Transferdrømme 2017
Sahinovic skrev:
Hugol skrev: Jeg mener han allerede har vist bedre end Messi og Ronaldo dengang de selv var i Mbappes alder. Det siger altså noget. Selvfølgelig er der ingen garantier for at det fortsætter men det burde være årsag nok til at købe ham.
Nej han har ej, Ronaldo og især Messi brillerede spillemæssigt lige fra første spilledag, talentet og potentialet var svær at misse ved disse to, det kan man ikke ligefrem sige om Mbappé.
Mbappe har da brilleret som 18 årig. Messi spillede først rigtig på Barcelonas hold som 19 årig.
Mbappe gør sig allerede meget gældende i ChL og er med til at blive fransk mester.
www.diez.hn/internacionales/1064056-498/...ni-cristiano-ronaldo
Denne artikel fortæller at Mbappe har en rekord som Messi og CR7 ikke har været i nærheden af. Nemlig at han i sine første 4 knockout kampe har scoret i alle sammen.
Han er den yngste spillere som har scoret 5 mål i ChL i første forsøg, og det må jo så sige sig at være bedre end Messi og CR7.
Han har masser af talent og det er til at sporer at han vil blive verdensklasse. Hvorfor ellers er der klubber klar til at give 130 millioner euro for ham.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Der er dog ingen garantier i fodbold
Det er bare noget sludder at skrive at Ronaldo for Sporting CP havde bevist mere end Mbappe for Monaco før deres 19 år.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Hugol skrev:
Sahinovic skrev:
Hugol skrev: Jeg mener han allerede har vist bedre end Messi og Ronaldo dengang de selv var i Mbappes alder. Det siger altså noget. Selvfølgelig er der ingen garantier for at det fortsætter men det burde være årsag nok til at købe ham.
Nej han har ej, Ronaldo og især Messi brillerede spillemæssigt lige fra første spilledag, talentet og potentialet var svær at misse ved disse to, det kan man ikke ligefrem sige om Mbappé.
Mbappe har da brilleret som 18 årig. Messi spillede først rigtig på Barcelonas hold som 19 årig.
Mbappe gør sig allerede meget gældende i ChL og er med til at blive fransk mester.
www.diez.hn/internacionales/1064056-498/...ni-cristiano-ronaldo
Denne artikel fortæller at Mbappe har en rekord som Messi og CR7 ikke har været i nærheden af. Nemlig at han i sine første 4 knockout kampe har scoret i alle sammen.
Han er den yngste spillere som har scoret 5 mål i ChL i første forsøg, og det må jo så sige sig at være bedre end Messi og CR7.
Han har masser af talent og det er til at sporer at han vil blive verdensklasse. Hvorfor ellers er der klubber klar til at give 130 millioner euro for ham.
Jeg har læst lignende artikel omkring Mbappé, og jeg ikke havde andet end latter tilbage, det eneste man hænger sig fast i er hans statistik, et sødt grundlag, men holdbart er det ikke. Jeg ved ikke hvorfor klubberne vil give €130 milllioner for ham, markedet er i forvejen fuldstændigt blæst ud af proportioner, og prisen hænger nok samme med at man er bange for at andre klubber får fingrene i ham. Han bliver aldrig den nye Messi eller Ronaldo, selvom man har travlt med at gøre ham til dette.
Florentino Pérez
Kassow-Rossing skrev: Yderligere så stod Ronaldo i samme situation som Mbappe som 18 årig. Han spillede endnu ikke i en storklub men han slog store klubber ud af Champions League i det år. Der er faktisk overraskende mange ligheder mellem 18 årlige Ronaldo og 18 penge Mbappe.
Der er dog ingen garantier i fodbold
Det er bare noget sludder at skrive at Ronaldo for Sporting CP havde bevist mere end Mbappe for Monaco før deres 19 år.
Ronaldo kom til Manchester United og fik også sin debut som 18-årig imod Bolton hvor han tog alle med storm, så jeg ved ikke hvad det er du snakker om.
Florentino Pérez
Desuden ser jeg Messi som uden for sammenligning. Han var 19 år da han lavede hans første hattrick i mod os, og ligeledes 19 år da han tog Getafes banehalvdel som var de kegler på træningsbanen.
Men jeg er fortaler for at signe Mbappé, om så prisen ender med at hedde €120 mill. Det er vanvittigt at skulle sige det om en 18-årig, men markedet er som markedet nu er, og det bliver man nødt til at agere ud fra hvis man vil forblive konkurrencedygtig. Selvfølgelig er en sund økonomi altid vigtigst, men hvis man kan sælge Morata for de eftersigende €80 mill, så vil Mbappé ikke bare være en fuld god erstatning, men også en spiller angrebet kan bygges op omkring de næste 15 år. Det er essentielt at have den spiller for et tophold, og Ronaldo kan ikke være det for evigt.
Der oveni hatten med Donnarumma og Cabellos er jeg i bund og grund tilfreds med transfervinduet.
Dermed henter vi ikke en målmand i år.
Steen skrev: Donnarumma forlænger med Milan. MEN kontrakten indeholder dog en frikøbsklausul på €50 millioner euro hvis Milan ikke kvalificerer sig til Champions League. €100 millioner hvis de kvalificerer sig.
Courtois kan være kaninen i hatten;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvad mener du? Du glemmer vidst at vi har verdens målmand i forvejen! Keylor Navas, Pura Vida!asp3200 skrev:
Steen skrev: Donnarumma forlænger med Milan. MEN kontrakten indeholder dog en frikøbsklausul på €50 millioner euro hvis Milan ikke kvalificerer sig til Champions League. €100 millioner hvis de kvalificerer sig.
Courtois kan være kaninen i hatten;)
;)
Det har der aldrig været tvivl om. Har ikke forstået den sikkerhed folk på forumet har haft vedr. den handel - det samme gør sig gældende for Mbappé.
Med det sagt, så har jeg det okay med at han ikke kommer til Real. Han er selvfølgelig stadig det største talent på pladsen men jeg var godt nok ikke imponeret af ham til u21 EM. Curtois, De Gea, Oblak. Kom så! (damn Atletico har haft nogle gode målmand, hva? :D)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre