Transferdrømme 2017

9 år 1 måned siden #337 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

r-mb-q skrev: Iflg. Goal.com er Mbappe, Donnarumma og Ceballos tabt for Real Madrid :/ - Træls..

Det går nok. Der er andre fisk i havet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #338 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

r-mb-q skrev: Iflg. Goal.com er Mbappe, Donnarumma og Ceballos tabt for Real Madrid :/ - Træls..

Alt - og jeg mener ALT - hvad du læser på Goal.com skal tages med en gran salt. Jovist, de seneste meldinger fra Italien går på, at Donnarumma forlænger med AC Milan. Det mener Sky Italia i hvert fald at vide. Og der florerer nye rygter omkring Ceballos på baggrund af Lorenzo Serra Ferrers seneste udtalelser, hvor han ifølge ham selv angiveligt skulle have talt med Barcelona om Ceballos. Hvis Goal ud fra det mener at vide, at Mbappé, Donnarumma og Ceballos er tabt for Real Madrid, så er det et tyndt grundlag at drage en sådan konklusion på.

I øvrigt har transfervinduet kun været åbent i fire dage. Det er lige lovlig tidligt, at konkludere noget som helst. Og ligefrem afvise det blankt...

Nu kan jeg huske hvorfor jeg aldrig læser Goal.com.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin

9 år 1 måned siden #339 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017
Goal.com opsamler jo bare nyheder fra diverse medier. Det er troværdige medier de citerer, vedr. nyhederne om Mbappe og Donnarumma. L'equipe skriver at PSG er sikre på at hente Mbappe efter et møde med netop Mbappe og hans far.
Donnarumma forlænger med Milan, det er der ikke nogen tvivl om længere. Jeg tror dog vi henter ham næste år, hvis Milan ikke kvalificerer sig til CL.
Ifølge Marca skal Zidane og Perez snart mødes for at afgøre hvem man vil hente ind i år. Det er jo amatøragtigt at man endnu ikke er klar over dette.
At vi er så passive kan ende med at bide os i røven, f.eks. hvis Mbappé rygterne er valide.

9 år 1 måned siden #340 af PMO
Besvaret af PMO på emne Transferdrømme 2017

Steen skrev: Det er jo amatøragtigt at man endnu ikke er klar over dette.
At vi er så passive kan ende med at bide os i røven, f.eks. hvis Mbappé rygterne er valide.

Har det ikke været sådan de sidste par somre? De Gea fadæsen er et tydeligt eksempel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

9 år 1 måned siden #341 af El_Juan

Steen skrev: Goal.com opsamler jo bare nyheder fra diverse medier. Det er troværdige medier de citerer, vedr. nyhederne om Mbappe og Donnarumma. L'equipe skriver at PSG er sikre på at hente Mbappe efter et møde med netop Mbappe og hans far.
Donnarumma forlænger med Milan, det er der ikke nogen tvivl om længere. Jeg tror dog vi henter ham næste år, hvis Milan ikke kvalificerer sig til CL.
Ifølge Marca skal Zidane og Perez snart mødes for at afgøre hvem man vil hente ind i år. Det er jo amatøragtigt at man endnu ikke er klar over dette.

Det er muligt de tager det fra diverse "troværdige" medier, men de har stadig deres egen forunderlige og mindre saglige måde at vinkle det på. Helst så sensationsagtigt som muligt. Ligefrem at konkludere, at de alle tre er tabt, fire dage efter åbningen af transfervinduet... Lad os nu liiiige...

Og du virker til at bide på det meste. "Det er jo amatøragtigt at man endnu ikke er klar over dette." Så fordi MARCA skriver det, så er det den absolutte sandhed? Du kan jo også selv være lidt realistisk, gøre dig dine egne selvstændige tanker og overveje, om det er ikke er en løbende process med løbende samtaler mellem de to? Det er jo ikke fordi de bare mødes og drikker sangria resten af tiden - og tænker, hey, lad os vente indtil juli med at snakke mulige transferemner. Det er nok lidt mere nuanceret end som så. Og MARCA er, ligesom alle andre medier, gode til at sætte det på spidsen. Det er trods alt det de lever af. At sælge "nyheder." Hvis du eller andre vitterligt tror de er så passive i kulissen, så er det måske en anelse naivt.

Men det er selvfølgelig altid let bare at bide på og være pessimistisk. Det er lige netop det der holder disse medier kørende ;-)
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved El_Juan.

9 år 1 måned siden #342 af El_Juan
MARCAs målmandskarrusel kører ufortrødent videre. Nu er Athletics målmand, Kepa, også blevet sat på. Det kører rundt i ring for Navas, Casilla, Yáñez, Luca, Craninx, Donnarumma, De Gea, Courtois og nu Kepa...

9 år 1 måned siden #343 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Transferdrømme 2017
Med hensyn til Mbappe, så tror jeg simpelthen ikke Real vil betale €100-130mill for en 18 årig der kun har haft en god sæson. Det er de nyrige olie klubber tilsyneladende ligeglade med, de betaler bare ved kasse et. Sportsligt er PSG da en røv syg udfordring for Mbappe, hvis han skulle ende der. Men vi har jo selv været med til at presse prisen op, bla. ved at give €45mill for en ukendt 16 årig brasilianer.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Real HWL.

9 år 1 måned siden #344 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Transferdrømme 2017

Real HWL skrev: Med hensyn til Mbappe, så tror jeg simpelthen ikke Real vil betale €100-130mill for en 18 årig der kun har haft en god sæson. Det er de nyrige olie klubber tilsyneladende ligeglade med, de betaler bare ved kasse et. Sportsligt er PSG da en røv syg udfordring for Mbappe, hvis han skulle ende der. Men vi har jo selv været med til at presse prisen op, bla. ved at give €45mill for en ukendt 16 årig brasilianer.

Real Madrid har jo holdt øje med ham i årevis, så at man vil købe ham er jo ikke kun pga. een god sæson, men flere års scouting. Det er en vanvittig pris, men glem ikke at markedet rykker sig hele tiden, samt at man jo får en spiller der er på sit højeste i et årti(!). Talent af hans kaliber ser man ikke ofte, og jeg er overbevist om at Real ikke lader denne mulighed gå. For ja, PSG, Arsenal og andre klubber er ikke højt nok niveau og ambitiøst nok for en spiller som Mbappe, og tror helt sikkert at vores projekt, med at købe de bedste unge spillere, samt at hans store idol Ronaldo er her og Zidane er træner, alt sammen tipper den til vores fordel.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 1 måned siden #345 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Transferdrømme 2017

El Siete skrev:

Real HWL skrev: Med hensyn til Mbappe, så tror jeg simpelthen ikke Real vil betale €100-130mill for en 18 årig der kun har haft en god sæson. Det er de nyrige olie klubber tilsyneladende ligeglade med, de betaler bare ved kasse et. Sportsligt er PSG da en røv syg udfordring for Mbappe, hvis han skulle ende der. Men vi har jo selv været med til at presse prisen op, bla. ved at give €45mill for en ukendt 16 årig brasilianer.

Real Madrid har jo holdt øje med ham i årevis, så at man vil købe ham er jo ikke kun pga. een god sæson, men flere års scouting. Det er en vanvittig pris, men glem ikke at markedet rykker sig hele tiden, samt at man jo får en spiller der er på sit højeste i et årti(!). Talent af hans kaliber ser man ikke ofte, og jeg er overbevist om at Real ikke lader denne mulighed gå. For ja, PSG, Arsenal og andre klubber er ikke højt nok niveau og ambitiøst nok for en spiller som Mbappe, og tror helt sikkert at vores projekt, med at købe de bedste unge spillere, samt at hans store idol Ronaldo er her og Zidane er træner, alt sammen tipper den til vores fordel.

Jeg er helt enig med dig her. Men selvom man har holdt øje med ham i 4 år, så er det jo ikke ensbetydende med at man vil betale det som Monaco forlanger. Personligt håber jeg da at Real vil strække sig langt for at få hans underskrift. Jeg har ikke set så stort et talent siden Neymar kom frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

9 år 1 måned siden #346 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017

El_Juan skrev:

Steen skrev: Goal.com opsamler jo bare nyheder fra diverse medier. Det er troværdige medier de citerer, vedr. nyhederne om Mbappe og Donnarumma. L'equipe skriver at PSG er sikre på at hente Mbappe efter et møde med netop Mbappe og hans far.

Det er muligt de tager det fra diverse "troværdige" medier, men de har stadig deres egen forunderlige og mindre saglige måde at vinkle det på. Helst så sensationsagtigt som muligt. Ligefrem at konkludere, at de alle tre er tabt, fire dage efter åbningen af transfervinduet... Lad os nu liiiige...

Og du virker til at bide på det meste. "Det er jo amatøragtigt at man endnu ikke er klar over dette." Så fordi MARCA skriver det, så er det den absolutte sandhed? Du kan jo også selv være lidt realistisk, gøre dig dine egne selvstændige tanker og overveje, om det er ikke er en løbende process med løbende samtaler mellem de to? Det er jo ikke fordi de bare mødes og drikker sangria resten af tiden - og tænker, hey, lad os vente indtil juli med at snakke mulige transferemner. Det er nok lidt mere nuanceret end som så. Og MARCA er, ligesom alle andre medier, gode til at sætte det på spidsen. Det er trods alt det de lever af. At sælge "nyheder." Hvis du eller andre vitterligt tror de er så passive i kulissen, så er det måske en anelse naivt.

Men det er selvfølgelig altid let bare at bide på og være pessimistisk. Det er lige netop det der holder disse medier kørende ;-)

Samtaler betyder ikke ret meget hvis det ikke udmønter sig i handlinger. Du har jo siden januar måned råbt og skreget om at vi får en sommer med store signinger, selvom alt peger i den modsatte retning. Du vælger selv om du vil tro på Donnarumma rygterne eller ej, men jeg kan garantere dig at han forlænger med Milan. Mbappé og Cabellos er ikke udelukket, og jeg tror også at vi er favoritter når det gælder Ceballos. At jeg så ikke vil have ham er en anden sag.
Jeg stoler lidt mere på medier med kilder i klubben end Jan fra Lars Tyndskids mark. INGEN medier overhovedet melder om fremskridt i forhandlinger om blandt andet Mbappé, som jo er den eneste mulige galactico.
Du kalder det pessimisme, jeg kalder det realisme.

9 år 1 måned siden #347 af REAList
Besvaret af REAList på emne Transferdrømme 2017
Bliver Ceballos ikke bare den nye Canales i klubben hvis han kommer? - kan ikke se ideen med at hente ham.

¡Hasta la Victoria Siempre!

9 år 1 måned siden #348 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Bliver Mbappe eller ryger han til PSG. Så ligger vi med et angreb der hedder Mayoral og Benzema. Det er sgu rimelig bekymrende hvis ikke vi får en erstatning for Morata eller køber en klasse angriber.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum