Legia - Real Madrid

9 år 10 måneder siden #13 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Legia - Real Madrid

Pelle skrev: Helt igennem mærkelig opstilling. Så spil dog i det mindste Isco som 10'eren, hvis man vil spille med to angribere.

Jeg kan konkludere, at jeg stadig har til gode at gøre mig begreb om Zidanes dispositioner.

Eller spare Kroos, der har spillet hvert eneste minut siden Modric og Casemiros skader... Det ville være fedt at se, hvordan en spiller som James eller Isco reagerede, hvis de fik lov at udfolde sig på en position, der er lidt mere deres end blot at fungere som led i en flad tremandsmidtbane...

Var jeg Zidane ville jeg spille enten i denne kamp eller mod Leganes i weekenden spare Kroos, Benz og Bale og se, hvad alternativerne udretter... Ronaldo-Morata-Vasquez kunne være en smuk fronttrio med blandt andet Isco på midtbanen

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #14 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Legia - Real Madrid
Enig. Jeg forstår heller ikke, at Kroos skal spille så meget. Lad os håbe, han bliver sparet mod Leganes i weekenden.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #15 af Pelle
Jeg ser ikke kampen. Men har Bale lige scoret fra 23m??

Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #16 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Legia - Real Madrid
Ja, det har han(måske er 23m lidt i overkanten, men det var langt udefra!)

Sorry for spam!

Alligevel godt sparket ind - den sidder hvor den skal!! :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Vinícius.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #17 af Pelle

Kratmus skrev: Ja, det har han(måske er 23m lidt i overkanten, men det var langt udefra!)

Sorry for spam!

Alligevel godt sparket ind - den sidder hvor den skal!! :D

Chatten er jo død, så tænker det er fint at tage den her :-)

Dortmund desværre kommet foran - det skal åbenbart afgøres mod dem på Bernabeu.

Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #18 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Legia - Real Madrid
Yderst interessant opstilling, dejligt han tænker nye tanker med lidt 4-4-2 i sjov formation.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #19 af Vinícius
Og vi kan virkelig bare ikke holde nullet.. Det var dog utroligt!

Tænker også, at kampen om 1. skal afgøres på Bernabeu :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #20 af Pelle
Vores defensiv fejrer virkelig tidlig jul i øjeblikket. Deler mål ud til højre og venstre. Skammeligt.

Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #21 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Legia - Real Madrid
Ærgerligt, at man ikke kan holde nullet, men generelt synes jeg, at det har været en spændende halvleg - det er lang tid siden, at jeg har set os lave så mange gode hurtige kombinationer i offensiven, som faktisk er gået igennem... nuvel modstanderen er ikke en Atletico-defensiv, men der er godt med tempo på - om ikke andet så i hvert fald i starten af kampen :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 10 måneder siden #22 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Legia - Real Madrid

Pelle skrev: Vores defensiv fejrer virkelig tidlig jul i øjeblikket. Deler mål ud til højre og venstre. Skammeligt.

Det er altså også svært med den hjernedøde opstilling. Ved målet skal Kroos jo ud og gøre venstrekantens arbejde og hjælpe backen. Så mangler "ankeret" centralt og så er der sgu en del at holde øje med.

Jeg finder det tåbeligt, at man ødelægger det for Isco eller James, som jo har spillet fint, når man endelig belønner en spiller for gode præstationer. Det virker bare ikke, hvis politikken nu er, at maks en spiller skal belønnes for at gøre det godt. Denne ene spiller bliver samtidig KUN belønnet fordi der er skader.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Brylle.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #23 af Vinícius
En af de positive ting at tage med fra kampen er, at Bale tager frispark i højre side ;). Gad vide, om det er ved at være vendepunkter, hvor Ronaldo indser, at han ikke skal tage frisparkene, og at der er andre end ham. Omvendt kunne det også virke som om, at netop den erkendelse måske går ud over hans selvtillid, og han derfor spiller dårligt.. Det bliver spændende at følge fremadretet!

Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Vinícius.
Emnet er blevet låst.
9 år 10 måneder siden #24 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev: Vores defensiv fejrer virkelig tidlig jul i øjeblikket. Deler mål ud til højre og venstre. Skammeligt.

Det er altså også svært med den hjernedøde opstilling. Ved målet skal Kroos jo ud og gøre venstrekantens arbejde og hjælpe backen. Så mangler "ankeret" centralt og så er der sgu en del at holde øje med.

Jeg finder det tåbeligt, at man ødelægger det for Isco eller James, som jo har spillet fint, når man endelig belønner en spiller for gode præstationer. Det virker bare ikke, hvis politikken nu er, at maks en spiller skal belønnes for at gøre det godt. Denne ene spiller bliver samtidig KUN belønnet fordi der er skader.

Jeg skal indrømme, at jeg ikke ser kampen, så jeg er helt sikkert enig i dine antagelser :-)

Jeg er bare træt af, at vi har lukket mål ind i begge kampe mod CLs klart dårligste hold.

EDIT: 2-2. Tak Zidane. Manden er seriøst værre end LE, når det kommer til taktik!

Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum