Legia - Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hvad er jeres betragtninger?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tror ikke på den. Ville bare lige slynge den ud på debatten.
Som de fleste ville skrive, skal denne kamp bare vindes. Med eller uden tilskuere.
Edit: Og City der 100 % sikkert ender på 2nd pladsen i Barcelonas pulje.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- rene
- Gæst
-
Bliver spændende med asensio fra start af i aften, der krummer i den knægt, god kamp alle madridistas, VAMOS REAL!!
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg er ikke tilfreds med Ronaldo heller, men det er bogstavelig talt guld værd, hvis vi kan få ham ordenligt op i gear.
Og: Jeg tror ikke vi spekulrerer i at gå efter 2. pladsen. Vi skal slå alle hold for at vinde tuneringen og slår vi Bayern ud tidligt, er det jo bare en bonus, fremfor at møde dem i en evt. finale.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Kassow-Rossing skrev: Kunne man forestille sig at Zidane og spillerne pønser på at få en 2. plads i puljen for at undgå Bayern i tilfælde af at de skulle fortsætte på 2nd pladsen i Atléticos pulje eller er det for langt ude og usandsynligt (og tabermentalitet)?
Som de fleste ville skrive, skal denne kamp bare vindes. Med eller uden tilskuere.
Det er lidt specielt pt. for Barca kunne også få en nemmere lodtrækning som nr. 2 end 1 pt. Bliver spændende at se efter runde fem hvordan stilling er i alle puljer (Kunne godt komme nogle mystiske resultater i runde 6)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Kunne man forestille sig at Zidane og spillerne pønser på at få en 2. plads i puljen for at undgå Bayern i tilfælde af at de skulle fortsætte på 2nd pladsen i Atléticos pulje eller er det for langt ude og usandsynligt (og tabermentalitet)?
I så fald er det nok ikke relevant, så længe man kun er i kamp 4 og der er RIG mulighed for at sætte point i de to sidste kampe - selv uden at vi prøver på det. Så tror ik på det er på nogen måde en tanke der er det mindste relevant ift Legia-kampen
- madridista76
-
- Junior bruger
-
madridista76 skrev: Kampen skal og bliver vundet især, hvis Morata og Nacho er med. I særdeleshed Morata ;). Ren skandale, at han ikke er fast mand. Nå, men nogen, der ved om kampen kan ses andre steder end på viaplay eller en trist streaming side??.. Endnu engang er Madrid og spansk fodbold nedprioriteret af viasat...
Det er Viasat, der har rettighederne, så enten er det Viaplay, trist stream eller en tilfældig sportsbar.
Hvis du er vild, så køber du BeInSport stream (og bruger en VPN hvis det er blokeret i DK). De har alle spanske kampe og hele CL-pakken. Derudover har de kommentatorer, der ikke er elendige.
BBB skrev:
madridista76 skrev: Kampen skal og bliver vundet især, hvis Morata og Nacho er med. I særdeleshed Morata ;). Ren skandale, at han ikke er fast mand. Nå, men nogen, der ved om kampen kan ses andre steder end på viaplay eller en trist streaming side??.. Endnu engang er Madrid og spansk fodbold nedprioriteret af viasat...
Det er Viasat, der har rettighederne, så enten er det Viaplay, trist stream eller en tilfældig sportsbar.
Hvis du er vild, så køber du BeInSport stream (og bruger en VPN hvis det er blokeret i DK). De har alle spanske kampe og hele CL-pakken. Derudover har de kommentatorer, der ikke er elendige.
+ Ray Hudson
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Nu kommer jeg desværre ikke til at se kampen, men jeg gad virkelig godt se Ronaldo løse det defensive arbejde der hører sig til at spille som VM.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: 4-4-2, BBC fra start igen i aftenens træningskamp. Zidane går benhårdt efter, at få trioen i omdrejninger igen. Jeg ville godt nok have en jammerlig smag i munden som sub i klubben.
Nu kommer jeg desværre ikke til at se kampen, men jeg gad virkelig godt se Ronaldo løse det defensive arbejde der hører sig til at spille som VM.
Morata er også med far start - det ligner nærmere en 4-2-4... Er det Zidane, der implicit sætter begge vores angribere på holdkortet i en direkte "duel"??
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg kan konkludere, at jeg stadig har til gode at gøre mig begreb om Zidanes dispositioner.
"Maybe they hate me because I'm too good."