Transferdrømme 2017

8 år 11 måneder siden #361 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017

Kassow-Rossing skrev: Det er svært at være misundelig på Bayern i disse år.

Hellere købe/sælge de rette spillere til de rette priser frem for at købe spillere i starten af sommeren og ryge ud af kvartfinalerne år efter år.

Bayern ville ønske de kunne gøre som os. Ikke omvendt.


Tja det var jo vores problem fra 2004-2013. Der nåede vi ikke finalen. Men det var jo ikke fordi vi stod og købte spillere fra dag 1 da transfermarkedet åbnede.

Og man kan jo sagtens købe de rigtige spillere samt sælge de rigtige spillere, hvis man planlægger derefter.

Sidste år fik vi ikke De Gea fordi vi ventede for længe, men det var jo klogt at beholde Navas for vi ente jo med at vinde the double plus to titler mere.

Sikke et twist :)

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #362 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017

Hugol skrev:

Kassow-Rossing skrev: Det er svært at være misundelig på Bayern i disse år.

Hellere købe/sælge de rette spillere til de rette priser frem for at købe spillere i starten af sommeren og ryge ud af kvartfinalerne år efter år.

Bayern ville ønske de kunne gøre som os. Ikke omvendt.


Tja det var jo vores problem fra 2004-2013. Der nåede vi ikke finalen. Men det var jo ikke fordi vi stod og købte spillere fra dag 1 da transfermarkedet åbnede.

Og man kan jo sagtens købe de rigtige spillere samt sælge de rigtige spillere, hvis man planlægger derefter.

Sidste år fik vi ikke De Gea fordi vi ventede for længe, men det var jo klogt at beholde Navas for vi ente jo med at vinde the double plus to titler mere.

Sikke et twist :)


Se det highlightede.

Der er ingen tvivl om at det er en fordel at få sine spillere tidligt, hvis det er den eneste kvalitet man arbejder med i transfervinduet.

Nogle gange er det dog også interessant at se på hvilke spillere man kan få og til hvilke priser.

I vores situation giver det god mening at sælge James og Morata til så høj en pris som muligt, hvilket naturligvis resulterer i at vi skal sælge dem til en mere og mere desperat sub-top klub. Jo senere i transfervinduet, jo bedre.

Mht indkøb så har jeg allerede skrevet, hvor jeg forventer Real Madrids prioriteter ligger.

Der er (mindst) tre faktorer, der er afgørende når man køber en spiller:
1. Hvilken spiller man køber.
2. Til hvilken pris man køber spilleren.
3. Hvornår man køber spilleren.

Alle tre er vigtige.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #363 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Fabio Coentrao har netop overstået sit lægecheck og lejes ud til Sporting CP. Tak for denne gang. 90% af lønnen bliver betalt af Real Madrid.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #364 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Theo er officelt Real Madrid spiller!

Bienvenido

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #365 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017
Nu hvor det første køb er officielt, kan vi så få lidt mere tålmodighed fra de mest kritiske fans af klubben?

Der er styr på det. Tålmodighed er en dyd.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #366 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Transferdrømme 2017
@Kassow,

Jeg kan godt foelge dig. Jo laengere vi traekker den, jo mere kan vi sandsynligvis faa for vores spillere, men saa er du ogsaa noedt til at huske, at vi selv kommer til at staa i en koebs-situation endnu taettere paa lukkedag.
Ioevrigt, hvis jeg ikke husker forkert, saa kan engelske klubber koebe laengere end vi kan, saa det giver dem lidt en fordel i den henseende :-)

Men - taalmodighed - saa langt er jeg helt med dig.
Jeg tror bestemt, at vi skal komme fornuftigt ud af dette vindue, som vi har gjort det de foregaaende aar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #367 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Min tålmodighed er ikke eksisterende af flere årsager.

1) Mbappe bliver i mine øjne en weltklasse spiller og mister vi ham til anden klub, så er det et setback for os de næste mange år frem. Kun Harry Kane er i mine øjne interessant, men han passer ikke i Real Madrid tror jeg.

2) jeg vil gerne have truppen klar så hurtigt som muligt så vi kan vinde så mange titler som muligt denne sæson. Det bliver svært at overgå sidste sæson, men kan vi gentage det så begynder vi at snakke om en af de bedste epoker i Real Madrids historie. Måske ikke spillemæssigt men resultatmæssigt. Jeg elsker kynisme og det viste vi en masse af sidste sæson.

3) Messi har lige forlænget kontrakt og kan vi smadre den forlængelse i stykker med at købe stærkt ind og spille en glimrende sæson, slå Barcelona i de forskellige turneringer så vil jeg gøre alt for selv at sikre disse spillere hvis jeg var præsident. Jeg ville elske at se Messi kontrakt forlængelse ende ud i en Farsa krise med tilskuere der har betalt 1500 euro for ulovlige billetter for endnu en trist sæson ! Vrede medlemmer i Barcelona er noget der kan få mig til at smile.

4) Ceballos kan være en vigtig mand i fremtiden. Vi må ikke miste denne mulighed for indkøb. Vi har flere som en dag skal væk i offensiven og det kan klares hvis resten af holdet er stærkt bygget op. Derfor skal Ceballos købes NU !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #368 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017
Ceballos bliver hentet, medmindre der sker noget drastisk. Vi er enige med Betis, nu skal Ceballos bare beslutte sig for om han vil være reserve hos Real Madrid eller spille fast for Barcelona. Han burde vælge Barcelona, men alt peger hen imod at han vil til Madrid.
Men helt enig omkring Mbappé. Jeg ville ikke have ham til at starte med, men klubben har fulgt ham i 4 år og de er sikre på at han bliver en verdensstjerne, hvilket jeg vælger at stole på. Zidane er også vild med ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #369 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Transferdrømme 2017
Ceballos bør snakkes på plads. Han er ikke klar til Real Madrid og slet ikke i en frustrerende James rolle. Det er godt, at Zidane nok har det sidste ord omkring denne transfer. Han må lejes ud i første omgang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #370 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Transferdrømme 2017
Nu hvor Lacazette er røget til Arsenal er de vel definitivt ude af Mbappe-jagten - hvis de da nogensinde har været med/ haft en chance. Så er der blot PSG tilbage, men det kan simpelthen ikke være ambitiøst nok for ham, selv med en årsløn på €12M.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #371 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Transferdrømme 2017
Andre en mig der tror vi er færdige på transfers for denne sommer?

Ud over Danilo ud og Ceballos ind, tror jeg ikke der kommer til at ske mere nu. Zizou er tilfreds med truppen og Perez har ikke 'behov' for at lave de store transfers - da vi allerede har Europa's bedste trup + er fremtidssikret (unge talenter).

Jeg håber nu stadig at;

Morata ud og ind med Lewandowski (En del af James deal? - man har vel lov at håbe).

Navas ud og ind med courtois/de gea.

Men tror ikke der sker mere!

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #372 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev: Andre en mig der tror vi er færdige på transfers for denne sommer?

Ud over Danilo ud og Ceballos ind, tror jeg ikke der kommer til at ske mere nu. Zizou er tilfreds med truppen og Perez har ikke 'behov' for at lave de store transfers - da vi allerede har Europa's bedste trup + er fremtidssikret (unge talenter).

Jeg håber nu stadig at;

Morata ud og ind med Lewandowski (En del af James deal? - man har vel lov at håbe).

Navas ud og ind med courtois/de gea.

Men tror ikke der sker mere!


Tvivler på at Benz, Ronaldo og Lewandowski er nogen særlig holdbar kombi.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum