Legia - Real Madrid
Og det anede mig nok angående Morata. Han er en klasseindskifter, men det er jo netop fordi han så er frisk, mens de øvrige spillere har løbet rundt en time. Tilsyneladende er han ikke speciel god, når han starter på mållinjen sammen med de andre, og bliver trætte sammen med de øvrige spillere...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det er hvert fald en fejl at stille op uden midtbane, når man spiller med 3 ud af 4 i defensiven, som normalt ikke er faste startere. Jeg mister mere og mere troen på, at Zidane er manden for os. Og det er naturligvis ikke udelukkende beregnet på kampen i dag.
Det er en fejl at stille med 3 forsvarsspillere, som Zidane har gjort her til sidst. Men i det mindste taber vi kun 3-2 og ikke 3-1 ligesom Barca i går ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
DC19
Kratmus skrev:
Pelle skrev: Det er hvert fald en fejl at stille op uden midtbane, når man spiller med 3 ud af 4 i defensiven, som normalt ikke er faste startere. Jeg mister mere og mere troen på, at Zidane er manden for os. Og det er naturligvis ikke udelukkende beregnet på kampen i dag.
Det er en fejl at stille med 3 forsvarsspillere, som Zidane har gjort her til sidst. Men i det mindste taber vi kun 3-2 og ikke 3-1 ligesom Barca i går ;)
Indse det dog, vi er jo dybt til grin. Få nu ryddet op i den trup, i den stab, på den præsident-post. Der er så langt til fordums styrke, og det er simpelthen uudholdeligt at være vidne til, når det går ens kærlighed sådan..
Zidane, ryst posen en gang til. Sidste chance.
Pelle skrev:
Kratmus skrev:
Indse det dog, vi er jo dybt til grin. Få nu ryddet op i den trup, i den stab, på den præsident-post. Der er så langt til fordums styrke, og det er simpelthen uudholdeligt at være vidne til, når det går ens kærlighed sådan..
Så slemt står det jo ikke til. For en gangs skyld får holdet faktisk tid til at spille sig sammen, og så bliver halvdelen af holdet skadet på skift, hvilket fører til dårligt spil, men egentlig gode resultater - vi ligger fint til over hele linjen. Lad os dog for fanden have noget tålmodighed i stedet for. Førhen var problemet, at der hele tiden var udskiftninger i truppen, og når den endelig synes stabil, er det også et problem. Jamen dog, hvad skal den kære præsident dog gøre, for at gøre alle tilfredse? Vi lukker 3 drønheldige mål ind i dag - og vi burde selv have scoret 5+.. Nok er holdet ikke det bedste, vi møder i dag, men vent nu og se, hvordan holdets virkelige forfatning er når vi møder de store. Det giver trods alt lidt mere motivation, og vi får næsten de sejre, vi behøver mod de små.
EDIT: udturskamp.. Ufortjent at de får et point med, men sådan er fodbold jo..
Og jeg er ved at brække mig over den her med, at truppen skal spilles sammen. Vi har spillet med stort set identisk trup i løbet af de sidste 3 år, hvis ikke spillet hænger sammen nu, så kommer det aldrig til det. Vi mangler SÅ uendelig meget for at kunne blande os i toppen.
Det var nok den værste kamp Ronaldo har spillet i Real Madrid. Han bliver fuldstændigt udstillet ved at spille på midtbanen det meste af kampen.
Men vil mene, at vi lukker 3 mål ind på baggrund af fraværet af verdens bedste forsvarsduo.
Ude mod Atletico med Varane - Nacho, hva' så? :-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Både Juve og Bayern ligger nr. 2 og er ikke ligefrem favoritter til at vinde gruppen. Så det ligefrem bedre at blive 2er end 1er.
madrid2000 skrev: At bliver nr. 2 kan ikke sætte mit pis i kog. Det er jo nærmest fuldstændig ligegyldigt om vi ender 1'er eller 2'er. Eneste fordel er vel, at vi starter på udebane, hvis vi vinder gruppen.
Både Juve og Bayern ligger nr. 2 og er ikke ligefrem favoritter til at vinde gruppen. Så det ligefrem bedre at blive 2er end 1er.
Ja og vi kan heller ikke trække City eller Barca.
Så længe Atletico vinder gruppen er det fint i dette henseende.