Castilla
Tenerife har netop bragt sig foran 1-0.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Real Madrid Castilla er på besøg på Tenerife her til aften, hvor de jagter sæsonens første sejr. En vital kamp for Torils mandskab. Der er spillet godt en time af opgøret og Toril startede med følgende 11: Pacheco; Llorente, Pulido, Cabrera, Casado; José Rodríguez, Omar Mascarell; Borja, Lucas, Burgui; Sobrino.
Nederlag igen idag, 7 nederlag i træk, ligner mere og mere nedrykning for vores unge løver.
Macon skrev:
El_Juan skrev: Real Madrid Castilla er på besøg på Tenerife her til aften, hvor de jagter sæsonens første sejr. En vital kamp for Torils mandskab. Der er spillet godt en time af opgøret og Toril startede med følgende 11: Pacheco; Llorente, Pulido, Cabrera, Casado; José Rodríguez, Omar Mascarell; Borja, Lucas, Burgui; Sobrino.
Nederlag igen idag, 7 nederlag i træk, ligner mere og mere nedrykning for vores unge løver.
Man skal ihvertfald til at overveje Torils position, selvom det ikke helt er hans skyld. Det er mere en konsekvens af at man har udskiftet det meste af holdet og de bedste spillere for sent i forsæsonen.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- halamadrid94
- Gæst
-
Segunda Liga i Spanien.
Real Madrid Castilla tager imod CD Lugo
Jeg synes personligt, at oddset på Lugo er virkelig højt, hvis man kigger på form og placering.
Lugo indtager i øjeblikket 5. pladsen, mens Castilla er i bunden af ligaen med 0 point!
Castilla lider af, at holdet har mistet Morata, Jesé, Cheryshev og Nacho og er i virkelig dårlig form:
Castilla: T-T-T-T-T-T
Lugo: V-V-T-V-V-V
Medmindre nogen sidder inde med en meget skarpere analyse end jeg lige kunne komme op med, så synes jeg det er gaveoddsss.
Søndag:
Real Madrid Castilla - CD Lugo
ODDS 3.10 på Lugo inde på NordicBet
ER der en, der ved HVORFOR oddset er så højt på Lugo???? For overvejer en plov på Lugo :/
(ved godt det er lidt offtopic)
halamadrid94 skrev: Hej Allesammen..
Segunda Liga i Spanien.
Real Madrid Castilla tager imod CD Lugo
Jeg synes personligt, at oddset på Lugo er virkelig højt, hvis man kigger på form og placering.
Lugo indtager i øjeblikket 5. pladsen, mens Castilla er i bunden af ligaen med 0 point!
Castilla lider af, at holdet har mistet Morata, Jesé, Cheryshev og Nacho og er i virkelig dårlig form:
Castilla: T-T-T-T-T-T
Lugo: V-V-T-V-V-V
Medmindre nogen sidder inde med en meget skarpere analyse end jeg lige kunne komme op med, så synes jeg det er gaveoddsss.
Søndag:
Real Madrid Castilla - CD Lugo
ODDS 3.10 på Lugo inde på NordicBet
ER der en, der ved HVORFOR oddset er så højt på Lugo???? For overvejer en plov på Lugo :/
(ved godt det er lidt offtopic)
Deres topscorer Vincenzo Rennella er vist skadet. Han har scoret halvdelen af deres mål, og de har svært ved at score uden ham...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
Næste opgave er top mod bund - nummer et mod nummer 22 - når Torils tropper får besøg af Recreativo. Det er på lørdag, den 12. oktober. Runden efter skal holdet en tur til Mallorca, inden man møder rækkens foreløbige nummer tre, Ponferradina, på hjemmebane. Efter opgøret mod Ponferradina, venter der en udekamp mod Deportivo. Et utrolig svært program der venter, men ligeledes en vigtig tid. Der skal points på kontoen!
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Jeg tror nok at de skal få points ind på kontoen, og måske undgå nedrykning. Raul de Tomas gjorde det godt og var blandt de bedste idag. Han skal nok blive god.
Castilla stillede op således til aftenens kamp: Pacheco; Llorente, Pulido, Cabera, Casado; Omar Mascarell, José Rodríguez; Burgui, Lucas, Jaime Romero; Raúl de Tomás. Burgui stod for Castillas' enlige scoring.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.