Transferdrømme 2017
Matamoro skrev: Vi taler meget om diverse offensive spillere som skal til Real Madrid. Vi har en trup bestående af offensive kræfter som Ronaldo, Bale, Benzema, Morata, Asensio, Vasquez. Jeg synes ikke vi har et presserende behov for at købe flere angribere eller hængende angribere.
På midtbanen har vi vores gyldne trio bestående af Kroos, Modric og Isco. Det er netop denne kreative trio der har domineret hele foråret,
Disse tre playmakere kommer dog til at spille mange kampe hvis James bliver solgt. I så fald er det kun Kovacic som kan erstatte dem. Som jeg ser det har vi snarere behov for en endnu en kreativ midtbanespiller, hvis ideen er at vi skal fortsætte det nuværende system.
Jeg tænker at Verratti ville være det perfekte køb. Han kan sammen med Kovacic konkurrere med Modric, Kroos og Isco på den midtbane.
Så må vi se hvem af dem der er bedst.
Jeg tror vi kommer til at stå med samme problem som med James og Isco, hvis vi går hen og køber en spiller af Verratti's kaliber. For disse spillere handler det jo ikke kun om at spille, men at spille de store kampe, så hvem af dem vil stille sig tilfreds med at stå over i disse. Isco og James var jo ikke tilfredse med deres perifære roller og Isco fik chancen, gudskelov, da Bale blev skadet.
Løsningen må være en back-up som Marcos Llorente, der har kvaliteten til at aflaste i de mindre kampe, Jeg ville super gerne se Verratti i klubben, men ikke på bekostning af vores nuværende midtbane-konstellation.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Der er plads til Verratti, især med Modrics alder. Hvis han kommer til Barcelona bliver de endnu farligere desværre. Håber ikke han bliver Busquets arvtager.
Jeg deler din beundring for Verratti, men jeg mener ikke han skal hentes hvis det er med en rolle som rotation og derfor kan jeg ikke rigtigt få det til at gå op med vores startopstilling til den kommende sæson. Modrić har minimum to år tilbage som fast starter, alderen har ikke indhentet ham endnu, tværtimod, han har dog haft en svag periode men er så efterfølgende kommet stærkt tilbage igen. Kroos er også fast starter til den kommende sæson, så er der Casemiro, og jeg ser da hellere end gerne Verratti erstatte ham men jeg tror ikke det bliver en realitet, da jeg tror at Zidane har set sig varm på ham.
Når James bliver solgt, vil det forhåbentligt betyde at Kovačić får mere spilletid som han har fortjent og samtidig får vi Llorente som backup, derfor synes jeg lige umiddelbart at det bliver lidt for meget med Verratti.
Florentino Pérez
Folk har en tendens til at undervurdere hans betydning for holdet, og enig - der findes bedre spillere. Men han er IMO i top3 i verden til at bryde spillet.
Kan han lægge lidt mere på sin boldomgang og spille en tand mindre risikobetonet, har han alle muligheder for at være en af verdens bedste på sin position. Jeg er vild med det, han tilfører det her hold!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Casemiro er i en gråzone for mig personligt, jeg har f.eks. ofte haft svært ved at give ham en karakter efter kampene, fordi han ofte begår nogle kæmpe brølere for så efterfølgende at følge dem op med nogle lækkerier. Siden Ancelotti var træner har jeg kunnet se 'lyset' i ham, men det mistede jeg så lynhurtigt igen efter han agerede som Atléticos og FC Bayerns farligste mand, ingen tvivl om at han skulle have blevet udvist i begge kamp, han får dog lov til at spille færdig på baggrund af to helt igennem elendige dommerpræstationer, han alene kunne let have kostet os det Champions League trofæ, og måden hvorpå det kunne have sket, lang tid siden jeg ihvertfald har været vidne til en mand der er så farlig for sit eget hold.
Jeg forventer ikke at Casemiro er fuldstændig fejlfri da han stadig er ung, men at han i hele to omgange ikke formår bruge indersiden af hovedet, er nok til at jeg har svært ved stole på ham, som er en egenskab en 6'er meget gerne skulle have, og derfor eventuelt ønsker ham erstattet. Når det er sagt, så har jeg det helt fint med at han bliver fast starter til den kommende sæson, jeg er altid med på at give spillere en chance som før har vist at de har niveauet, og som nævnt tidligere så er han super ung og er derfor ikke færdig med at udvikle sit spil.
Florentino Pérez
Han var ikke på toppen mod Atletico og Bayern, men så ringe var han nu heller ikke IMO. Han skal have lagt mere på sit spil, og det skal nok komme. Jeg er spændt på, hvor han ender. Kan sagtens se ham som et fremtidigt klub-symbol, for hans hjerte banker virkelig - sådan VIRKELIG - for den her klub.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Christian Pulisic - kunne også være ret interessant som erstatning for James/Lucas eller endda Bale. Kender ham bedst fra FM (sorry) - men har også set ham for både Dortmund og USA.. For satan han har talent!!
Hala
Neye skrev: Skal vi have en anden en Casemiro, så kan vi lige så godt gå efter den absolut øverste hylde til den plads; Kanté. Han er vel i grunden nok den spiller i verden der har gjort sig mest fortjent til prædikatet; Galactico
Ville han ikke blive den første defensive "Galactico"? :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev:
Neye skrev: Skal vi have en anden en Casemiro, så kan vi lige så godt gå efter den absolut øverste hylde til den plads; Kanté. Han er vel i grunden nok den spiller i verden der har gjort sig mest fortjent til prædikatet; Galactico
Det tror jeg bestemt men så absolut velfortjent. Han er virkelig et stjerneskud. Kan det ikke blive ham, så kan vi lige så godt beholde Casemiro, der vel i grunden er at finde på hylden lige under Kanté
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Neye skrev:
Kratmus skrev:
Det tror jeg bestemt men så absolut velfortjent. Han er virkelig et stjerneskud. Kan det ikke blive ham, så kan vi lige så godt beholde Casemiro, der vel i grunden er at finde på hylden lige under Kanté
Der er stjerner.
Der er verdensstjerner.
Og så er der Galacticos.
En Galactico er ikke bare en dyr spiller. En Galactico er verdens bedste spiller.
Først Figo 2000.
Dernæst Zidane 2001.
Så Ronaldo 2002.
Og David Beckham 2003.
Slutteligt Michael Owen 2004.
Lang pause inden
Kaká og Cristiano Ronaldo 2009.
Der går inflation i begrebet hvis man kalder Pogba til United, Kane til Real Madrid, Mbappe til whatever og Sanchez til Arsenal for Galacticos. De er bare verdensstjerner.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)