Legia - Real Madrid

9 år 10 måneder siden #37 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Legia - Real Madrid

Fondo_Sur skrev: Nå for pokker.

Det var nok den værste kamp Ronaldo har spillet i Real Madrid. Han bliver fuldstændigt udstillet ved at spille på midtbanen det meste af kampen.

Men vil mene, at vi lukker 3 mål ind på baggrund af fraværet af verdens bedste forsvarsduo.

Ude mod Atletico med Varane - Nacho, hva' så? :-)

Som jeg skrev for nogle dage siden, da Pepes skade blev en realitet. Vi kan ligeså godt forberede os på et nederlag på Vincente Calderon - den kamp kommer vi aldrig til hverken at vinde eller få point med fra.

Jeg har faktisk endda tænkt mig at sætte hele kærestens opsparing på det!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #38 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Legia - Real Madrid

Pelle skrev: Tja, vores kære præsident kunne jo starte med at hyre en professionel træner istedet for at hyre en træner, hvis eneste fordelagtige funktion er at behage visse stjerner i truppen. Helt alvorligt - Zidane bidrager med absolut intet hverken taktisk eller spilmæssigt. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvad hans filosofi er?

Og jeg er ved at brække mig over den her med, at truppen skal spilles sammen. Vi har spillet med stort set identisk trup i løbet af de sidste 3 år, hvis ikke spillet hænger sammen nu, så kommer det aldrig til det. Vi mangler SÅ uendelig meget for at kunne blande os i toppen.

Jeg synes du har uendeligt store forventninger til, hvad truppen skal kunne. Helt ærligt - det er jo tydeligt at hver og en spiller underpræsterer i dag - se bare Kroos, der skyder skæverter som havde han røget en pind inden kampen. Alligevel har vi så uendelig mange chancer. Havde Ronaldo været i målform havde han da scoret 3+ i dag - andre spillere havde også rigeligt med chancer til at det kunne være blevet Malmø 2.0 med 7 mål i kampen. Mange spillere har underpræsteret hele sæsonen, men når der kommer noget kontinuitet i spillet og når førsteholdet på midtbanen vender tilbage kan vi se holdets virkelige styrke. Se bare Barca, når de mister Iniesta på midtbanen, hvor tamme Suarez, Neymar og Messi bliver.
Din henvisen til fordums styrke er svær at forholde sig til, når vi har 2 CHL titler på 3 år.. Når vi samtidig har haft 3 forskellige trænere er det nu meget flot, og helt naturligt at holdet ikke spiller flot kontinuerligt over en hel sæson, og dermed vinder vi ikke ligaen. Hvor er problemet? Holdet bliver jo ikke spillet sammen og lærer slet ikke en taktik ved at skifte træner hver sæson. Så lad os prøve nu med noget stabilitet for en gangs skyld... Hvor er din tålmodighed?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411, Zyconith, ChrillRM14
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #39 af Pelle

Kratmus skrev:

Pelle skrev: Tja, vores kære præsident kunne jo starte med at hyre en professionel træner istedet for at hyre en træner, hvis eneste fordelagtige funktion er at behage visse stjerner i truppen. Helt alvorligt - Zidane bidrager med absolut intet hverken taktisk eller spilmæssigt. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvad hans filosofi er?

Og jeg er ved at brække mig over den her med, at truppen skal spilles sammen. Vi har spillet med stort set identisk trup i løbet af de sidste 3 år, hvis ikke spillet hænger sammen nu, så kommer det aldrig til det. Vi mangler SÅ uendelig meget for at kunne blande os i toppen.

Jeg synes du har uendeligt store forventninger til, hvad truppen skal kunne. Helt ærligt - det er jo tydeligt at hver og en spiller underpræsterer i dag - se bare Kroos, der skyder skæverter som havde han røget en pind inden kampen. Alligevel har vi så uendelig mange chancer. Havde Ronaldo været i målform havde han da scoret 3+ i dag - andre spillere havde også rigeligt med chancer til at det kunne være blevet Malmø 2.0 med 7 mål i kampen. Mange spillere har underpræsteret hele sæsonen, men når der kommer noget kontinuitet i spillet og når førsteholdet på midtbanen vender tilbage kan vi se holdets virkelige styrke. Se bare Barca, når de mister Iniesta på midtbanen, hvor tamme Suarez, Neymar og Messi bliver.
Din henvisen til fordums styrke er svær at forholde sig til, når vi har 2 CHL titler på 3 år.. Når vi samtidig har haft 3 forskellige trænere er det nu meget flot, og helt naturligt at holdet ikke spiller flot kontinuerligt over en hel sæson, og dermed vinder vi ikke ligaen. Hvor er problemet? Holdet bliver jo ikke spillet sammen og lærer slet ikke en taktik ved at skifte træner hver sæson. Så lad os prøve nu med noget stabilitet for en gangs skyld... Hvor er din tålmodighed?

Udmærket. Jeg væbner mig med tålmodighed, mens jeg derimod forventer at du svarer på dette spørgsmål. Zidane er nu igang med sin 2. Sæson i klubben. Hvad er hans filosofi? Hvilken type fodbold er det, Real Madrid praktiserer?

Og hvis dit svar bare er "indlæg", så behøver vi ikke argumentere yderligere.

Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #40 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Legia - Real Madrid

Pelle skrev:

Fondo_Sur skrev: Nå for pokker.

Det var nok den værste kamp Ronaldo har spillet i Real Madrid. Han bliver fuldstændigt udstillet ved at spille på midtbanen det meste af kampen.

Men vil mene, at vi lukker 3 mål ind på baggrund af fraværet af verdens bedste forsvarsduo.

Ude mod Atletico med Varane - Nacho, hva' så? :-)

Som jeg skrev for nogle dage siden, da Pepes skade blev en realitet. Vi kan ligeså godt forberede os på et nederlag på Vincente Calderon - den kamp kommer vi aldrig til hverken at vinde eller få point med fra.

Jeg har faktisk endda tænkt mig at sætte hele kærestens opsparing på det!

Husk nu at Casemiro er med! (formoder jeg).
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #41 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Legia - Real Madrid

Og vores kære Real Madrid fans burde stoppe med at være så negative hele tiden. Zidane har flere gange forklaret, hvad hans filosofi er. Problemet er bare, at filisofien lige pt. ikke kommer til udtryk, da spillet ikke kører, som det skal. Vi har de seneste 3 år vundet to Champions League titler. Tag det nu med ro forhelvede. Vi skal IKKE toppe så tidligt på sæsonen, som det var tilfældet med Ancelotti.

Vi ligger pt. nr 1 i ligaen og har rigtig gode muligheder for at øge forspringet i weekenden, idet Barcelona har en ekstrem svær udekamp mod Sevilla, som er fantastisk kørende på hjemmebane. Atletico har ligeledes en svær udekamp mod Real Sociedad, som ofte kan drille de store på hjemmebane.

Lur mig om holdet ved sæsonens afslutning ikke står med i hvert fald 2 titler.

EDIT: Kratmus kom mig i forkøbet.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Halamadrid1411.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #42 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Legia - Real Madrid

Pelle skrev:

Kratmus skrev:

Udmærket. Jeg væbner mig med tålmodighed, mens jeg derimod forventer at du svarer på dette spørgsmål. Zidane er nu igang med sin 2. Sæson i klubben. Hvad er hans filosofi? Hvilken type fodbold er det, Real Madrid praktiserer?

Og hvis dit svar bare er "indlæg", så behøver vi ikke argumentere yderligere.

+1
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #43 af Pelle

Halamadrid1411 skrev:

Og vores kære Real Madrid fans burde stoppe med at være så negative hele tiden. Zidane har flere gange forklaret, hvad hans filosofi er. Problemet er bare, at filisofien lige pt. ikke kommer til udtryk, da spillet ikke kører, som det skal. Vi har de seneste 3 år vundet to Champions League titler. Tag det nu med ro forhelvede. Vi skal IKKE toppe så tidligt på sæsonen, som det var tilfældet med Ancelotti.

Vi ligger pt. nr 1 i ligaen og har rigtig gode muligheder for at øge forspringet i weekenden, idet Barcelona har en ekstrem svær udekamp mod Sevilla, som er fantastisk kørende på hjemmebane. Atletico har ligeledes en svær udekamp mod Real Sociedad, som ofte kan drille de store på hjemmebane.

Lur mig om holdet ved sæsonens afslutning ikke står med i hvert fald 2 titler.

EDIT: Kratmus kom mig i forkøbet.

Du kender åbenbart til Zidanes filosofi, så forklar den venligst for mig?

Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #44 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Legia - Real Madrid
Tror faktisk ikke at det er så skidt hvis vi slutter på 2. pladsen.
På nuværende tidspunkt er: Juventus, PSG, Bayern Munich og City også placeret som to'er i gruppen.

Håber på samme held som sidste år :-)

Iøvrigt formindskes Ronaldos mulighed for at vinde Ballon d'or stort set for hver kamp der spilles. Virkelig sørgeligt at se hvordan alderen har indhentet ham - endnu mere sørgeligt at høre rygterne om hans kontraktforlængelse.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #45 af Macon
Besvaret af Macon på emne Legia - Real Madrid
Vanvittigt, at et hold som legia kan score 3 mål mod os, så er det ligemeget om der er heldigt.
Opstillingen er helt hovedløs, når vi spiller med bbc, da ingen af de 3 stort set laver noget defensivt, kun morata deltager defensivt idag.

Skrækkeligt at zidane bliver ved med at spille med bbc, de duer ikke. kun bale der er hver at beholde.
Følgende bruger(e) sagde tak: RobertoCarlos
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #46 af Dios
Besvaret af Dios på emne Legia - Real Madrid
Jeg savner Mourinho! Det siger faktisk det hele.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, Raul7-2880, BBB
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #47 af Steen
Besvaret af Steen på emne Legia - Real Madrid
Hvis man ser på det positivt, så ser det faktisk ud til at være langt mere gavnligt at slutte som 2'er, end som 1'er (pt.). At det så er uacceptabelt og egentligt burde betyde, at klovnen - også kaldet Zidane - burde fyres, er en anden sag. Han er den heldigste ''træner'' i historien.
Få Tuchel ind til sommer, tak. Helst Löw, men han forlængede vidst sin kontrakt med det tyske landshold for et par dage siden..
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #48 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Legia - Real Madrid

Steen skrev: Hvis man ser på det positivt, så ser det faktisk ud til at være langt mere gavnligt at slutte som 2'er, end som 1'er (pt.). At det så er uacceptabelt og egentligt burde betyde, at klovnen - også kaldet Zidane - burde fyres, er en anden sag. Han er den heldigste ''træner'' i historien.
Få Tuchel ind til sommer, tak. Helst Löw, men han forlængede vidst sin kontrakt med det tyske landshold for et par dage siden..

Jeg ville ikke protestere, hvis vores træner hed Löw, men problemet i klubben er dybere end blot den specifikke træner, der sidder på trænerbænken - Har vi virkelig ikke lært det efterhånden efter et gennemsnit på over en træner per sæson siden milleniumskiftet? Zidane ligner ikke den skarpeste taktikker, men inden vi blot afskediger ham og tror, at klubbens fremtid er reddet, så må man da som minimum analysere det, der ikke virker...

Som sagt, så er Zidane på mange punkter ikke en top5-træner i verden, men vi spillede langt bedre i foråret, og det kan vi godt komme til igen. Der er nok af andre ting at tage fat på: spillerhierarki, spillerglæde, rotation, skader, præsidenter, spilsystem, spillerform blablablablablabla

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum