Transferdrømme 2017
New exclusive CIES Football Observatory transfer value estimates
www.football-observatory.com/
Edit: har nu sat den rigtige ind fra 17
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
OK indlæget var ikke så super, men lækker detalje af vores nye brasilienske stor talent.
Har valgt at takke af på forum!
Ser heller ikke ud til at vi får held med at lokke Donnarumma til klubben. Hvem er næste mulighed?
Forstår virkelig ikke at De Gea ikke vil (tilsyneladende) til Madrid.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: www.football-italia.net/104013/donnarumma-my-wish-stay
Ser heller ikke ud til at vi får held med at lokke Donnarumma til klubben. Hvem er næste mulighed?
Det er lidt ærgerligt med De Gea. Han er så sikker i alle facetter som bagerste mand! Håber at man vil gå efter ham trods alt.
Derudover har vi ifølge AS lavet en form for aftale med Mbappé, som eftersigende hentes næste år. Godt nok bliver prisen absurd, men det bliver den også på vores salg af Morata. Det er komplicerede tider på markedet, men der må ikke tøves, når vi får mulighed for at hente de bedste spillere i verden.
Fondo_Sur skrev:
El Siete skrev: www.football-italia.net/104013/donnarumma-my-wish-stay
Det er lidt ærgerligt med De Gea. Han er så sikker i alle facetter som bagerste mand! Håber at man vil gå efter ham trods alt.
Derudover har vi ifølge AS lavet en form for aftale med Mbappé, som eftersigende hentes næste år. Godt nok bliver prisen absurd, men det bliver den også på vores salg af Morata. Det er komplicerede tider på markedet, men der må ikke tøves, når vi får mulighed for at hente de bedste spillere i verden.
Ja, er også lidt ærgerlig over det. Kan godt lide Navas, men mener nu godt at vi kan komme et niveau op på den plads. Men De Gea vil vel ikke, ellers ville det vel efterhånden være en realitet.
Mbappe har nok godt af et ekstra år i Monaco, men sælger vi både Morata, James og Mariano, skal vi vel have mindst en mere til offensiven udover Mayoral - eller hvad? Måske er Ronaldo, Bale, Benzema og Isco nok til at konkurrere om de 3 forreste, og Vasquez, Asensio og Mayoral som back-ups.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes, at det lyder okay, selvom jeg gerne så Benzema udskiftet i denne pause. Men gennem hele sæsonen har Zidane jo benyttet 4-3-3 på forskellige måder, så det er først her til sidst, at der er blevet spillet med fire centralt på midten. Så det lader til, at Zidane har implementeret to forskellige måder at spille på, som spillerne er tilpasset. Derfor har vi i disse formation jo Ronaldo,Bale, Isco og Asensio der kan spille ude til venstre, Ronaldo, Benzema, Bale og Mayoral til midten Lucas, Bale og Asensio til højre og Isco og Asensio til den offensive midtbane. Det synes jeg lyder rigtig fint i forhold til at veksle mellem de to formationer, alt afhængig af modstander og spillere til rådighed. Det er godt at kunne ændre undervejs. Måske en enkelt ung offensivspiller hvis Morata, James og Mariano alle smutter, men der er en fin bredde.El Siete skrev:
Mbappe har nok godt af et ekstra år i Monaco, men sælger vi både Morata, James og Mariano, skal vi vel have mindst en mere til offensiven udover Mayoral - eller hvad? Måske er Ronaldo, Bale, Benzema og Isco nok til at konkurrere om de 3 forreste, og Vasquez, Asensio og Mayoral som back-ups.
Brylle skrev:
Jeg synes, at det lyder okay, selvom jeg gerne så Benzema udskiftet i denne pause. Men gennem hele sæsonen har Zidane jo benyttet 4-3-3 på forskellige måder, så det er først her til sidst, at der er blevet spillet med fire centralt på midten. Så det lader til, at Zidane har implementeret to forskellige måder at spille på, som spillerne er tilpasset. Derfor har vi i disse formation jo Ronaldo,Bale, Isco og Asensio der kan spille ude til venstre, Ronaldo, Benzema, Bale og Mayoral til midten Lucas, Bale og Asensio til højre og Isco og Asensio til den offensive midtbane. Det synes jeg lyder rigtig fint i forhold til at veksle mellem de to formationer, alt afhængig af modstander og spillere til rådighed. Det er godt at kunne ændre undervejs. Måske en enkelt ung offensivspiller hvis Morata, James og Mariano alle smutter, men der er en fin bredde.El Siete skrev:
Det er nok rigtigt, det ville i hvert fald give en masse spilletid til Asensio og Isco og det er vitalt for deres udvikling. Så længe vi bare benytter en 4-3-3 / 4-4-2 diamant i de vigtige kampe, så er jeg tilfreds. Jeg er bare bange for at så længe Bale er i truppen er BBC foretrukket.
Det var også en vild luksus at have to spillere til hver €75m siddende på bænken, og som jo ikke bare gav bredde, men absolut topklasse på reservepladserne. Det får vi nok ikke næste sæson, men lad os nu se hvad James gør.
Gik lige op for mig at rygtet med Mbappe går på at vi køber ham nu men lejer ham ud en sæson. Jeg ville sige det er et sats, men det virker vist til Mbappe er alt andet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Dios skrev:
Hugol skrev:
Dios skrev: Hugol skrev:
Dani Ceballos/ for næste sæson
Jeg snakkede med Riza Durmusi igår, og snakken kom ind på Ceballos. Han mente ikke han havde niveauet på sigt, fordi det altid er lige ved og næsten med ham. Han scorer for lidt og assistere for lidt ift. hvad man bliver bedømt på i Real Madrid. Han sagde han var en fantastisk spiller, og var rigtig overlegen på træningsbanen, men ikke bedre end Kovacic, og ikke i nærheden af Isco.
Når man tager debatten omkring Isco herinde i mente for 2-3 år siden, så giver det jo rigtig god mening. Dengang ville folk hellere have James, fordi han havde et bedre slutprodukt. Ceballos har vidst kun scoret 2 mål i 100 kampe. Det var ihvertfald hvad han sagde. Selvom han er ung, så er det jo ikke godt nok for en forholdsvis offensiv midtbanespiller.
Bare et lille input for en som træner med ham hverdag indtil næste sæson :)
Ok, har du spillet sammen med Riza ?
Ikke på klubplan. Kun hyggebold :)
Hvis vi lige vender tilbage til denne. Ceballos blev kåret som U21 turneringens bedste spiller og folk har været positive overfor et indkøb.
jeg synes ikke alt var lige ved og næsten i den turnering :)
Han yder et stort løbearbejde og deltager meget defensivt (større antal tacklinger pr kamp end nogen anden fra vores midtbane - med undtagelse af Casemiro). Hvor Isco har skullet bygge på sin arbejdsindsats. Dertil har han først denne sæson, for alvor, forløst sit potentiale med scoringer/assist - og i en alder af 25. Lad os lige huske på, at Ceballos blot er 20 år (snart 21).