udelukkende trækker de gode overskrifter. I hvert fald er han ikke garant for skandaler ligesom vi kender fra Mourinho.
Jeg tror, at Michael Laudrup vil kunne give den nødvendige ro på holdet, som er så nødvendig når superstjerner dagligt går og op ned af hinanden. Det optimale tidspunkt for en ansættelse af Michael Laudrup, har jeg dog svært ved at vurdere. Mourinho er for det første ikke ude af klubben endnu, men jeg synes de seneste par måneder vidner om, at han nok ikke sidder på posten om et par år.
Om Michael Laudrup så ønsker at komme til vores lille galehus er en anden snak! :-)